Версия за печат

00531-2014-0009

BG-Търговище: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение-Търговище"АД, кв."Запад", За: Николай Стойчев-Ръководител направление "Икономически дейности", РБългария 7700, Търговище, Тел.: 0601 68511, E-mail: mbal_trg@mail.bg, Факс: 0601 64864

Място/места за контакт: Н.Стойчев-РНИД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbaltg-op.com/data/info/30_drugi.html.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbaltg-op.com/data/info/30_drugi.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осъществяване на денонощна охрана и пропусквателен режим на "МБАЛ - Търговище" АД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: "МБАЛ-Търговище"АД
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осъществяване на денонощна охрана и пропусквателен режим на "МБАЛ - Търговище" АД, за срок от една година.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обем на дейността съгласно документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
66000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в български лева , в една от формите по чл.60 от ЗОП - под формата на парична сума или банкова гаранция, издадена от банката, обслужваща участника. Всеки участник избира сам формата на гаранцията за участие. Банковата гаранция трябва да бъде с клаузи и условия, посочени в образеца приложен в документацията за участие в процедурата . Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да съвпада със срока на валидност на офертата - 90 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите. Паричната сума на гаранцията за участие да бъде внесена по сметката на “МБАЛ-Търговище “ АД в ЦКБ ЕАД, клон Търговище, BIC: CECBBGSF; IBAN: BG13 CECB 9790 1046 8029 00; Сумата на гаранцията за участие e 600 лв. Гаранциите за участие се задържат и освобождават съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранцията за участие, без да дължи лихва за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение в български лева , в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, се представя в една от формите по чл.60 от ЗОП - под формата на парична сума или банкова гаранция, издадена от банката,обслужваща кандидата. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Банковата гаранция трябва да бъде в размер на 3 % стойността на договора без ДДС и условия, посочени в образеца на документацията. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение трябва да съвпада със срока на договора. Паричната сума на гаранцията за изпълнение да бъде внесена по сметката на “МБАЛ-Търговище “ АД в ТБ ЦКБ ЕАД, клон Търговище, BIC: CECBBGSF; IBAN: BG13 CECB 9790 1046 8029 00; Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за изпълнение на поръчката. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за Изпълнител участник при подписване на договора и непредставянето й е основание договорът да не се сключи .

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разсрочено плащане минимум 30 календарни дни, максимум-60 календарни дни.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника / прилага се в началото на офертата преди всички други документи/ - образец №1. 2. Заявление за участие / образец №2/. 3. Административни сведения - Образец № 3. 4. Удостоверение за актуално състояние или ЕИК при регистрация в публичен регистър, а когато участникът е физическо лице - нотариално заверено копие от документ за самоличност. 5. Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника. 6. Заверени копия от документи за регистрация, заверени от участника с подпис и печат - Булстат, ЕИК, данъчна регистрация - обща и по Закона за данък върху добавената стойност /ако има такава/. 7. Декларация за запознаване с условията в документацията - Образец № 4. 8. Декларация по по чл 47, ал.9 за обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а" до „д", т.2, т.З и т.4, ал.2, т.1 и т.5 и ал.5 от ЗОП - Образец № 5. 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП- Образец № 6. 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участие на подизпълнители - Образец № 7 . 10.1. Декларация от подизпълнител - Образец № 8 . 11. Декларация по чл.56, ал1, т.12 от ЗОП за приемане условията на договора - Образец № 9 12. Гаранция за участие в процедурата - в размер на 600 /шестстотин / лева. 13. Техническо предложение - Образец № 10 14. Ценова оферта - Образец № 11
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите или участниците в процедурата относно техните икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Съгласно утвърдената документация
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Оригинал или нотариално заверено копие от лиценз за извършване на частна охранителна дейност. Други необходими разрешителни и лицензни, свързани с изпълнението на обществената поръчка. > В случай, че при изпълнението на поръчката ще участва подизпълнител е необходимо да бъде изрично заявено това обстоятелство, както и делът на неговото участие и съгласие за това - образец № 7. В тези случаи трябва да се представят посочените по-горе документи за съответния подизпълнител отделно, както и документите по чл.5б, ал.1, т.1 и б от ЗОП и да отговаря на изискванията, посочени в чл.47, ал.1, т.1, б. „а" до „д", т.2, т.З и т.4, ал.2, т.1 и т.5 и ал.5 от ЗОП. 2. Копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, копие от валиден сертификат за въведена система за здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001: 2007 или еквивалентно, копие от валиден сертификат ISO 27001: 2013 система за управление сигурността на информацията или еквивалентно и копие от валиден сертификат ISO 14001 : 2004 управление на околната среда или еквивалентно. 3. Декларация относно броя охранители на трудово правоотношение към датата на публикуване на настоящата обществена поръчка . 4. Справка за актуални трудови договори от НАП към датата на публикуване на настоящата обществена поръчка. 5. Декларация , съдържаща списък на сключените от участника договори за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за предоставяне на услуги, които са предмет на възлаганата обществена поръчка . 6. Декларация - списък с имената и професионалните квалификации на персонала си, отговорен за изпълнението на поръчката. 7. Декларация - списък на техническите средства, с които разполага и които ще използва при изпълнението на поръчката - подвижни/мобилни паник бутони; въоръжение - оръжие, палки, белезници и др.; униформено облекло - лятно и зимно и др. 8. Декларация за осигурен поне един брой денонощно дежурен автомобил с екип за действие на територията на гр. Търговище при сигнал от паник бутон или сигнал за своевременно явяване при спешно повикване с приложен документ - копие на талон за регистрация на автомобила или копие на договори за нает такъв. 9. План-схема за охрана на „МБАЛ- Търговище” АД. 10. План за действия на охраната при екстремални ситуации при изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: Съгласно утвърдената документация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена ; тежест: 60
Показател: Материално-техническо предложение; тежест: 20
Показател: Срок на покриване на щети; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е за документация с ДДС и следва да бъде внесена по сметката на "МБАЛ-Търговище"АД в ЦКБ ЕАД, клон Търговище, BIC: CECBBGSF IBAN: BG13CECB97901046802900. Възложителят не поставя изискване за закупуване документацията за участие. При поискване Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, на адреса на лечебното заведение или му я изпраща за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.10.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на "МБАЛ-Търговище"АД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

СЪГЛАСНО ЧЛ.120 ОТ ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ