Версия за печат

00246-2014-0160

BG-с. Ковачево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: по техническите въпроси - инж.Димитър Бояджиев, по документацията - Галя Георгиева, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662178; 042 662844, E-mail: g.stancheva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Конструктивно технологичен отдел, Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Галя Георгиева, Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662844, E-mail: g.stancheva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Христина Димитрова - Танева - завеждащ "Регистратура обществени поръчки", Р. България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, E-mail: tec2@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчки

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на резервни части за компресор "HOWDEN", модел SG60AN-CVC"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2"ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на резервни части за компресор "HOWDEN", модел SG60AN-CVC", по спецификация и технически изисквания

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42124330

Описание:

Части за въздушни компресори

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са посочени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
360000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие се представя в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. Тази гаранция е на стойност на 3 600 лв. (три хиляди и шестотин лева). 2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 21 месеца от датата на сключване на договора. Гаранцията е в размер на 5% от стойността на договора, закръглена до лев. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG 22TTBB94001526680953,BIC: TTBBBG22 при банка SG ЕКСПРЕСБАНК, клон Раднево. 4. Ако гаранциите са банкови се представят по посочените в документацията образци и са със срок на валидност, съответно за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите, а за изпълнение на договор - 22 месеца от датата на сключването му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със собствени средства. 1. Плащането се извършва до 60 дни, след извършване на доставка и представяне на приемо - предавателен протокол и фактура - оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС и след документи, представени по чл. 45б, ал.3 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Срокът за плащане тече от датата на последна представения документ. 2. Предложената цена е в лева, без ДДС и да включва всички разходи за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

НЕ. Преди подписване на договора определеният за Изпълнител представя документите, посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Гаранционен срок - 12 месеца от датата на монтаж, но не повече от 18 месеца от доставка. Предлаганите изделия трябва да отговарят на техническите изисквания, посочени в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1. Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларации по чл.47 ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал.2, т.1,2,4,5 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т.1, 2, 4 и т.5 се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възможности и/или квалификация, всеки участник представя в офертата си: 1. Съгл. чл.51, ал.1, т. 1 от ЗОП - Списък на доставките които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършена доставка. Възложетелят изисква участникът да е изпълнил минимум една доставка с предмет аналогичен на предмета на поръчката през последните три години, придружена с доказателства за извършена доставка. 2. Участникът да декларира производителя на резервните части. Не представяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14148

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.10.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.10.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.10.2014 г.  Час: 10:30
Място

Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай, че лицата поискат документация да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN BG 22 TTBB94001526680953, BIC: TTBBBG22, при "SG Експресбанк" гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ