Версия за печат

00226-2014-0035

BG-Плевен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Плевен, площад ВЪЗРАЖДАНЕ №2, За: инж. Владислав Иванов, БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 881243, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881414

Място/места за контакт: инж. Владислав Иванов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Център за административно обслужване, площад ВЪЗРАЖДАНЕ №4, За: Людмила Иванова, БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Людмила Иванова

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Център за административно обслужване, площад ВЪЗРАЖДАНЕ №4, За: Людмила Иванова, БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Людмила Иванова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Основен ремонт и изграждане уличната мрежа на територията на Община Плевен”,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва 3 (три) самостоятелно обособени позиции, както следва: І позиция: „За гр. Плевен – Централна градска част с граници на района и включително улиците: ул. ”Българска авиация” от граница гр. Плевен, ул. ”Иван Мендиликов”, ”Г.М.Димитров” до граница гр. Плевен; ул. ”Ал.Стамболийски”, ул. ”Дойран”, ул. ”Ген.Ат. Стефанов” /”Хемус”/, ул. ”Христо Ботев”, ул. ”Пробуда”, ул. ”Стоян Михайловски”, ул. “Климент Охридски”, бул. ”Европа”, бул. ”Русе” до граница гр. Плевен; Други населени места от Община Плевен – с. Тодорово, с. Горталово с. Бохот, с. Беглеж, с. Николаево, с. Ласкар, с. Ралево” ІІ позиция: „За гр. Плевен – кв. “Сторгозия”, с граници на района ул. ”Българска авиация”, ул. ”Иван Мендиликов” , ул.”Г.М.Димитров” до граница гр. Плевен и включително ул. ”Сторгозия” до граница гр. Плевен и улиците в ж.к. ”Сторгозия; Други населени места от Община Плевен – с. Ясен, с. Опанец, с. Мечка, с. Бръшляница, гр. Славяново, с. Върбица, с. Гривица, с. Брестовец ”. ІІІ позиция: „За гр. Плевен – ж.к. ”Дружба”, ж.к. ”Кайлъка”, кв. ”М.Денчева” с граници на района от ул. ”Христо Ботев”, ”, ул. ”Пробуда”, ул. ”Стоян Михайловски”, ул. “Климент Охридски”, бул. ”Европа”, бул. ”Русе” до граница гр. Плевен и включително улиците в жилищните квартали; улици в 9-ти квартал с граници от ул. ”Ал.Стамболийски”, ул. ”Дойран”, ул. ”Ген.Ат.Стефанов”/”Хемус”/, включително улиците в 9-ти квартал; Други населени места от Община Плевен – с. Търнене, с. Дисевица, с. Къртожабене, с. Къшин, с. Коиловци, с. Буковлък, с. Пелишат, с. Тученица, с. Радишево”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140

Описание:

Пътни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

І позиция: „За гр. Плевен – Централна градска част с граници на района и включително улиците: ул. ”Българска авиация” от граница гр. Плевен, ул. ”Иван Мендиликов”, ”Г.М.Димитров” до граница гр. Плевен; ул. ”Ал.Стамболийски”, ул. ”Дойран”, ул. ”Ген.Ат. Стефанов” /”Хемус”/, ул. ”Христо Ботев”, ул. ”Пробуда”, ул. ”Стоян Михайловски”, ул. “Климент Охридски”, бул. ”Европа”, бул. ”Русе” до граница гр. Плевен; Други населени места от Община Плевен – с. Тодорово, с. Горталово с. Бохот, с. Беглеж, с. Николаево, с. Ласкар, с. Ралево” ІІ позиция: „За гр. Плевен – кв. “Сторгозия”, с граници на района ул. ”Българска авиация”, ул. ”Иван Мендиликов” , ул.”Г.М.Димитров” до граница гр. Плевен и включително ул. ”Сторгозия” до граница гр. Плевен и улиците в ж.к. ”Сторгозия; Други населени места от Община Плевен – с. Ясен, с. Опанец, с. Мечка, с. Бръшляница, гр. Славяново, с. Върбица, с. Гривица, с. Брестовец ”. ІІІ позиция: „За гр. Плевен – ж.к. ”Дружба”, ж.к. ”Кайлъка”, кв. ”М.Денчева” с граници на района от ул. ”Христо Ботев”, ”, ул. ”Пробуда”, ул. ”Стоян Михайловски”, ул. “Климент Охридски”, бул. ”Европа”, бул. ”Русе” до граница гр. Плевен и включително улиците в жилищните квартали; улици в 9-ти квартал с граници от ул. ”Ал.Стамболийски”, ул. ”Дойран”, ул. ”Ген.Ат.Стефанов”/”Хемус”/, включително улиците в 9-ти квартал; Други населени места от Община Плевен – с. Търнене, с. Дисевица, с. Къртожабене, с. Къшин, с. Коиловци, с. Буковлък, с. Пелишат, с. Тученица, с. Радишево” Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка възлиза на 2 000 000,00 (словом два милиона) лева без ДДС. В това число за всяка обособена позиция: 1. За позиция I - в размер на 800 000 лв. /осемстотин хиляди лева/; 2. За позиция II- в размер на 600 000 лв. /шестстотин хиляди лева/; 3. За позиция III- в размер на 600 000 лв. /шестстотин хиляди лева/;

Прогнозна стойност без ДДС
2000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага допълнителни работи, станали необходими в процеса на изпълнение, съгласно чл.90, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП при наличие на законовите предпоставки.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата 1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура за всяка самостоятелно обособена позиция, както следва: 1.1.1. За позиция I - в размер на 4 000 лв. /четири хиляди лева/-чл.59, ал.2 от ЗОП; 1.1.2. За позиция II- в размер на 3 000 лв. /три хиляди лева/; 1.1.3. За позиция III- в размер на 3 000 лв. /три хиляди лева/; 1.2. Гаранцията за участие се представя за всяка обособена позиция поотделно в една от следните форми: гаранция за участие под формата на парична сума, платима (внесена) по следната банкова сметка на община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД IBAN: BG38 IORT 7380 3338 0000 01 BIC: IORTBGSF оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя Образец №20. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (словом: три процента) от стойността на задачата за 2015 г. без ДДС и 3 % (словом: три процента) от стойността на годишната задача без ДДС за всяка следваща година. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена от участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД IBAN: BG38 IORT 7380 3338 0000 01 BIC: IORTBGSF или оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя и със срок на валидност, най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Образец №21. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.3. Банковата гаранция трябва да съдържа минимум следната информация: -наименование на банката -наименование на участника/изпълнителя -предмет на поръчката и позицията за която се участва -размер на гаранцията в лева -срок на валидност на гаранцията/дата на влизане в сила и краен срок на валидност/, съгласно условията на възложителя -срок за превеждане на сумата по гаранцията след първо наше искане за усвояване на същата -адрес, на който да се представи искането за плащане от Община Плевен

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата поръчка се осигурява със собствени и привлечени средства от бюджета на възложителя. Плащането се извършва съгласно условията на сключения договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия

2.14. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: 2.14.1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2.14.2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 2.14.3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 2.14.4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 2.14.5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Всички документи, които не са оригинали, и за които не се изисква нотариална заверка, следва да бъдат заверени от участника на всяка страница с гриф "Вярно с оригинала", с подпис и печат на участника. В плика с “Предлагана цена”, освен бланката „Ценово предложение” - Образец № 12.А., 12.Б., 12.В. и Ценова листа - Образец12.1. се поставят и документите по т.II, т.23, 24 и 25 от Раздел III за позицията за която участва. Бланката „Ценово предложение” - Образец № 12.А., 12.Б., 12.В., Ценова листа - Образец12.1. и документите по т.II, т.23 и 24 от Раздел III от настоящата документация за съответната позиция се представят и на магнитен носител - Приложение №3, поставен в пликовете с надпис плик №3 “Предлагана цена”. ВАЖНО! При несъответствие между анализната и калкулираната обща цена, при допусната аритметична или техническа грешка, или при непосочена единична цена, участника се отстранява от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК №1 1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Декларация за регистрация по Закона за търговския регистър - Образец №1.2. Декларация по чл.47, ал.9 във връзка с чл.47, ал.1, т.1, 2, 3 и 4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП- Образец №2. 3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП, ако такива се изискват от възложителя. Декларация по чл.49, ал.1 от ЗОП- Образец №3-чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП. 4. При участник обединение (консорциум), което не е юридическо лице - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият-чл.56, ал.1, т.2 от ЗОП; 5. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура за всяка обособена позиция.6. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2-чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП – Образец №9.7.Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за съгласие за участие на подизпълнител - Образец № 11.8. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП - Образец №13.9.Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец №14.10.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.11.Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за участие в обединение - Образец №15.12. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника. 13. Декларация за срок на валидност на офертите Образец №16.14.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език.15.Административни сведения на участника – Образец №17. ПЛИК№2:Предложение за изпълнение на поръчката.1.Характеристики свързани с качеството на предлаганите технологии и организация на изпълнение на отделните строителни и монтажни работи-Образец № 18. 2.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - Образец № 10.А., 10.Б., 10.В.;3.Представя се в отделни запечатани непрозрачни пликове за всяка от позициите за които се участва. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, Плик № 2 се представя за всяка от позициите, за която ще участва.ПЛИК№3: Предлагана цена.1.Ценово предложение - Образец № 12.А., 12.Б., 12.В.;2.Ценова листа - Образец12.1.При участие за повече от една позиция Ценовата листа се представя отделно за всяка обособена позиция за която се участва, съгласно Образец 12.1. 3.Справка – декларация на параметрите използвани при ценообразуването на видовете работи- Образец №19.При участие за повече от една позиция декларацията за параметрите използвани при ценообразуването на видовете работи и т.н. се представя отделно за всяка обособена позиция за която се участва, съгласно Образец №19. 4.Анализни цени на видовете работи. 5.Електронен (магнитен) носител (CD-R диск) съдържащ „Ценово предложение” - Образец № 12.А., 12.Б., 12.В., Ценова листа - Образец12.1. и документите по т.II, т.23 и 24 от Раздел III от настоящата документация за съответната позиция в електронен вид; Приложение №3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР. За доказване на финансовото и икономическото си състояние, участникът трябва да представи следните документи: 6.1. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, и/или Удостоверение от банка. В случай, че документите са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра, не се изисква тяхното представяне. При участие общо за трите самостоятелно обособени позиции, участникът трябва да докаже наличие на финансов ресурс, с който разполага в размер на 1 000 000,00 (словом един милион), което представлява 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка без ДДС -чл. 50, ал.1-3 от ЗОП. При участие за отделни самостоятелно обособени позиции, участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс, както следва: -за позиция І - 400 000 лв. (четиристотин хиляди) без ДДС -за позиция ІІ – 300 000 лв. (триста хиляди) без ДДС -за позиция ІІІ – 300 000 лв. (триста хиляди) без ДДС 6.2. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Декларация по чл.50, ал.1 от ЗОП – Образец №4. 6.3. При участие за повече от една позиция декларацията за наличие на финансов ресурс се представя отделно за всяка обособена позиция за която се участва, съгласно Образец №4.
Минимални изисквания: Да се докаже изискуемият финансов ресурс с представянето на Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, и/или Удостоверение от банка. В случай, че документите са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра, не се изисква тяхното представяне. При участие общо за трите самостоятелно обособени позиции, участникът трябва да докаже наличие на финансов ресурс, с който разполага в размер на 1 000 000,00 (словом един милион), което представлява 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка без ДДС -чл. 50, ал.1-3 от ЗОП. При участие за отделни самостоятелно обособени позиции, участникът трябва да докаже наличието на финансов ресурс, както следва: -за позиция І - 400 000 лв. (четиристотин хиляди) без ДДС -за позиция ІІ – 300 000 лв. (триста хиляди) без ДДС -за позиция ІІІ – 300 000 лв. (триста хиляди) без ДДС
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валидни сертификати, издадени от акредитирани институции: 1.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка. 1.2. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка. 1.3.Сертификат за производствен контрол на материалите във връзка с Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти /НСИОССП/ или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка. 2. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата (петте години да се броят от датата на подаване на офертата назад), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка ( Под „сходен предмет” следва да се разбира строителство и/или реконструкция или основен ремонт на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих), придружен с: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Декларация по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - Образец №6; 3.Списък на техническите лица за всяка позиция по длъжности, заети с дейността, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за изпълнение на строителството. Не се допуска дублиране на посочените технически ръководители, строителни бригади и асфалтови групи за повече от една позиция. Участник, предлагащ едни и същи лица за повече от една позиция ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. При участие за повече от една позиция декларацията със списъка на техническите лица, които ще извършват съответните действия по изпълнение на договора, включително на тези отговарящи за контрола по качеството се представя отделно за всяка обособена позиция за която се участва, съгласно Образец №7. Декларация по чл.51, ал.1, т.4 и 7 от ЗОП - Образец №7; 4.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за всяка позиция, изброени в Образец № 8. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП.Не се допуска дублиране на техника за повече от една позиция. 5.Декларация по чл.51, ал.1, т.3 от ЗОП за налична асфалтобаза и акредитирана лаборатория за изпитване и изследване на асфалтови смеси, бетони и други материали, свързани с дейността. Декларация по чл.51, ал.1, т.3 от ЗОП - Образец № 5.6.Участникът следва: -да докаже регистрацията си в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР за строежи втора група, втора категория, съгласно чл.5, ал.1, т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или в еквивалентен регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или - да представи декларация по Образец №3 или -удостоверение от Камарата на строителите за наличието на регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР за строежи втора група, втора категория.
Минимални изисквания: 1. - да има поне едно извършено строителство на обекти еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка ( Под „сходен предмет” следва да се разбира строителство и/или реконструкция или основен ремонт на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих), през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2.Минимален брой технически лица за всяка позиция: -Ръководител екип – 1 строителен инженер, магистър по специалността “пътно строителство”; -най-малко 2-ма технически ръководители и един контрол по качеството за изпълнение на всяка позиция; -Да разполага с поне една строителна бригада и една асфалтова група за всяка позиция, като всяка група да е с минимум 5 броя работници; 3.Минимално изискване (брой) техническо оборудване за всяка позиция: 1 бр.асфалтополагач, 3 бр. валяк, 1 бр.асфалтофреза, 1 бр.фугорезачка, 2 бр. товаръчна техника – багер, 1 бр.фадрома /комбиниран багер/, 1 бр.моторна духалка, 1 бр.пневматична трамбовка, 6 бр.самосвали, 1 бр.битумна топилка и 1 бр.водоноска.; 4.Минимално изискване: Наличие на асфалтобаза – собствена или наета. Да е на разположение поне 1 (една) акредитирана лаборатория.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (Б1) Показател – „Предлагана цена” – включва единични цени без ДДС ; тежест: 60
Показател: (Б2) Показател –„Качество на предлаганите технологии и организация на изпълнение на отделните строителни и монтажни работи.; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

1. Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обявената обществена поръчка от 8:30 до 16:00 часа всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, посочен в обявлението. 2. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се получава на място. 3. Възложителят ще предостави документацията за участие на всяко лице поискало да я закупи в Центъра за административно обслужване на граждани, пл. ВЪЗРАЖДАНЕ №4, след представяне на платежен документ, че документацията е заплатена или с платежно нареждане по сметка на Община Плевен или като му я изпрати за негова сметка след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване наименованието и вида на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума за стойността на документацията. 4. Всички разходи по подготовката и подаването на оферти са за сметка на участниците в процедурата. В случаите, посочени в чл. 39, ал. 5 от ЗОП, възложителят възстановява на участниците направените от тях разходи за закупуване на документацията за участие в процедурата. 5. Цената на документацията за участие е посочена в обявлението и не може да бъде по-висока от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване- чл.28, ал.7 от ЗОП. 6. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на Община Плевен или по банков път на следната сметка на Община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД IBAN: BG73 IORT 7380 8438 1000 00 BIС: IORTBGSF Код за вид плащане: 44 70 00

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

270

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.11.2014 г.  Час: 14:30
Място

Община Плевен, площад ВЪЗРАЖДАНЕ№2, Актова зала - I етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители придружени с нотариално заверени пълномощни, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „За гр. Плевен – Централна градска част с граници на района и включително улиците: ул. ”Българска авиация” от граница гр. Плевен, ул. ”Иван Мендиликов”, ”Г.М.Димитров” до граница гр. Плевен; ул. ”Ал.Стамболийски”, ул. ”Дойран”, ул. ”Ген.Ат. Стефанов” /”Хемус”/, ул. ”Христо Ботев”, ул. ”Пробуда”, ул. ”Стоян Михайловски”, ул. “Климент Охридски”, бул. ”Европа”, бул. ”Русе” до граница гр. Плевен;
1) Кратко описание

"Основен ремонт и изграждане уличната мрежа на територията на Община Плевен"„За гр. Плевен – Централна градска част с граници на района и включително улиците: ул. ”Българска авиация” от граница гр. Плевен, ул. ”Иван Мендиликов”, ”Г.М.Димитров” до граница гр. Плевен; ул. ”Ал.Стамболийски”, ул. ”Дойран”, ул. ”Ген.Ат. Стефанов” /”Хемус”/, ул. ”Христо Ботев”, ул. ”Пробуда”, ул. ”Стоян Михайловски”, ул. “Климент Охридски”, бул. ”Европа”, бул. ”Русе” до граница гр. Плевен; Други населени места от Община Плевен – с. Тодорово, с. Горталово с. Бохот, с. Беглеж, с. Николаево, с. Ласкар, с. Ралево”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140

Описание:

Пътни работи

3) Количество или обем

За позиция I - в размер на 800 000 лв. /осемстотин хиляди лева/;

Прогнозна стойност, без ДДС
800000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 48

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „За гр. Плевен – кв. “Сторгозия”, с граници на района ул. ”Българска авиация”, ул. ”Иван Мендиликов” , ул.”Г.М.Димитров” до граница гр. Плевен и включително ул. ”Сторгозия” до граница гр. Плевен и улиците в ж.к. ”Сторгозия;
1) Кратко описание

„Основен ремонт и изграждане уличната мрежа на територията на Община Плевен”,„За гр. Плевен – кв. “Сторгозия”, с граници на района ул. ”Българска авиация”, ул. ”Иван Мендиликов” , ул.”Г.М.Димитров” до граница гр. Плевен и включително ул. ”Сторгозия” до граница гр. Плевен и улиците в ж.к. ”Сторгозия; Други населени места от Община Плевен – с. Ясен, с. Опанец, с. Мечка, с. Бръшляница, гр. Славяново, с. Върбица, с. Гривица, с. Брестовец ”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140

Описание:

Пътни работи

3) Количество или обем

За позиция II- в размер на 600 000 лв. /шестстотин хиляди лева/;

Прогнозна стойност, без ДДС
600000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 48

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „За гр. Плевен – ж.к. ”Дружба”, ж.к. ”Кайлъка”, кв. ”М.Денчева” с граници на района от ул. ”Христо Ботев”, ”, ул. ”Пробуда”, ул. ”Стоян Михайловски”, ул. “Климент Охридски”, бул. ”Европа”, бул. ”Русе” до граница гр. Плевен и включително улиците в жилищните квартали; улици в 9-ти квартал с граници от ул. ”Ал.Стамболийски”, ул. ”Дойран”, ул. ”Ген.Ат.Стефанов”/”Хемус”/, включително улиците в 9-ти квартал;
1) Кратко описание

„Основен ремонт и изграждане уличната мрежа на територията на Община Плевен”„За гр. Плевен – ж.к. ”Дружба”, ж.к. ”Кайлъка”, кв. ”М.Денчева” с граници на района от ул. ”Христо Ботев”, ”, ул. ”Пробуда”, ул. ”Стоян Михайловски”, ул. “Климент Охридски”, бул. ”Европа”, бул. ”Русе” до граница гр. Плевен и включително улиците в жилищните квартали; улици в 9-ти квартал с граници от ул. ”Ал.Стамболийски”, ул. ”Дойран”, ул. ”Ген.Ат.Стефанов”/”Хемус”/, включително улиците в 9-ти квартал; Други населени места от Община Плевен – с. Търнене, с. Дисевица, с. Къртожабене, с. Къшин, с. Коиловци, с. Буковлък, с. Пелишат, с. Тученица, с. Радишево”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140

Описание:

Пътни работи

3) Количество или обем

За позиция III- в размер на 600 000 лв. /шестстотин хиляди лева/;

Прогнозна стойност, без ДДС
600000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 48