Версия за печат

00156-2014-0012

BG-гр.Велинград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велинград, бул."Хан Аспарух" № 35, За: Мария Николова, РБългария 4600, гр.Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: Velingrad@mbox.contact.bg, Факс: 0359 54341

Място/места за контакт: Дирекция АПИО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.velingrad.bg.

Адрес на профила на купувача: www.velingrad.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонтни дейности на храм „Света Троица”, ул. „Владо Черноземски“ №2, кв. „Каменица“, УПИ ІІ-515, гр. Велинград, област Пазарджик"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: храм „Света Троица”, ул. „Владо Черноземски“ №2, кв. „Каменица“, гр. Велинград, област Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Дейностите са свързани с неотложни аварийно възстановителни работи по ликвидиране на последици от бедствие, а именно през 2012 и 2014 г. В резултат на бедствието са нанесени значителни щети на покривната кострукция, стените на храма. видовете работи са подробно описани в количествената сметка на обекта и са свързани изцяло с възстановяване конструкцията на храма.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
109319 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 635 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за строителство
V.1) Дата на сключване договора
15.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Дюна"ЕООД,ЕИК 147122663, ул."Македония" № 60, РБългария 8000, гр.Бургас, Тел.: 056 224156

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 109319 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 109319 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 и следващи от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Поради разгънала се във времето, по обективни причини, процедура по одобряване на средствата от Министерски съвет и възникнала необходимост от неотложни аварийно-възстановителни работи за ликвидиране на последиците от бедствие – проливни дъжд през 2012 г. и пролетта на 2014г. В резултат на бедствията са нанесени значителни щети на покривната конструкция и стените на православен храм „Света Троица“ гр. Велинград. Извършеното техническо обследване и изготвената техническа експертиза от инж. Стефан Русев Райков констатира, че съществуващата сграда на храма е с лек провес и нарушена устойчивост. Състоянието на храма е указано като „много тежко“ и „предаварийно“. В заключението от техническата експертиза е посочено, че състоянието на съществуващата покривна конструкция е в тежко състояние / слегната, на места пропаднала с множество начупени керемиди, обрушена и напукана стряха/. Видно от техническата експертиза и заключението към нея е, че състоянието на храма е с висока степен на увреждане. От 2014 г до настоящия момент в резултат на постоянните валежи състоянието на покривната конструкция се е влошило, което от своя страна е довело до обрушване на вътрешната мазилка на помещенията, отронване на парчета от таваните, което застрашава здравето и живота на посетителите на храма. Изборът на процедура се аргументира и с Постановление No 180 от 03.07.2014 г на Министерския съвет за одобряване на допълнителни разходи/трансфери от резерва по чл.1, ал.2, раздел ІІ, т. 4.1.1 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г. за непредвидени и/или неотложни разходи за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от бедствия. Съгласно т.12.1 от Приложение No1, към чл.1 от Постановлението, на община Велинград са отпуснати 139 680 лева с ДДС за преодоляване на последиците от бедствие – непрекъснати и в големи количества дъждове през месец май и юни на 2014 г. и извършване на ремонтно-възстановителни работи на църква „Света Троица” гр. Велинград, община Велинград. Постановлението на МС несъмнено доказва спешността и неотложността за възстановителните работи на храма, а особено тежкото състояние на храма в конструктивно отношение. Започването на ремонтно-възстановителните работи по църквата в най-кратки срокове, ще защитят обществения интерес и няма да създадат предпоставки за увреждане на здравето и живота на хората, като в случая се касае за обект с особено важно значение за населението –единствения храм в квартала. С оглед на гореизложеното считам, че са налице неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства по см. на чл.90 ал.1 т.4 ЗОП във връзка с пар.1 т.8 от ДР на ЗОП, предвид на това, че така изложените обстоятелства са предизвикани от непредвидими за възложителя - природно бедствие, което непосредствено застрашава живота на хората и съществено затруднява и нарушава нормалното изпълнение на нормативно установени дейности на възложителя.