Версия за печат

00535-2014-0009

BG-Радомир: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000386776

Община Радомир, гр. Радомир, пл.Свобода №20, ПК:2400, За: Пламен Алексиев - кмет на Община Радомир, Р. България 2400, Радомир, Тел.: 0777 80381, E-mail: obshtinaradomir@abv.bg, Факс: 0777 82502

Място/места за контакт: гр. Радомир, пл.Свобода №20

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://radomir.acstre.com/.

Адрес на профила на купувача: http://radomir.acstre.com/.

Електронен достъп до информация: http://radomir.acstre.com/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТИЗВОЗВАНЕ НА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ ОТ НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РАДОМИР“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Населените места в община Радомир, които попадат в обхвата и са обект на настоящата обществената поръчка, са както следва: град Радомир, с. Дрен, с. Долна Диканя, с. Друган, с. Стефаново, с. Извор, с. Долни Раковец, с. Гълъбник, с. Кленовик, с. Копаница, с. Старо село, с. Владимир, с. Горна Диканя, с. Кондофрей, с. Прибой, с. Житуша, с. Касилаг, с. Жедна, с. Дебели лаг, с. Чуковец, с. Байкалско, с. Драгомирово, с. Углярци, с. Негованци, с. Поцърнеци, с. Кошарите, с. Бобораци, с. Червена могила, с. Борнарево, с. Николаево, с. Радибош, с. Беланица.
Код NUTS: BG414
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Община Радомир ще проведе открита процедура съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от населените места на територията на Община Радомир”. Сметосъбирането и сметоизвозването ще се извършва в 32-те населени места на Община Радомир, описани подробно в т.1 от техническите спецификации. Извозването на ТБО ще се извършва на общинско депо за битови отпадъци в местността “Петрово”в землището на с. Кошарите намиращо се на 5 км от гр. Радомир, а след изграждането на Регионално депо за отпадъци за общините Перник, Брезник, Трън, Радомир, Ковачевци, Земен на 7,7 км от гр. Перник. Предвиденият минимален брой контейнери, който трябва да бъде доставен от Изпълнителя за извършване на дейността, предмет на обществената поръчка и предвидената честота на обслужване на съдовете за всяко населено място са посочени в техническите спецификации. Изпълнителят извършва дейността предмет на поръчката със собствена техника и механизация. Пълно описание на предмета на настоящата обществена поръчка се съдържа в Разлед II. Технически спецификации, неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка, публикувани на сайта на Община Радомир: http://radomir.acstre.com/, в раздел "Профил на купувача".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90000000

Описание:

Услуги, свързани с отпадъчните води, битовите отпадъци, чистотата и околната среда

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Сметосъбирането и сметоизвозването ще се извършва в 32-те населени места на Община Радомир, описани подробно в т.1 от техническите спецификации. Извозването на ТБО ще се извършва на общинско депо за битови отпадъци в местността “Петрово”в землището на с. Кошарите намиращо се на 5 км от гр. Радомир, а след изграждането на Регионално депо за отпадъци за общините Перник, Брезник, Трън, Радомир, Ковачевци, Земен на 7,7 км от гр. Перник. Предвиденият минимален брой контейнери, който трябва да бъде доставен от Изпълнителя за извършване на дейността, предмет на обществената поръчка и предвидената честота на обслужване на съдовете за всяко населено място са посочени в техническите спецификации. Изпълнителят извършва дейността предмет на поръчката със собствена техника и механизация. Пълно описание на предмета на настоящата обществена поръчка се съдържа в Разлед II. Технически спецификации, неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка, публикувани на сайта на Община Радомир, в раздел Профил на купувача. Прогнозната стойност на поръчката е 1 900 000 лв. (един милион и деветстотин хиляди лева ) без ДДС. Финансирането на дейностите сметосъбиране и сметоизвозване и дейностите по депониране и третиране на твърди битови отпадъци в депо се осигурява от приходи такса „битови отпадъци”. Финансирането на тези дейности и плащането по договора за изпълнение на обществената поръчка ще са в рамките на приетата съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗМДТ от Общински съвет Радомир план-сметка за всяка календарна година от действието на договора.

Стойност, без да се включва ДДС
1900000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 19 000 лева. Гаранцията за участие може да се внесе в брой по сметката на Община Радомир, град Радомир, може да се представи по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Радомир (в лева): Банка: Интернешънъл АсетБанк, Клон: гр.Радомир, ВІС: IABGBGSF, ІВАN: BG64IABG74783300466903 При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В банковата гаранция следва изрично да е посочено, че тя е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Радомир; - със срок на валидност 180 дни от датата, посочена за краен срок за получаване на офертите, съгл. Обявлението за обществена поръчка; - за настоящата обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията на Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Ако гаранцията за участие е представена под формата на банкова гаранция, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от цената на договора без ДДС. Същата може да се внесе в брой, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Радомир Банка: Интернешънъл АсетБанк, Клон: гр.Радомир, ВІС: IABGBGSF, ІВАN: BG64IABG74783300466903 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че е: - безусловна и неотменима; - в полза на Община Радомир; - със срок на валидност най-малко 60 дни след срока на изпълнение на договора; При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

депониране и третиране на твърди битови отпадъци в депо се осигурява от приходи такса „битови отпадъци”. Финансирането на тези дейности и плащането по договора за изпълнение на обществената поръчка ще са в рамките на приетата съгласно чл. 66, ал. 1 от ЗМДТ от Общински съвет Радомир план-сметка за всяка календарна година от действието на договора. Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец на база реално извършена работа по приетите единични цени на услугите, след подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура. Плащанията се осъществяват в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всеки отчетен период и след представяне от Изпълнителя на първични счетоводни документи . Всички плащания по изпълнението на обществената поръчка ще се извършват по банков път в български лева, съгласно представените от кандидатът, избран за изпълнител калкулации с елементи на ценообразуване и след издаване на съответната фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. Когато Участникът е обединение при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, се прилагат за всички съдружници на обединението. За обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно декларирането им от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Важно!!! При подписване на договор с избрания за изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от населените места на територията на Община Радомир” същият, съгласно чл. 42, ал.1, т.4 от ЗОП следва да представи Копие на валиден Регистрационен документ съгласно разпоредбите на чл. 12, ал. 4 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО / отм.) или копие на валидно Разрешение за извършване на дейности по чл. 35 от ЗУО, даващ му право да извършва дейност по сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци на територията на Община Радомир.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор” и наименование на участника; ПЛИК “2” с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” и наименование на участника и ПЛИК “3” с надпис “Предлагана цена” и наименование на участника. Плик № 1- „Документи за подбор” съдържащ: 1) Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2) Представяне на участника –Образец №1, което включва:посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и следните приложения: - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение №1 към Образец №1; 3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - оригинал; 4) Копие на договора за обединение, при участник обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5) Декларация от членовете на обединението/консорциума за ангажираност към поръчката - Образец №2; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители –Образец №3; 7) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец №4; 8) Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гарация за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума по банкова сметка или документ за вснесена сума в касата на Възложителя; 9) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - Образец №5; 10. Документи за доказване на изискванията към техническите възможности и/или квалификация на участниците - съгласно раздел III. 2. 3 от настоящото обявление. 11) Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец №8 ПЛИК № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” Попълва се Образец №9 „Предложение за изпълнение на поръчката” и Работна програма, неразделна част от него.Предложение за изпълнение на поръчката - Образец № 9 на участникът следва да съдържа предложение относно Срок за реакция при нужда от подмяна на дефектирал съд за ТБО, посочен в календарни дни. Работна програма - (същата следва да бъде изготвена в пълно съответствие с техническите спецификации, методиката за оценка и условията на процедурата) ПЛИК № 3 - „Предлагана цена” Попълва се образеца за предложение на цена „Ценова оферта“ - Образец №10. Към Ценовата оферта се представя - Анализи и калкулации на предложените единични цени и машиносмени. Забележка: Извън плика с надпис „Предлагана цена“ не трябва да е посочена никаква информация за цената.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не залага изисквания за икономически и финансови възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не залага изисквания за икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1) Списък на услуги по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци на територията на общини с посочване на брой жители, за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата от съответния участник (или от датата на учредяване/започване на дейността му) - Образец №6 Списъкът трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл. 51, ал. 4 от ЗОП, а именно: а) доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или б) доказателство за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите за доказване на технически възможности, квалификация и опит са на чужд език, същите се представят и в превод 2) Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на предмета на обществената поръчка- Образец №7 При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите за доказване на технически възможности, квалификация и опит са на чужд език, същите се представят и в превод 3.1) Копие на валиден сертификат за внедрена Система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват смесосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност; 3.2) Копие на валиден сертификат за внедрена Система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност; Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите се представя общо за обединението. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите за доказване на технически възможности, квалификация и опит са на чужд език, същите се представят и в превод Съгласно чл. 51а кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1) Участникът следва да е изпълнил, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, услуги по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци на територията на община с население не по-малко от 20 000 (двадесет хиляди) души. В случай че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице изискването се прилага към обединението-участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него. 2) Участникът следва да разполага с техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката, минимум: Специализирана техника и машини: - Сметоизвозващи автомобили с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове тип „Бобър” и обем между 16 м3 и 20 м3 – 3 броя; Сметосъбиращите автомобили (за 1,1 м3 съдове за смет) трябва да са с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 4 или еквивалент. - Специализиран автомобил за извозване на едрогабаритни отпадъци, зелени отпадъци, клони и др. (самосвал) – 1 бр; Самосвала трябва да бъде с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 4 или еквивалент; - Булдозер – 1 бр.; - Челен товарач – 1 бр. - Специализиран камион за измиване и дезинфекция на съдовете за отпадъци – 1 бр. Специализирано оборудване – Контейнер тип“Бобър“ с обем 1100 л. – не по малко от 1180бр. (метални или полиетелин с висока плътност - HDPE); В случай че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице изискването се прилага към обединението-участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него. 3) Участникът трябва да има внедрена система за управление на - качеството по ISO 9001:2008 с обхват смесосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност; - околната среда ISO 14001:2004 с обхват смесосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност; Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице изискването се прилага към обединението-участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него. На основание чл. 69 от ЗОП, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за въз¬лагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от техническите изисквания, посочени в раздел III.2.3) „Технически възможности” на Обявлението за поръч¬ката и след провеждане на действията по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Работна програма - Р (Предлаган подход и стратегия за изпълнение на поръчката - до 50т., Анализ на основните рискове - до 45т., Опазване на околната среда по времена изпълнението на предмета на договора - до 5т.); тежест: 50
Показател: Срок за реакция - СР; тежест: 10
Показател: Предлагана цена – ПЦ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията за участие на интернет адрес: http://radomir.acstre.com/– раздел „Профил на купувача ”. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 08:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в сградата на Община Радомир до изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: Община Радомир, гр. Радомир, пл.Свобода №20 срещу заплащане на сумата от BGN 10.00 (десет лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща по банков път по сметка: Банка: Интернешънъл Асетбанк, гр. Радомир Адрес: гр. Радомир, ул. „Цар Освободител” 7 BIC: IABGBGSF; IBAN: BG 77 IABG 747 88400467000, вид плащане 447000 Документът за размножаване на документацията не е изискуем документ като съдържание на Плик №1 от офертата на участниците. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

Община Радомир, гр. Радомир, пл.Свобода №20

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие не се закупува. Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да изтеглят същата от сайта на Община Радмир, раздел "Профил на купувача" -http://radomir.acstre.com/ В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е длъжен да качи на сайта си променената документация. Възложителят се е възползвал от правото на чл. 64, ал. 1, във връзка с чл. 14, ал. 1 от ЗОП и е намалил срока за получаване на офертите, както и от правото на чл. 64 ,ал. 3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на оферти със 7 /седем/ дни, поради изпращане на настоящото обявление по електронен път и с 5 /пет/ дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Община Радомир, раздел "Профил на купувача" - http://radomir.acstre.com/, поради което срокът за подаване на оферти е намален от 52 дни на 40 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ