00157-2014-0007
Технически редакции | ||
17.09.2014 16:20 ч. : | 17/09/2014 15:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.09.2014 16:20 ч. : | 17/09/2014 15:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.09.2014 16:20 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Мизия:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
ОБЩИНА МИЗИЯ, ул. "Георги Димитров" № 25-27, За: Венцислава Първанова, Ваня Лазарова, България 3330, Мизия, Тел.: 09161 2315, E-mail: obsh.mz@abv.bg, Факс: 09161 2012
Място/места за контакт: Общинска администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: miziabg.com.
Адрес на профила на купувача: miziabg.com.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Договаряне без обявление
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Изграждане на временно фургонно селище за настаняване на пострадали и останали без жилища граждани”.
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
В следствие на падналите проливни дъждове в Община Мизия и придошлите води по течението на р. Скът, голяма част от територията на общината е наводнена и със заповед № 3/ 02.08.2014г. на Кмета на Община Мизия е обявено бедствено положение. Заляти са пътища, улици, дворове, земеделски имоти. Транспортният достъп между и за населените места гр. Мизия, с. Войводово, с. Крушовица и с. Липница, включително по републиканските пътища II- 15 и II- 11 е прекъснат. Наводнени са жилищни и обществени сгради. Нанесени са значителни щети. Много постройки са разрушени. Има удавени домашни животни. Унищожена е земеделската продукция. Най- големи са пораженията в гр. Мизия и с. Крушовица. Към момента бедстващото население, останало без дом е настанено в ОДЗ „Незабравка” гр. Мизия, но предвид новата учебна година, сградата следва да бъде освободена. С цел настаняване на пострадалите до осигуряване на постоянен подслон е, необходимо Общината да предприеме спешни и неотложни мерки по обособяване на фургонно селище. За целта е взето решение № 704/ 21.08.2014г. на Общински Съвет- Мизия са изготвени проект и количествени сметки. Получено е съгласие от МВР, ГД „ПБЗН” за предоставяне на 32 бр. фургони. Наложителните СМР следва да бъдат изпълнени в спешен порядък, тъй като непредприемането на своевременни и адекватни мерки може да дове до оставане на бедстващото население на улицата. Предвид изложеното, при възникналата необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете по сроковете по чл. 16, ал.4 или чл. 16, ал.5 от ЗОП, Възложителят е взел решение за провеждане на процедура по чл. 90, ал. 1, т.4 от същия. В подкрепа на твърденията, изложени в мотивите прилагаме: 1. Заповед № 3/ 02.08.2014г. на Кмета на Община Мизия за обявяване на бедствено положение; 2. Заповед № 14-88а/ 02.08.2014г. на Областния управител на Област Враца за включване на Община Мизия в обявеното бедствено положение за Област Враца; 3. Информация за нанесените щети; 4. Количествени сметки.
„МЕГА ХИДРОСТРОЙ” ЕООД, БУЛСТАТ 131456729
VI: ОДОБРЯВАМ
поканата за обществена поръчка
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Договарянето ще се осъществи на 23.09.2014г. от 10.00ч. в Заседателната зала на Община Мизия, с адрес: Община Мизия, гр. Мизия, п.к. 3330, ул. „Георги Димитров” № 25-27. Участникът следва да представи следните документи: 1. Информация за ЕИК на кандидата; 2. Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП, съгласно образеца на Възложителя; 3. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага и участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство; 5. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 6. Справка за наличната техника и оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнението на обекта; 7. Образование, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството; 8. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години, освен когато кандидатът или участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице; 9. Удостоверение за регистрация в камарата на строителите (копие, заверено „вярно с оригинала”); 10. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда; 11. Декларация за дела, който ще бъде възложен на подизпълнител и неговото съгласие, ако е приложимо; 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение; 13. Ценова оферта. Участникът следва да има предвид, че при подписване на договора, задължително следва да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1-4 и чл. 47, ал. 2, т. 1, 2 , 4 и 5 от ЗОП.
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
17.09.2014 г.
Възложител