Версия за печат

00631-2014-0013

BG-с. Челопеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Челопеч, бул. " Трети март" №1, За: Сашка Христова Вътева, Република България 2087, с. Челопеч, Тел.: 07185 2550, E-mail: ob_chelopech@chelopech.org, Факс: 07185 2360

Място/места за контакт: Община Челопеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chelopech.org.

Адрес на профила на купувача: www.chelopech.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на строителни работи за текущ ремонт в сградата на Общинска администрация, в сградата на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“ и в сградата на ОДЗ „Х. Кр. Андерсен“, с. Челопеч“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Челопеч, с. Челопеч
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката включва изпълнение на следните строителни работи: 1) Изпълнение на строителни работи в сградата на Общинска администрация (ОА): - Монтаж и демонтаж на дограма; - Подмяна на подови настилки; - Изграждане на преградна стена от гипсокартон; - Премахване на компрометирана боя и мазилка, шпакловане, грундиране и боядисване на стени и тавани. 2) Изпълнение на покривни работи в сградата на ОА: - Пренареждане на керемиди и подмяна на счупени керемиди с нови; - Подмяна на летвена и ламаринена обшивки. 3) Изпълнение на хидроизолационни работи в ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” (ОУ): - Полагане на битумизирана замазка; - Полагане на два хидроизолационни пласта; - Демонтаж и монтаж на съществуваща обшивка. 4) Изпълнение на ремонтни работи в класни стаи ОУ: - Премахване на ламперия; - Полагане на вароциментова мазилка и латекс по стени; - Полагане на подови настилки (гранитогрес и ламиниран паркет); - Изграждане на таван от гипскартон на щендер; - Подмяна на ВиК и електрическа инсталация; - Монтаж на осветителни тела; - Демонтаж и монтаж на дограма; - Подмяна на парапет. 5) Изпълнение на ремонтни работи в санитарни възли ОУ: - Подмяна на ВиК и електрическа инсталация; - Демонтаж и монтаж на санитарен фаянс; - Монтаж на растерен таван и вентилационна система; - Полагане на подови настилки и поставяне на сифони; - Полагане на фаянсова облицовка и боя. 6) Изпълнение на ремонтни работи в столова, кухня и обслужващи помещения ОУ: - Премахване на стара и полагане на боя; - Полагане на подови настилки (гранитогрес); - Доизграждане на ВиК и електро инсталации; - Премахване на фаянсови облицовки и полагане на вароциментова мазилка; - Подмяна на дограма (гишета). 7) Изпълнение на работи във физкултурен салон на ОУ: - Полагане на външна топлоизолация; - Подмяна на водосточна и отводнителна система; - Циклене и лакиране на паркет. 8) Изпълнение на ремонтни работи в ОДЗ: - Външен отводнителен ремонт; - Ремонт на кухненските помещения; - Ремонт на ограда с нови метални елементи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45400000

Описание:

Довършителни строителни работи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
887358.7 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 597880 от 04.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 70 / Обособена позиция №: / Заглавие:Избор на изпълнител на строително монтажни работи за ремонт в сградата на Общинска администрация, в сградата на ОУ" Св. Св. Кирил и Методии" и в страдата на ОДЗ " Х. Кр. Андерсен" с. Челопеч
V.1) Дата на сключване договора
17.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СТАТУС-Н ООД, ЕИК 1304467904, представлявано от Антон Василев Червенски-управител., ул. " Доктор Любен Русев"№22, Република България 1172, София, Тел.: 02 4896845, E-mail: a.chervenski@status-n.com, Факс: 02 4896845

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 911167 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 887358.7 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Стойност, без ДДС 531000 BGN
Дял %
Кратко описание
Цената за изпълнение на работите, предмет на договора са разпределени в КСС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Възложителите на обществени поръчки, съгласно чл.90, ал.1,т.1 от ЗОП, могат да възлагат обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление, когато откритата или ограничената процедура е прекратена по чл.39, ал.1, т. от ЗОП и първоначално обявените условия не са съществено променени. В рамките на 2013 и 2014 година Община Челопеч два пъти е обявявала открита процедура по реда на ЗОП и поради липса на отговарящи на предварителните й изисквания за допустимост, процедурите са били прекратени без да доведат до избор на изпълнител. С настоящата процедура не се променят първоначално обявените условия. С цел да се осигури максимална своевременно приключване на ремонтните дейности поради предстоящата учебна година, При провеждане на настоящата процедура по възлагане в максимална степен ще бъда съблюдавани принципите на добро финансово управление, а именно: икономичност, ефикасност и ефективност.