Версия за печат

00062-2014-0023

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000670602

Университет за национално и световно стопанство (УНСС), Студентски град "Христо Ботев", ул. "Осми декември", За: Самуил Авдала - н-к сектор "Обществени поръчки и търгове", България 1700, София, Тел.: 02 8195516, E-mail: avdala@unwe.bg, Факс: 02 8195516

Място/места за контакт: сектор "Обществени поръчки и търгове", стая 5002

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.unwe.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.unwe.bg/.

Електронен достъп до информация: http://zop.unwe.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ТЕКУЩИ РЕМОНТИ И ДЕНОНОЩНО 24 ЧАСОВО АВАРИЙНО ПОДДЪРЖАНЕ ПО ВСИЧКИ ЧАСТИ НА СТУДЕНТСКИТЕ ОБЩЕЖИТИЯ И СТОЛОВЕ НА П”ССО” - УНСС“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„ТЕКУЩИ РЕМОНТИ И ДЕНОНОЩНО 24 ЧАСОВО АВАРИЙНО ПОДДЪРЖАНЕ ПО ВСИЧКИ ЧАСТИ НА СТУДЕНТСКИТЕ ОБЩЕЖИТИЯ И СТОЛОВЕ НА П”ССО” - УНСС“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническа спецификация, публикувана за свободен достъп на профила на купувача - www.zop.unwe.bg

Стойност, без да се включва ДДС
1200000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

20.03.2015 г. 

Завършване

20.03.2017 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 12000лв., гаранция за изпълнение - 2%

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Общата цена на договора е в размер до 1 200 000 лв. (един милион и двеста хиляди) лева, без ДДС. За всички видове СРР, включени в количествено-стойностната сметка към ценовото предложение на Изпълнителя, ще се прилагат единичните цени посочени в нея.За допълнителните СРР, които не са включени в количествено-стойностната сметка към ценовото предложение на Изпълнителя, се прилагат елементи на ценообразуване. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, чрез ПССО ежемесечно до 5-то число на следващия месец изплаща такса месечен абонамент - аварийно поддържане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на …………… лв. без ДДС. След окончателното завършване на СРР ще се изготви приемо-предавателен протокол, с които се доказват действителните количества и единични цени, подписан от упълномощени представители на страните по договора и подизпълнителите, в случай, че има такива. Изпълнените заявки се заплащат до 10 /десет/ работни дни от ПССО след представена фактура и Протокол с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата - Подписан от участника Оферта- Образец № 1 Представяне на участника с неговите приложения: 1) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 2) Удостоверение за регистрация и вписване в Централния професионален регистър на строителя в съответствие със Закона за Камарата на Строителите /ЗКС/ и Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя Или Декларация, че в случай на избор на изпълнител, участника ще бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя в съответствие със Закона за Камарата на Строителите /ЗКС/ и Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя. Възложителят няма да сключи договор за обществената поръчка, ако участникът, избран за изпълнител не представи удостоверение за такава регистрация. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият Копие на договора, заверено с подпис на участника, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението И Оригинал или нотариално заверено копие на документа посочващ представляващият Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП Декларация за приемане на условията в проекта на договор Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (когато е приложимо) Протокол за извършен оглед Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП Документ за внесена гаранция за участие в процедурата – квитанция или банкова гаранция Пълномощно на лицето, подписало офертата или някой документ от нея, ако не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалното състояние

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, и/или Удостоверение от банка Участникът трябва да докаже наличие на финансов ресурс, с който разполага в размер на: - мин. 300 000 лева; В случай, че документите са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра, представянето им не е задължително.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, и/или Удостоверение от банка Участникът трябва да докаже наличие на финансов ресурс, с който разполага в размер на: - мин. 300 000 лева; В случай, че документите са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра, представянето им не е задължително.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Сертификат за въведена интегрирана система за управление на качество ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на дейностите по предмета на поръчката. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката и а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Участникът следва да е изпълнил минимум един договор с предмет еднакъв или сходен на предмета на поръчката * за сходни на предмета на поръчката договори се считат такива отнасящи се за строително-ремонтни работи Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството и посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството Участникът трябва да докаже наличие на минимум следните техници или инженери: - Координатор по безопасност и здраве при извършване на СРР с най-малко три години трудов стаж на тази позиция. - Технически правоспособно лице, което да извършва техническо ръководство на СРР със съответната квалификация по чл.163а от ЗУТ, с най-малко три години опит на тази специалност. - Участникът да разполага в екипа си със минимум по един специалист за обезпечаване на предвидените в поръчката обособени групи дейности с придобити квалификационни групи, разряд и др.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Сертификат за въведена интегрирана система за управление на качество ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на дейностите по предмета на поръчката. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката и а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Участникът следва да е изпълнил минимум един договор с предмет еднакъв или сходен на предмета на поръчката * за сходни на предмета на поръчката договори се считат такива отнасящи се за строително-ремонтни работи Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството и посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството Участникът трябва да докаже наличие на минимум следните техници или инженери: - Координатор по безопасност и здраве при извършване на СРР с най-малко три години трудов стаж на тази позиция. - Технически правоспособно лице, което да извършва техническо ръководство на СРР със съответната квалификация по чл.163а от ЗУТ, с най-малко три години опит на тази специалност. - Участникът да разполага в екипа си със минимум по един специалист за обезпечаване на предвидените в поръчката обособени групи дейности с придобити квалификационни групи, разряд и др.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 сумата от единичните цени за труд и материали за всички позиции от шесте групи дейности; тежест: 35
Показател: К2 такса месечен абонамент-аварийно поддържане; тежест: 25
Показател: К3 техническо предложение; тежест: 25
Показател: К4 за оценка на ценообразуващи фактори за допълнителни СРР не включени в шесте групи дейности; тежест: 10
Показател: К5 за срок за пристигане на адреса на Възложителя при възникване на авария ; тежест: 5
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 018 - 026941 от 25.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.10.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.10.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.10.2014 г.  Час: 14:00
Място

УНСС, зала П008

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

съгласно чл. 68 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ