Версия за печат

00049-2014-0010

BG-гр. Бургас: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 812114464

"Бургасбус"ЕООД гр.Бургас, ул."Индустриална" 1, За: Кета Янкова Петрова, Р България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 988240, E-mail: burgas_bus@b-trust.org, Факс: 056 846763

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.burgasbus.info..

Адрес на профила на купувача: www.burgasbus.info..

Електронен достъп до информация: www.burgasbus.info..

I.2) Основна дейност

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

Избор на финансова институция за предоставяне на „Бургасбус” ЕООД на целеви, дългосрочен банков кредит в размер на 6 732 000 (шест милиона седемстотин тридесет и две хиляди) лева

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))

Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Бургас, ул.Индустриална 1
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на финансова институция за предоставяне на „Бургасбус” ЕООД на целеви, дългосрочен банков кредит в размер на 6 732 000 (шест милиона седемстотин тридесет и две хиляди) лева

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

66120000

Описание:

Инвестиционни банкови услуги и свързаните с тях услуги

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1371265.61 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя

00049-2014-0010


РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: ОК-01-Б14 / Обособена позиция №: / Заглавие:хйо
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.07.2014 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

Общинска банка АД ЕИК 121086224, ул. Врабча 6, Р България 1000, София, Тел.: 056 879133, Факс: 056 845894

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1371265.61 BGN без ДДС
В брой години: 10


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

проект „Прилагане на мерки за подобряване качеството на живот в градовете Бургас, Варна, Стара Загора и Плевен”, финансиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Мерки за подобряване на качеството на атмосверния въздух чрез осигуряване на екологични превозни средства на градския транспорт”, Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО
Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за обществена поръчка в ОВ в съответствие с член XX от Директива 2004/17/ЕО

Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя събития, и в съответствие със строгите условия, указани в директивата.

Услугата се възлага по реда на чл.103, ал.2, т.3 от ЗОП поради възникването на необходимост от предприемане на неотложни действия за осигуряване на финансови средства за окончателно плащане по договор за доставка на тролейбуси по проект „Прилагане на мерки за подобряване качеството на живот в градовете Бургас, Варна, Стара Загора и Плевен”, финансиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Мерки за подобряване на качеството на атмосверния въздух чрез осигуряване на екологични превозни средства на градския транспорт”, Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” В рамките на проекта и в изпълнение на договор № ОП – 8 от 13.09.2013г., сключен между „Бургасбус” ЕООД и „Шкода Електрик” АД, за нуждите на Община Бургас са доставени общо 16 тролейбуса, като останалите 6 предстои да бъдат доставени и въведени в експлоатация по одобрен график до края на месец септември 2014г. Договорът изисква своевременно разплащане на периодичните доставки и предвижда сериозни санкции и неустойки за просрочия в плащанията. Поради спирането на плащанията от Европейския съюз по проекти, съфинансирани по ОП „Околна среда 2007 – 2013г.”, е невъзможно осигуряването на финансови средства за разплащане на извършените по договора доставки в пълен размер, съгласно предварително планирания график. Същевременно, договора за безвъзмездна финансова помощ и правилата на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013г.” изискват изпълнението на всички дейности по проекта да бъдат извършени и разплатени до 31.12.2014г. В тази връзка и с оглед гарантиране изпълнение на ангажиментите по договора за доставка на тролейбуси и с цел недопускане на неустойки за неизпълнение или забава в плащанията по договора, е необходимо осигуряването на финансови средства за последната доставка в размер на 6 732 000 лв. Същите са допустим разход и ще бъдат представени на Управляващия орган на Оперативната програма за възстановяване след възобновяване на плащанията по ОП „Околна среда 2007 – 2013 г.”