Версия за печат

00183-2014-0011

BG-град Златоград: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златоград, гр.Златоград, ул. "Стефан Стамболов" № 1, За: инж. Цветелина Бодурова - Гл. експерт ОП, България 4980, град Златоград, Тел.: 03071 2551, E-mail: oba-zlatograd@zlatograd.bg, Факс: 03071 4023

Място/места за контакт: Община Златоград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zlatograd.bg.

Адрес на профила на купувача: www.zlatograd.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общинските пътища и уличната мрежа на гр. Златоград за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: на територията на община Златоград
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е "Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общинските пътища и уличната мрежа на гр. Златоград за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.” Предметът на обществената поръчка включва единадесет обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Старцево – мах. Оловото; /Златоград - Неделино/ - Старцево; Старцево - м. Белите камъни” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”; Обособена позиция 2 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Пресока - Читакови колиби; /Златоград - Неделино/ - Пресока; /Старцево - Пресока/ - м. Св. Неделя” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”; Обособена позиция №3 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Мадан - Златоград/ - Ерма река” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”; Обособена позиция №4 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Златоград - Бенковски/ - Разклон Долен; Разклон Долен - Долен; Разклон Долен - м. Станкова; м. Станкова - м. Дуганица” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”; Обособена позиция №5 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Златоград - Аламовци; Разклон Аламовци - м. Кобилин дол” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”; Обособена позиция №6 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Златоград - Мадан/ - Страшимир; Страшимир - м. Боево” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”; Обособена позиция №7 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Златоград - Мадан/ - м. Равно бърце; /Златоград - Мадан/ - мах. Юруковци; /Мадан - Златоград/ - Фабрика” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”; Обособена позиция №8 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Граница Община Кирково /Горски извор/ - с. Кушла” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”; Обособена позиция №9 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Златоград – Хасидере” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”; Обособена позиция №10 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Златоград – ГКПП” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”; Обособена позиция №11 с предмет: „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на уличната мрежа на гр. Златоград за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”. Поддръжката на пътната и уличната мрежа през зимния експлоатационен сезон се състои в отстраняване на снежната покривка, навети преспи и образувана ледена кора върху пътното платно. В случаите, когато са се образували тънки заледявания и уплътняване на снежната покривка, които е невъзможно да бъдат отстранени с почистващата техника, съответните участъци или пътища се опесъчават, като в борбата със зимната хлъзгавост ще се използва и смес от пясък и промишлена сол (натриев хлорид), в съотношение 1:4 (1 единица промишлена сол към 4 единици пясък), по указания на упълномощеното от възложителя лице.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата дължина на общинските пътища и уличната мрежа в границите на гр. Златоград е 94,792 км., съгласно техническата спецификация от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
166666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на: По обособена позиция № 1 - 120 лева; По обособена позиция № 2 – 50 лева; По обособена позиция № 3 – 160 лева; По обособена позиция № 4 - 250 лева; По обособена позиция № 5 - 160 лева; По обособена позиция № 6 - 100 лева; По обособена позиция № 7 – 100 лева; По обособена позиция № 8 - 80 лева; По обособена позиция № 9 - 160 лева; По обособена позиция № 10 – 320 лева; По обособена позиция № 11 - 166 лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Златоград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. За участниците са задължителни единствено условията, посочени в образеца на банкова гаранция за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: Банка: "Банка ДСК" ЕАД, Филиал Златоград, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG63STSA93003332230450. В този случай документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в заверено копие. В гаранцията за участие следва да бъде посочен номера на решението за откриване на процедурата и номера на обособената позиция, за която се отнася. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без включен данък добавена стойност. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност до 1 (един) месец, след изтичане срока за изпълнение на дейностите. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е целево за дейностите по зимното поддържане и снегопочистване на общинска пътна мрежа, одобрени със Закона за държавния бюджет по обособени позиции от 1 до 10, за обособена позиция 11 финансирането е за сметка на общинския бюджет. След подписване на договора, преди началото на съответния експлоатационен сезон, при финансова възможност, възложителят може да изплати на изпълнителя аванс до 10% от посочената крайна обща прогнозна стойност в договора, които се приспадат от последващите дължими плащания за извършена работа. В случай, че през експлоатационния сезон не възникне необходимост и не бъдат извършени дейности по договора, изплатеният аванс следва да бъде възстановен на възложителя в 7 – дневен срок от датата на приключване на съответния експлоатационен сезон – 30.04. на съответната година.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е неперсонифицирано обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор за създаване на обединение/консорциум. Документът трябва да бъде представен от Участника в заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Представляващия обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението /в случай, че участниците в обединението са решили да разпределят дейностите си по изпълнение предмета на поръчката/. Лицето, определено да представлява консорциума /обединението може да бъде посочено в учредителния документ или в друг документ, подписан от всички съдружници в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващия текст да бъде добавен в допълнително споразумение, сключено между членовете на обединението/ консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение /консорциум, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. "а" и б. "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участиците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 3. декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на под-изпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в обявлението за обществената поръчка и документацията. Всеки участник може да представи само една оферта за една или няколко от обособените позиции. Не се допуска представянето на варианти. Едно и също физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП; - който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 и чл. 62а от ЗОП. - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор". 2. плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят Техническо Предложение и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника за съответната обособена позиция, за която се участва. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции. Съдържание на плик № 1 - 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта, съгласно чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 3. Представяне на участника, по Образец, което включва: а) посочв. на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентиф. информация в съответствие със законод. на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включ. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена в съответствие с обр. от документацията за участие. Деклар. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл. 47, ал. 4 от ЗОП; 4. При участници обединения – зав. копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обедин., в който се посочва представляващият; 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5; продължава в раздел VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се поставят.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори сходни или еднакви с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (3) години, считано до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; Доказва се чрез: позоваване на публичен регистър, в който има информация за извършената услуга; удостоверение от получател на услугата; удостоверение от компетентен орган за извършената услуга. 2. Декларация за техническото оборудване (собствена или наета техника, оборудване, съоръжения), с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка/обособената позиция; Доказва се чрез: документи за собственост и/или договор за наем, лизинг и/или друг документ, предоставящ право на ползване на участника. Когато участник в процедурата е обединение /консорциум, което не е юридическо лице, посочените документи се представят само за участиците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях. (чл.51а от ЗОП).
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата следва да е изпълнил минимум една услуга с предмет сходен или еднакъв с предмета на настоящата поръчка за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под “сходни или еднакви с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбира изпълнение на дейности по зимно поддържане и снегопочистване на пътища. 2. Участникът да разполага минимум със следната собствена или наета техника: За обособена позиция 1: лек едностранен снегоринен плуг (гребло), монтиран на автомобил или трактор с мощност до 100 к.с. – 1 бр. и Самосвал – 1 бр. За обособена позиция 2: лек едностранен снегоринен плуг (гребло), монтиран на автомобил или трактор с мощност до 100 к.с. – 1 бр. и Самосвал – 1 бр. За обособена позиция 3: лек едностранен снегоринен плуг (гребло), монтиран на автомобил или трактор с мощност до 100 к.с. – 1 бр. и Самосвал – 1 бр. За обособена позиция 4: лек едностранен снегоринен плуг (гребло), монтиран на автомобил или трактор с мощност до 100 к.с. – 1 бр. и Самосвал – 1 бр. За обособена позиция 5: лек едностранен снегоринен плуг (гребло), монтиран на автомобил или трактор с мощност до 100 к.с. – 1 бр. и Самосвал – 1 бр. За обособена позиция 6: Булдозер – 1 бр. и Самосвал – 1 бр. За обособена позиция 7: лек едностранен снегоринен плуг (гребло), монтиран на автомобил или трактор с мощност до 100 к.с. – 1 бр. и Самосвал – 1 бр. За обособена позиция 8: лек едностранен снегоринен плуг (гребло), монтиран на автомобил или трактор с мощност до 100 к.с. – 1 бр. и Самосвал – 1 бр. За обособена позиция 9: лек едностранен снегоринен плуг (гребло), монтиран на автомобил или трактор с мощност до 100 к.с. – 1 бр. и Самосвал – 1 бр. За обособена позиция 10: пясъкоразпръсквач – 1 бр. За обособена позиция 11: пясъкоразпръсквач – 1 бр., леки едностранни снегоринни плугове (гребла), монтирани на автомобили или трактори с мощност до 100 к.с. – 3 бр., Фадрома – 1 бр., Самосвал – 2 бр. Забележка: За техниката с посочен тип съгласно чл. 32, ал. 2 от ЗОП да се чете „или еквивалентно”. В случай, че Участникът участва като обединение/консорциум, тези изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.10.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Във връзка с упражняване на правото, произтичащо от нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Златоград (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.zlatograd.bg/, Рубрика „Профил на купувача (обществени поръчки)“. На основание на чл.28 ал.6 от ЗОП документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е публикувана на профила на купувача http://www.zlatograd.bg/, Рубрика „Профил на купувача (обществени поръчки)“ и желаещите могат да я изтеглят безплатно до срока за получаване на документация. Всяко лице поискало да му бъде предоставена документацията, включително да му се изпрати за негова сметка може да направи това на адрес - гр. Златоград - 4980, ул. „Стефан Стамболов” № 1, Център за информационно и административно обслужване, фронт-офис - каса, всеки работен ден от 08.30 до 17.30 часа до датата, посочена в раздел IV.3.3. „Условия за получаване на документация за участие” от обявлението за обществена поръчка. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 08.30 до 17.30 часа. Цената на документацията в този случай е 12 (дванадесет) лева с включен ДДС. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в български лева, както следва: - IBAN - BG68STSA93008432230400, - BIC код - STSABGSF, - банка: „ДСК“ ЕАД, Филиал Златоград, - вид плащане – 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.10.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала в сградата на ОА Златоград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

І. Продължение от раздел III.2.1: 10. Декларация - списък на услуги, сходни или еднакви с предмета на настоящата поръчка и изпълнени от участника през последните три години считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; 11. Декларация за техническото оборудване (собствена или наета техника, оборудване, съоръжения), с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, заедно с доказателство за разположение. Съдържание на плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция № .... “. Представят се толкова плика № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“ за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3, изр. първо от ЗОП - Техническо Предложение за съответната обособена позиция, за която се участва и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена по обособена позиция № ....”. Представят се толкова плика № 3 с надпис „Предлагана цена“ за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3, изр. първо от ЗОП - Ценово предложение на участника, ведно с Приложение №1 за съответната обособена позиция, за която се участва, придружено с анализ за образуване на предложените единични цени за всяка дейност включена в обособената позиция. ІІ. Документацията за участие е достъпна по електронен път на официалния интернет адрес на общината www.zlatograd.bg, раздел "Профил на купувача/обществени поръчки". Настоящото обявление е изпратено по електронен път, поради което срокът за подаване на еферти е намален със 7 дни. Срокът се намалява и с още 5 дни, защото от датата на обнародване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава от лицата, определени съгласно ал. 7 на чл. 120 от ЗОП. Жалбата срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепядства достъпът или участието на лица в процедурата се подава в 10- дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата може да се подава в десетдневен срок, определен съгласно ал. 5 на чл. 120 от ЗОП. Съгласно чл. 121 от ЗОП жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. При обжалване на решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата са приложими разпоредбите на част ІV, гл. ХІ „Обжалване“ от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Старцево – мах. Оловото; /Златоград - Неделино/ - Старцево; Старцево - м. Белите камъни” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.
1) Кратко описание

Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Старцево – мах. Оловото; /Златоград - Неделино/ - Старцево; Старцево - м. Белите камъни” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина 5,900 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
12000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Пресока - Читакови колиби; /Златоград - Неделино/ - Пресока; /Старцево - Пресока/ - м. Св. Неделя” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”
1) Кратко описание

„Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Пресока - Читакови колиби; /Златоград - Неделино/ - Пресока; /Старцево - Пресока/ - м. Св. Неделя” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина - 7 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Мадан - Златоград/ - Ерма река” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”
1) Кратко описание

„Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Мадан - Златоград/ - Ерма река” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина - 8,100 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
16000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Златоград - Бенковски/ - Разклон Долен; Разклон Долен - Долен; Разклон Долен - м. Станкова; м. Станкова - м. Дуганица” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.
1) Кратко описание

„Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Златоград - Бенковски/ - Разклон Долен; Разклон Долен - Долен; Разклон Долен - м. Станкова; м. Станкова - м. Дуганица” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина - 12 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Златоград - Аламовци; Разклон Аламовци - м. Кобилин дол” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”
1) Кратко описание

„Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Златоград - Аламовци; Разклон Аламовци - м. Кобилин дол” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина - 15,550 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
16000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Златоград - Мадан/ - Страшимир; Страшимир - м. Боево” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”
1) Кратко описание

„Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Златоград - Мадан/ - Страшимир; Страшимир - м. Боево” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина - 4 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Златоград - Мадан/ - м. Равно бърце; /Златоград - Мадан/ - мах. Юруковци; /Мадан - Златоград/ - Фабрика” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”
1) Кратко описание

„Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „/Златоград - Мадан/ - м. Равно бърце; /Златоград - Мадан/ - мах. Юруковци; /Мадан - Златоград/ - Фабрика” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина - 6,242 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
10000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Граница Община Кирково /Горски извор/ - с. Кушла” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”
1) Кратко описание

„Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Граница Община Кирково /Горски извор/ - с. Кушла” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина - 6 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
8000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Златоград – Хасидере” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”
1) Кратко описание

„Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Златоград – Хасидере” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина - 6 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
16000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Златоград – ГКПП” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”
1) Кратко описание

„Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на общински път „Златоград – ГКПП” за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина - 4 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
32000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г. 

Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция „Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на уличната мрежа на гр. Златоград за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”
1) Кратко описание

„Зимно поддържане – снегопочистване и опесъчаване на уличната мрежа на гр. Златоград за експлоатационни сезони 2014/2015 г. и 2015/2016 г.”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Обща дължина - 20 км.

Прогнозна стойност, без ДДС
16666 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2016 г.