Версия за печат

00969-2014-0012

BG-Каолиново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Каолиново, пл."Украйна" №4, За: Ивайло Иванов - старши юрисконсулт, Република България 9960, Каолиново, Тел.: 05361 2210, E-mail: kaolin_edu@abv.bg, Факс: 05361 2110

Място/места за контакт: Община Каолиново

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kaolinovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на хранителни продукти за ЦДГ на територията на Община Каолиново, по предварителни заявки”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ЦДГ-та на територията на Община Каолиново
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти за ЦДГ на територията на Община Каолиново, по предварителни заявки. Необходимост от доставка на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ на територията на община Каолиново с цел: 1.Осигуряване на храненето на децата в ЦДГ. 2.Доставка на качествени хранителни продукти от фирми, които гарантират здравословното хранене на децата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15810000, 15831000, 15833000, 15411200, 15871110, 15872200, 03142500, 15981000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Захар
Захарни изделия
Олио за готвене
Оцет или равностоен на него
Подправки
Птичи яйца
Минерална вода

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата и обема на настоящата обществена поръчка са изчерпателно посочени в техническата спецификация към документацията за участие, която е публикувана в профил на купувача на сайта на община Каолиново.Посочените количества в техническата спецификация са прогнозни и могат да бъдат увеличавани или намалявани в зависимост от потребностите на заведенията.Възложителят си запазва правото при промяна на нормативната уредба и рецептурниците да добавя нови продукти или да изключва вече договорени.

Прогнозна стойност без ДДС
115700 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до оценяване на офертата в настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие в размер 1 000. 00 лв. /хиляда лева/, представена в една от следните форми: 1) Под формата на парична сума, внесена в: БАНКА – „Търговска банка Д” АД, БАНКОВ КОД (BIC): DEMIBGSF, БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG92DEMI92403300055108 2) или под формата на банкова гаранция съгласно примерен образеца от документацията (Образец №5). Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет) дни след изтичане на крайния срок за получаване на офертите. Ако участникът представя Банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие в процедура (Образец №5). Ако обслужващата банка на участника не може да издаде гаранция за участие с точен текст на (Образец №5), то участника следва да представи гаранция за участие която съдържа минимум изисканата информация в (Образец №5). В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: “Доставка на хранителни продукти за ЦДГ на територията на Община Каолиново, по предварителни заявки”.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, че е със срок на валидност 90 (деветдесет) дни от изтичане на срока за получаване на офертите.Възложителят допуска възможност участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община Каолиново: БАНКА – „Търговска банка Д” АД, БАНКОВ КОД (BIC): DEMIBGSF, БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG92DEMI92403300055108 или под формата на банкова гаранция съгласно примерен образец от документацията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и че е със срок на валидност – най-малко 30 дневен срок след изтичане срока на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията примерен образец на банкова гаранция за изпълнение на договора (Образец №6). Ако обслужващата банка на участника не може да издаде гаранция за изпълнение с точен текст на Образеца от Документацията за участие, то участника следва да представи гаранция за изпълнение която съдържа минимум изисканата информация в Образеца от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществена поръчка се извършва със собствени средства на община Каолиново. При всяка доставка на хранителни продукти, се изготвя двустранен приемно-предавателен протокол и/или стокова разписка за получените количества, към който се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/ сертификат на доставените стоки. Въз основа на всички тези изброени документи изпълнителят издава данъчна фактура за извършените през месеца доставки - за плащане с платежно нареждане. Заплащането на доставените хранителни продукти се извършва с платежно нареждане въз основа на издадени фактури в срок до 30 дни след доставката по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.Участници – ФЛ, както и лицата, от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП – представляващи участника – ЮЛ, в т.ч. прокуристите в чиято представителна власт е включена територията на Р. България, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани: 1.1 за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари по чл. 253 - 260 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено; 1.2. за подкуп по чл. 301 - 307 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено; 1.3. за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено; 1.4. за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено; 1.5. за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено; 1.6. за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 1.7. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 1.8. Да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 1.9. Да не е обявен в несъстоятелност, съгласно националните закони и подзаконови актове; 1.10. Да не е в производство по ликвидация или да не се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; 1.11. Да не е в открито производство по несъстоятелност, да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, и участникът да не е преустановил дейността си; 1.12. Да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване, да няма задължения за данъци и вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен. 2. Участникът: 2.1. да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителната разпоредба на ЗОП с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2.2. да не е сключил договор с лице по чл. 21 и 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък - Декларация по Образец № 14, съдържаща информация за изпълнението на доставки на хранителни продукти общо за последните 3 (три) години считано от датата на подаване на оферти с посочване на стойностите, датите и получателите. Към Списък – Декларацията, участникът следва да представи доказателства за извършените доставки представени под формата на удостоверения издадени от получателя или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Заверено копие на удостоверение/я за регистрация от БАБХ за търговия на едро с храни, което/ито да обхваща/т всички групи храни, които са посочени в техничеката спецификация. 3. Списък - Декларация по Образец № 19 по чл.51, ал.1, т.3 от ЗОП за транспортните средства за превоз на храни, с които разполага участникът (собствени или наети) за изпълнение на поръчката. Към Списък – Декларацията, участникът следва да представи и удостоверения за регистрация от БАБХ за транспортните средства посочени в същата. 4. Списък - Декларация по Образец № 20 с обектите за производство и или търговия, с които участникът разполага (собствени или наети), както и удостоверения за регистрация на обектите по чл.12 от Закона за храните за обектите посочени в същата. 5. Заверено от участника копие на сертификат HASSP за внедрена система за управление безопасността на хранителните продукти или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Минимални изисквания: 1. Участникът в настоящата процедура следва да е изпълнил успешно доставки, идентични или сходни с предмета на поръчката. * под идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира доставки на хранителни продукти. 2. Участникът трябва да притежава Удостоверение/я за регистрация от БАБХ за търговия на едро с храни, което/ито да обхваща/т всички групи храни, които са посочени в техничеката спецификация. 3. Участникът да разполага най-малко с 2 (два) специализирани автомобила за превоз на храни с вписани всички групи храни, които са посочени в техничеката спецификация. 4. Участникът да разполага най-малко с 1 (един) обект/ склад или магазин за хранителни стоки с удостоверение за регистрация с вписани всички групи храни, които са посочени в техничеката спецификация. 5. Участникът трябва да разполага със сертификат HASSP за внедрена система за управление безопасността на хранителните продукти или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Коф – Ценово предложение ; тежест: 90
Показател: Кот – Срок за изпълнение на доставката след подаване на заявка от представителите на всяко ЦДГ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.09.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да бъде получена на следният интернет адрес: – http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki в раздел „Профил на купувача” от датата на публикуване на обявлението. Желаещите да им бъде изпратена документация за участие следва да депозират искане до Възложителя, като в този случай документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. Възложителят ще представи документацията на всяко лице поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Цена на документацията за участие при наличие на искане от участник за изпращане документация за участие. Начин на плащане на документацията за участие при наличие на искане от участник за изпращането и. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой в касата на общинска администрация Каолиново, пл. „Украйна” № 4 или по банков път, по приходната сметка на община Каолинова в Банка: "Търговска банка Д", Шумен, Банков код (BIC): DEMIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG41DEMI92408400055096, ВИД плащане 447000, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. Искането за изпращане на документация следва да съдържа информация за валиден телефонен номер, адрес за връзка и e-mail.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.10.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

Общинска администрация Каолиново, гр. Каолиново, пл. "Украйна" № 4 - Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Каолиново, пл."Украйна" №4, Република България 9960, Каолиново, Тел.: 05361 2210, E-mail: kaolinovo@abv.bg, Факс: 05361 2110

Интернет адрес/и:

URL: www.kaolinovo.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ