00087-2014-0122

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3, партер, стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Организиране на информационни събития на територията на София град и София област и разработване и разпространение на печатни информационни и рекламни материали и публикации“ по Проект 0088-ОСЯ-3.3. „Изграждане и функциониране на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на Кохезионната политика в България“, Договор за безвъзмездна финансова помощ: BG161PO002-3.3.02-00027-C0001, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Техническа помощ“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София- град и София- област.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата поръчка предвижда дейности, свързани с организиране на информационни събития на територията на София град и София област за популяризиране на Кохезионната политика на Европейския съюз в България, под формата на информационни срещи - семинари и лекции - беседи и други приложими за целта мероприятия, и изработването и доставката на информационни брошури и рекламни материали и публикации. Изпълнителят трябва да изпълни следните дейности: 1. Организиране провеждането на 22 броя информационни събития на територията на София-град, в това число: - Десет (10) информационни събития за представяне на новите оперативни програми, открити процедури, оптимизиране работата на бенефициентите с УО и т.н.; - Седем (7) конференции/форуми/семинари/кръгли маси с широк кръг заинтересовани участници от двете области по различни тематични програми за различен тип целева група: прилагане на европейско законодателство от бенефициенти при разработване и управление на проекти; добри практики и поуки от програмен период 2007-2013 г. и прилагането им/преодоляването им през програмен период 2014-2020 г.; електронно кандидатстване и електронно управление и др. - Пет (5) интерактивни събития - целта е по интерактивен начин да бъдат представени приоритетни области на Кохезионната политика на ЕС в България. Целевите групи за интерактивните събития ще бъдат: деца, ученици, младежи, студенти, безработни, представители на арт кръжоци, преподаватели, академични среди и др., както следва:- Фотоконкурс на тема „Европейски проекти за красива България“; - Организиране на открит урок за представяне на многоезичен уебсайт, изработен от Генерална дирекция „Околна среда“ на Европейската комисия, в рамките на кампания „Generation Awake“ ; - Организиране на посещение с открит урок на тема „Живото богатство на Европа“; - Организиране на учебно ателие за производство на мартеници и кукли за 9 май; - Представяне на добри практика по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ (ОПРЧР) 2007-2013 г.; 2. Организиране на информационни събития в общините от София област – 22 бр.; 3. Изработване на печатни информационни и рекламни материали 4. Публикации в национални медии и работа с медии

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 22000000, 22120000, 79951000, 79341100, 79341400

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Публикации
Услуги по организиране на семинари
Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Услуги, свързани с рекламни кампании

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка предвижда дейности, свързани с организиране на информационни събития на територията на София град и София област за популяризиране на Кохезионната политика на Европейския съюз в България, под формата на информационни срещи - семинари и лекции - беседи и други приложими за целта мероприятия, и изработването и доставката на информационни брошури и рекламни материали и публикации. Изпълнителят трябва да изпълни следните дейности: 1. Организиране провеждането на 22 броя информационни събития на територията на София-град, в това число: - Десет (10) информационни събития за представяне на новите оперативни програми, открити процедури, оптимизиране работата на бенефициентите с УО и т.н.; - Седем (7) конференции/форуми/семинари/кръгли маси с широк кръг заинтересовани участници от двете области по различни тематични програми за различен тип целева група: прилагане на европейско законодателство от бенефициенти при разработване и управление на проекти; добри практики и поуки от програмен период 2007-2013 г. и прилагането им/преодоляването им през програмен период 2014-2020 г.; електронно кандидатстване и електронно управление и др. - Пет (5) интерактивни събития - целта е по интерактивен начин да бъдат представени приоритетни области на Кохезионната политика на ЕС в България. Целевите групи за интерактивните събития ще бъдат: деца, ученици, младежи, студенти, безработни, представители на арт кръжоци, преподаватели, академични среди и др., както следва:- Фотоконкурс на тема „Европейски проекти за красива България“; - Организиране на открит урок за представяне на многоезичен уебсайт, изработен от Генерална дирекция „Околна среда“ на Европейската комисия, в рамките на кампания „Generation Awake“ ; - Организиране на посещение с открит урок на тема „Живото богатство на Европа“; - Организиране на учебно ателие за производство на мартеници и кукли за 9 май; - Представяне на добри практика по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ (ОПРЧР) 2007-2013 г.; 2. Организиране на информационни събития в общините от София област – 22 бр.; 3. Изработване на печатни информационни и рекламни материаликакто следва: 3.1 Брошура – 3 000 бр.:Размер/ формат: А5, сгъната двустранно; Обем: тяло – 20 страници, корица – 4 страници;Хартия: За корицата – 150 гр./м2 двустранно хром-мат, за тялото 130 гр./м2 двустранно хром-мат;Цветност: 4+4 /двустранни/; Печат: офсет;3.2 Флаер – 5 000 бр.:Размер/ формат: А4 с две гънки; Хартия: 115 гр./м2 –мат, Цветност: 4+4 /двустранни/;Печат: офсет;3.3 Флаер – 500 бр.:Размер/ формат: А4 с две гънки; Хартия: 115 гр./м2 –мат, Цветност: 4+4 /двустранни/;Печат: офсет;3.4 Брандирана шатра – 1 бр.: Надпис на шатрата:ОИЦ-София, лого на новите оперативни програми, лого на Еврофондовете;Размер: 3х3 метра – 1,2 мм. стомана, сгъваема.3.5 Външен банер (Преносими външни тотеми) – 2 бр.:Размер: височина - 200 см. и широчина - 100 см., с цветен печат върху винил или синтетична хартия (висока резолюция).3.6 Брандирани хартиени торбички – 1 000 бр.:Размер: височина – 36 см., ширина – 24 см., дъно – 9 см.;Хартия: Крафт бял 170 гр./м; 3+0 цвята печат; над 50% покритие; дръжки - памучни връзки 2х5 мм./47 см. с възли; картончета в дъното и дръжките.3.7 Брандирани папки – 1 000 бр.:Размер А4+, за влагане на материали с формат А4, с прикачен джоб, брандирана цветно с логото на ОИЦ, тежина на хартия 300 гр./м2.3.8 Брандирани тефтери – 1 000 бр.:Размер А6, 100 страници брандирани с лого като фон черно-бели, корица и гръб - брандирани цветно, 300 гр./м2, метална спирала по дългата страна. 3.9 Брандирани химикалки – 1 000 бр.:Обикновенни (сини или бели), брандирани в 1 цвят. 2.10 Брандирана флаш памет (USB) – 840 бр.:Размер: 4 GB;2.11 Брандирани тениски – 1 000 бр.:Олекотена, без яка, бял цвят, брандирана на гърди с знак 2 цвята, ситопечат, размер 25 см. х 10 см., размер на тениската от М до XL. Продължава в Раздел VI, Допълнителна информация.....

Стойност, без да се включва ДДС
75341.66 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: 1.1. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер 753,00 /седемстотин петдесет и три лева/ лв. 1.2. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. 1.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка на Столична Община: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. 1.5. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 1.6. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. 1.7. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61, ал.1 или да я усвои съгласно чл.61, ал.2 от ЗОП. 1.8. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение: 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. 2.3. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.4. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора. 2.5. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. 2.6. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; 2.7. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. 2.8. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2.9. Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в настоящите указания. 2.10. Разходите за евентуалното усвояване на гаранциите се поема от Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. За изпълнение на договора Възложителят заплаща на Изпълнителя възнаграждение в общ размер на ....................... (..................................... с думи) с ДДС, съгласно ценовата оферта на Изпълнителя. 2. Цената включва всички преки и непреки разходи за изпълнение на договора, както и дължимите данъци и такси и не може да бъде променяна, освен в случаите по чл. 43 от ЗОП. 3. (1) Възложителят изплаща сумата по т.1 както следва: 1. авансово плащане в размер до 20% (двадесет процента) от предложената цена в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура или ...................... с ДДС. 2. окончателно плащане за оставащия размер на сумата по ценова оферта с ДДС, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представяне на приемо- предавателен протокол за извършената работа и отчет на разходите с фактура

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. 2. В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл.49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. 3. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението подписват договор за създаване на обединение. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: A) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; B) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. 4. В договора за обединение Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В него те трябва да определят и наименованието на участника. Когато в договора не е посочено лице, което представлява участниците в обединението се прилага и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата, освен в случите на чл.54, ал.2 от ЗОП. 5. В договора за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. 6. Копие на договора за създаване на обединение задължително се прилага в офертата на участника. 7. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка се посочва БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка; 8. Когато участник е определил с офертата си един или повече от подизпълнителите, с които ще сключи договор за подизпълнение, той е длъжен да: 8.1. посочи в офертата си предложените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. 9. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, участникът представя декларация за Участието на подизпълнител/и (Образец №4),; 10. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 11. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, т. а), б), в), г), д), ал.2, т. 1, т.5 и ал.5.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

2. За доказване на техническите възможности и квалификация участниците да представят: 2.1. Доказването на опита се извършва с представяне на списък на услугите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство (съгласно чл. 51, ал.4) за извършената услуга. 2.2. Като доказателство за изпълнение на изискванията на възложителя към членовете на екипа всеки участник трябва да представи списък, в който да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за услугата. 3. Кандидат или участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. 3.1. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. 1. Участникът трябва да има опит в извършването на услуги, сходни с предмета на поръчката. За последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил поне една дейност, свързана с организиране и провеждане на събития и/или публични мероприятия и изработване на печатни рекламни и/или информационни и/или други материали. 1.2. Участникът в процедурата трябва да осигурява необходимата правоспособност за организация, провеждане и цялостно обезпечаване на събития и публични мероприятия, като за целта трябва да докаже, че: а) разполага с минимум 1 ръководител екип и 2 експерта, притежаващи квалификация и опит за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката; б) предложените експерти да имат висше образование минимум бакалавър в областта на икономическите науки и/или хуманитарни науки, и/или туризма, и/или връзки с обществеността, и/или журналистика и масмедии, и/или публична комуникация или еквивалентни и да притежава 1 г. опит в извършване на дейности, свързани с предмета на поръчката. в) ръководителят на екипа трябва да има висше образование в областта на икономическите науки и/или хуманитарни науки, и/или туризма, и/или връзки с обществеността, и/или журналистика и масмедии, и/или публична комуникация или еквивалентни и да притежава минимум 3 години опит в организирането на събития и/или публични мероприятия и/или изработването на печатни информационни или рекламни материали. Забележка: сходни с предмета на поръчката изпълнени услуги : Организиране и провеждане на събития и/или публични мероприятия и изработване на печатни рекламни и/или информационни и/или други материали.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073486 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.10.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят НЕ ПОСТАВЯ изискване за закупуване на документацията за участие.Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък и в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.10.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма „Техническа помощ“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел II.2.1- Общо количество и обем:3.12 Брандирани шапки – 1 000 бр.:Тип бейзболна, брандирана с лого 10 см. х 5 см., размер универсален.3.13 Брандирани чадъри – 1 000 бр.:Рекламни чадъри, автоматични от полиестер с дървена дръжка, диаметър приблизително 95 см., цвят бял, печат 2 бр. по 25 см. х 10 см.3.14 Двойна настолна стойка от месинг със знамената на Република България и Европейския съюз – 1 бр. Дизайнът на всички рекламни материали следва да бъде съобразен с „Концепция за брандинг и визия на 28 информационни центъра за популяризиране на Кохезионната политика на ЕС в България“ (Централен координационен и информационен офис и 27-те областни информационни центъра), достъпна на адрес: http://www.eufunds.bg/bg/page/878. 4. Публикации в национални медии и работа с медии 4.1 Анонс за интерактивно събитие – 5 бр.; 4.2 Публикация за проведени конференции/форуми/семинари/кръгли маси – 7 бр. 4.3. Организиране на среща - проактивна работа с медии – 2 бр.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Столична община, ул. Московска №33, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9377505

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.09.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ