Версия за печат

00823-2014-0007

BG-Летница: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Летница, област Ловеч, бул. "България" №19, За: инж.Павлинка Чолакова, Република България 5570, Летница, Тел.: 06941 2163, E-mail: letnitsa@mail.bg, Факс: 06941 2256

Място/места за контакт: Община Летница

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.letnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.letnitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти и изделия чрез периодични заявки и ежедневна доставка на хляб за нуждите на Община Летница за календарната 2015 година с транспорт на Изпълнителя франко складовете на Възложителя по пет обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складовете на Възложителя: 1.гр.Летница, община Летница, бул."България" №19; 2.с.Крушуна, община Летница, ул."Костадин Ганев" №11
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти и изделия чрез периодични заявки и ежедневна доставка на хляб за нуждите на Община Летница за календарната 2015 година с транспорт на Изпълнителя франко складовете на Възложителя, включваща следните хранителни продукти и изделия по групи, както следва: І-месо и месни продукти; ІІ-плодове и зеленчуци, преработени и консервирани; ІІІ-мляко и млечни продукти; ІV-различни хранителни продукти и подправки; V-хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия. Продуктите и изделията ще бъдат доставяни след писмена заявка на съответното звено на Възложителя само в работно време. Хлябът ще се доставя ежедневно, останалите продукти и изделия съгласно потребностите на съответните обекти на Община Летница по съгласуван между страните график.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15100000, 15300000, 15500000, 15800000, 15810000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти
Различни хранителни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството на хранителните продукти и изделия от дадена обособена позиция е съгласно описанието на обема на поръчката в документацията за участие (приложенията за всяка обособена позиция), като количествата са ориентировъчни и прогнозни и не са задължителни за цялостно изпълнение. Количеството на хранителните продукти и изделия е променлива величина в зависимост от броя на хранещите се и се определя с предварителни заявки. Възложителят запазва правото си да увеличава или намалява количествата.

Прогнозна стойност без ДДС
239514 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

01.01.2015 г. 

Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка по обособени позиции е в размер, както следва за: * Обособена позиция №1: І група-700.00 лв.; * Обособена позиция №2: ІІ група-135.00 лв.; * Обособена позиция №3: ІІІ група-125.00 лв.; * Обособена позиция №4: ІV група-50.00 лв.; * Обособена позиция №5: V група-150.00 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на Община Летница в "Банка ДСК" ЕАД, клон Летница, BIC: STSABGSF; IBAN: BG23STSA93003319012010; б) банкова гаранция с валидност 180 дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 10 календарни дни след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора с определения за изпълнител участник. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се осъществява по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, въз основа на реално закупени количества, доставени франко складовете на Възложителя, след представени складова разписка (приемо-предавателен протокол) и фактура оригинал и при условията на отсрочено плащане, определено в офертата на изпълнителя, но не-повече от 30 дни. Плащането се финансира с бюджетни средства на Община Летница.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът кандидатства като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно по Закона за задълженията и договорите и че са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора. В договора трябва да се посочва точното и ясно разпределение на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението, като разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението. Участниците в обединението трябва да посочат задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, да подписва всички документи от името на обединението, както и че представляващият обединението е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя. Упълномощеното лице на обединението е упълномощено да получава указания за и от името на всеки член на обединението, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на упълномощеното лице на обединението. Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Срокът на обединението да е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договор за създаване на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

І. Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, който: 1. Е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. Е обявен в несъстоятелност; 3. Е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. ІІ.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: 1. При които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла &1, т.23а от Допълнителната разпоредба на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. Които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. ІІІ.Наличието на обстоятелства по чл.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и при наличие на хипотезата по чл.5, т.3 от същия закон са основание за отстраняване на участника от процедурата по възлагане на обществената поръчка.; ІV.Хранителните продукти трябва да имат необходимото качество, да отговарят на БДС, Закона за храните, Наредба №5 от 2006 г. за хигиената на храните, Наредба №16/2010 година за изискванията за качеството и контрола за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, да са придружени със сертификати и съответветните документи, изискващи се от законодателството на страната. V.Посоченото в документацията за участие количество на хранителните продукти е приблизително, може да възникне необходимост от доставка на по-голямо количество от един асортимент за сметка на друг. Възложителят си запазва и правото да не поръчва от дадена стока, ако това не се налага от нуждите на съответните обекти.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За да бъде допуснат до участие, всеки участник представя следните документи: Плик №1 "Документи за подбор" със следното съдържание: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в Офертата, подписан от представляващия Участника; 2.Административни сведения; 3.Представяне на участника, което включва: а) Посочване на единен идентификационен код (с декларация) по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 4.При участници обединения – копие от договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата, в който се посочва представляващият; 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка; 7.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП; 9.Декларация за валидност на офертата; 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 11.Декларация по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 12.Оферта. Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" със следното съдържание: 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката за обособената позиция, за която участва участникът. Плик №3 "Предлагана цена" със следното съдържание: 1.Ценово предложение - в оригинал на хартиен и магнитен носител, за обособената позиция, за която участва участникът; 2.Приложения с №№3-1 до 3-5 - Цена за изпълнение на обособените позиции, в зависимост за коя обособена позиция се участва - в оригинал на хартиен и магнитен носител. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове №2 и 3 се представят за всяка една от позициите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Възложителят няма изисквания към иктономическите и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 2.Декларации с описание на техническото оборудване и техническите възможности за осигуряване на качествена доставка, отговаряща на БДС, Закона за храните, Наредба №5/2006 г. за хигиената на храните, Наредба №16/2010 г. за изискванията за качеството и контрола за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, които да са придружени със сертификати и съответните документи за регистрация, изискващи се от законодателството на страната. Да разполагат с транспортни средства /собствени или наети/, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за доставка и транспорт на хранителни продукти, снабдени със съответните разрешителни издадени от компетентните органи с обхват на продуктите, за които участва. Да разполагат със складови помещения с хладилна техника, или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, снабдени със съответните разрешителни издадени от компетентните органи с обхват на продуктите, за които участва; 3.Удостоверение за регистрация на обектите за производство и/или търговия на едро с храни, съгласно изискванията на Закона за храните, за предлаганите от участника хранителни продукти; 4.Удостоверение за регистрация на транспортните средства, издадено от съответните компетентни органи, удостоверяващо съответствието им със санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти от животински или неживотински произход; 5.Удостоверение за вписване в регистъра на транспортните средства със специално предназначение – за превоз на храни, издадено от РЗИ; 6.Декларация, че предлаганите хранителни продукти ще са безопасни, годни за консумация и неувреждащи здравето на хората по смисъла и в съответствие с чл.20, ал.1 от Закона за храните, което ще се доказва към момента на доставката при изпълнение на договора със съответните затова документи; 7.Декларация, че доставката на хранителните продукти ще се извършва при стриктно спазване на хигиенните изисквания за специализираните транспортни средства, съгласно раздел ІV от Наредба №5 за хигиената на храните на Министерство на здравеопазването и Министерство на земеделието и храните; 8.Декларация от участника, че гарантира пълна подмяна на хранителните продукти и изделия с отклонение във вкусовите качества; 9.Декларация, че стоката, която ще се доставя е етикетирана съгласно Наредбата за изискванията за етикетирането и представянето на храните; 10.Списък на стоките по обособени позиции, които участникът ще доставя с точни наименования, стандарти /по БДС/, разфасовки, имена на производители и качество на хранителните продукти и изделия. 11.Документи, удостоверяващи качеството на хранителните продукти и изделия, предмет на поръчката (документ за произход; декларация за съответствие; фирмен сертификат; удостоверение за качество; търговски документ за произход; партиден лист/стокова разписка за продажба на стоки; търговски листове за качество и др.).
Минимални изисквания: 1.Участникът да разполага с минимум един обект за производство или търговия на едро с храни, регистриран на основание чл.12, ал.2 и ал.9 от Закона за храните, който да има право да извършва търговия на едро и доставка до други търговски обекти за търговия или за обществено хранене – доказва се с документ за регистрация на обект по реда на чл. 12 от Закона за храните, с разрешен предмет на дейност - производство и/или търговия на едро, чрез доставка на храни до други обекти за търговия или обществено хранене - копия, заверени от участника. Обхватът на удостоверението следва да отговаря на групите храни, предмет на съответната/ите обособена/и позиция/и, за която/които се отнася офертата. 2.Участникът да има собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на храни. Автомобилите трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от РЗИ/БАБХ за превоз на хранителни продукти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Летница, бул. "България" №19, заседателна зала "Форум"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Летница, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Ежегодно възлагане

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Ежегодно възлагане

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Желаещите да получат Документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Летница - www.letnitsa.bg, „Профил на купувача”. Получаването на документация по настоящата обществена поръчка не е обвързано с плащане или регистрация. Възложителят ще публикува разясненията по документацията в официалния сайт на община Летница - www.letnitsa.bg, „Профил на купувача”. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отварянето и оповестяването на ценовите оферти на официалния сайт на община Летница - www.letnitsa.bg, „Профил на купувача”, най-малко два работни дни преди отварянето им.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9366113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба се подава съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП. Жалба срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепяства достъпа или участието на лица в процедурата, се подава в срока, определен в чл.120, ал.7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Периодични доставки на месо и месни продукти и други, посочени в документацията за участие по предварителна заявка до обекти на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15100000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Количеството на хранителните продукти и изделия е описано в съответното приложение за обособената позиция - Приложение №3-1.

Прогнозна стойност, без ДДС
145862 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2015 г. , Крайна дата 31.12.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Предложението на участника следва да предвижда задължително доставка на всички видове хранителни продукти и изделия от обособената позиция.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
1) Кратко описание

Периодични доставки на плодове и зеленчуци, преработени и консервирани и други, посочени в документацията за участие по предварителна заявка до обекти на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15300000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Количеството на хранителните продукти и изделия е описано в съответното приложение за обособената позиция - Приложение №3-2.

Прогнозна стойност, без ДДС
27532 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2015 г. , Крайна дата 31.12.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Предложението на участника следва да предвижда задължително доставка на всички видове хранителни продукти и изделия от обособената позиция.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Периодични доставки на мляко и млечни продукти и други, посочени в документацията за участие по предварителна заявка до обекти на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15500000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Млечни продукти

3) Количество или обем

Количеството на хранителните продукти и изделия е описано в съответното приложение за обособената позиция - Приложение №3-3.

Прогнозна стойност, без ДДС
25238 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2015 г. , Крайна дата 31.12.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Предложението на участника следва да предвижда задължително доставка на всички видове хранителни продукти и изделия от обособената позиция.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Различни хранителни продукти и подправки
1) Кратко описание

Периодични доставки на различни хранителни продукти и други, посочени в документацията за участие по предварителна заявка до обекти на Възлоителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Количеството на хранителните продукти и изделия е описано в съответното приложение за обособената позиция - Приложение №3-4.

Прогнозна стойност, без ДДС
10426 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2015 г. , Крайна дата 31.12.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Предложението на участника следва да предвижда задължително доставка на всички видове хранителни продукти и изделия от обособената позиция.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
1) Кратко описание

ЕЖЕДНЕВНА доставка на хляб и периодични доставки на хлебни изделия и пресни сладкарски изделия и други, посочени в документацията за участие по предварителна заявка до обекти на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15810000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Количеството на хранителните продукти и изделия е описано в съответното приложение за обособената позиция - Приложение №3-5.

Прогнозна стойност, без ДДС
30456 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.01.2015 г. , Крайна дата 31.12.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Предложението на участника следва да предвижда задължително доставка на всички видове хранителни продукти и изделия от обособената позиция.