Версия за печат

00619-2014-0012

BG-Елена: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, За: арх. Красимир Йорданов Попов, Република България 5070, Елена, Тел.: 0879 101413, E-mail: architect@elena.bg, Факс: 06151 6510

Място/места за контакт: Главен архитект

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://elena.acstre.com/.

Адрес на профила на купувача: http://elena.acstre.com/section-155-profil_na_kupuvacha.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

община Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, За: инж. Димитринка Борисова Иванова, Република България 5070, Елена, Тел.: 06151 6262, E-mail: utab@elena.bg, Факс: 06151 6510

Място/места за контакт: директор на дирекция "УТОС"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.elena.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

община Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, За: инж. Димитринка Борисова Иванова, Република България 5070, Елена, Тел.: 06151 6262, E-mail: utab@elena.bg, Факс: 06151 6510

Място/места за контакт: директор на дирекция "УТОС"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.elena.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

община Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, За: инж. Дилян Стефанов Млъзев, Република България 5070, Елена, Тел.: 06151 6132, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 6510

Място/места за контакт: кмет

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.elena.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на проект за общ устройствен план (ОУП) на община Елена и екологична оценка към него.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Елена
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Предмет на обществената поръчка: „Изготвяне на проект за общ устройствен план на община Елена и екологична оценка към него“. 2. Обект на обществената поръчка: Обект на обществената поръчка - услуга по изработване на проект за Общ устройствен план на община Елена (ОУПО Елена), Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС) в териториален обхват, съгласно чл. 105, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ); 3. Цел на обществената поръчка: Основна цел на ОУП на община Елена е определяне на общата структура и устройствените режими и показатели за територията на общината, способстващи за изграждането и функционирането на една гъвкава, бързо приспособяваща се и отговаряща на съвременните изисквания среда за обитаване, труд, отдих, обслужване и комуникация, отчитаща съществуващия потенциал и благоприятни условия за развитие на туризма и бизнеса, и привличане на повече инвестиции в община Елена. За постигането на основната цел на ОУПО Елена е необходимо да се решат следните методически задачи: - Очертаване на точните граници на защитените територии и зони за природно и културно наследство и изготвяне на специфични режими и изисквания за поддържане на екологичното равновесие и за опазване на ландшафта от неблагоприятни антропогенни въздействия; - Съставяне на демографска прогноза в рамките на времевия обхват на плана, с цел изчисляване на бъдещото натоварване на територията - необходимост от изграждане на нови мрежи на инженерната инфраструктура, нови обекти на социалната инфраструктура и т.н.; - Дефиниране параметрите на устройствените зони и режими при два или три сценария (оптимистичен, песимистичен и реалистичен) за развитие на територията на община Елена при отчитане на собствените ресурси и регионалните взаимовръзки; - Организация на вътрешната структура на елементите на функционалните системи и определяне на допустими устройствени показатели; - Определяне на териториите и зоните, в които не се допуска ново строителство и разширяване строителните граници на съществуващите урбанизирани територии; - Определяне на териториите със защитни и специални гори с рекреационно значение, както и териториите, които ще се устроят като околоселищни лесопаркове; - Развитие, оразмеряване и провеждане на елементите на инженерните мрежи; - Определяне на йерархията, структурата, трасетата на елементите на главната транспортно-комуникационна мрежа; създаване на условия за оптимизиране функционирането на обществен междуселищен транспорт; - Създаване на правила, режими и нормативи за опазване, експониране и адаптация на ценностите на природното и културно-историческото наследство; - Изготвяне на правила и нормативи за приложение на ОУПО; - Разработване на програма от мероприятия и система за управление реализацията на ОУПО. В съответствие с разпоредбите на чл. 17, ал. 3 от Наредба № 8 от 14 юни 2001 г. за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове, заданието изисква ОУПО Елена да се разработи за времеви обхват (прогнозен период 15 - 20 години) - до 2030 г. периодът е по-дългосрочен, тъй като е обвързан с инвестиционни намерения и реализиране на определени стратегически решения и политики.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000, 71240000, 71620000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Услуги, свързани с анализи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималният финансов ресурс на Възложителя за дейността, предмет на обществената поръчка е в размер до 150 000 лв. (сто и петдесет хиляди лв.) - без включен ДДС. Изпълнението на услугата, предмет на настоящата обществена поръчката, е разделена на два етапа както следва: 1. Първи етап на проектиране: в 3 екземпляра на хартиен и един на цифров носител във формат PDF, включващи: - предварителен проект на ОУПО Елена, съдържащ текстови и графични материали, съгласно чл. 18 от Наредба № 8 от 14 юни 2001 г. за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове, в обхват, необходим за внасяне и разглеждане от Национален експертен съвет по инвестиционно проектиране. - Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС), съгласно становище с изх. № 1711/03.06.2014 г. на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) - Велико Търново. 2. Втори етап на проектиране: в 3 екземпляра на хартиен и един на цифров носител във формат за GIS и PDF: - окончателен проект на ОУПО Елена, съдържащ текстовите и графичните материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации, като: • Текстовите материали към предварителния проект на ОУПО се допълват с доклад за изпълнение на препоръките; • Графичните материали към окончателния проект на ОУПО, към които има препоръки и бележки, се изработват наново; - Окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимост, в случай че има препоръки и бележки при консултациите с обществеността, заинтересованите органи и трети лица. Цифровият модел на плана трябва да съдържа база данни за устройството и застрояването на различните видове територии и устройствени зони, да дава възможност за извличане на информация за видове територии, устройствени зони, поземлени имоти, както и справки по зададени критерии.

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всеки участник представя гаранция за участие в настоящата обществена поръчка, в размер на 1 500.00 (хиляда и петстотин) лева, в една от следните форми: а) парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя съгласно образеца от Документацията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Общината: IBAN BG02 UNCR 7000 3321 3787 80, BIC UNCRBGSF, „Уни кредит Булбанк“ АД - клон Елена. При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане, съответно в банковата гаранция следва да бъде посочен уникалния номер на поръчката в РОП. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 (сто и двадесет) дни от крайния срок за получаване на оферти. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи оригинал на платежно нареждане или заверено копие или оригинал на банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 120 (сто и двадесет) дни от крайния срок за получаване на оферти, и че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора, условия и начин на плащането й: Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Елена, и че е със срок на валидност минимум 7 месеца. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие: става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от Закона за обществените поръчки. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се извършва от Министерство на инвестиционното проектиране и община Елена, съгласно Споразумение № РД-06-128/05.08.2014 г. и Решение № 79/18.06.2013 г. на Общински съвет - Елена.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изпълнението на услугата, предмет на настоящата обществена поръчката, е разделена на два етапа както следва: 1. Първи етап на проектиране: В срок, съгласно предложението на участника, но не по-късно от 01.12.2014 г.; 2. Втори етап на проектиране: В срок, съгласно предложението на участника, но не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата участникът следва да представи оферта, изготвена при условията и изискванията на документацията за участие. В общия плик на офертата се поставят съответния (според указанието в тази документация) брой запечатани, непрозрачни и надписани пликове, както следва: а) Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, който трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 2. при участници обединения - оригинал или заверено копие на договора за обединение, с нотариална заверка на подписите. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка: а) Списък на извършените услуги, сходни с предмета на обществената поръчка - образец № 4, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга: - Удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган; - Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. б) Списък - декларация на ключовите експерти - образец № 5 с посочено образованието, професионалната квалификация и професионален опит на участника. в) Декларация по чл. 83, ал. 4 от Закона за опазване на околната среда - образец № 6. г) Декларация на техническо оборудване, с приложени документи, удостоверяващи, че участникът разполага с лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката - попълва се образец 7; 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2; 6. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители ; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане на условията в проекта на договор; 8. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. С офертата си участниците могат без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1,буква „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларацията по чл. 56, ал. 1,т. 11 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват строителни дейности или услуги. б) Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4. в) Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа Ценово предложение - изготвено от участника по образец. Педлаганата цена е в български лева без включен ДДС. * Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
Минимални изисквания: В настоящата процедура Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по образец, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга: - Удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган; - Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък - декларация на ключовите експерти, с посочено образованието, професионалната квалификация и професионален опит на участника. 3. Декларация на техническо оборудване, с приложени документи, удостоверяващи, че участникът разполага с лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи за периода на изпълнение на поръчката; 4. Сертификат / Удостоверение за въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 с обхват на сертификация „услуги, сходни с предмета на обществената поръчка“, еквивалентен или еквивалентни мерки.
Минимални изисквания: 1. Участниците в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка следва да са изпълнили поне една услуга с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под “предмет, сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира: Изработване на концепция и/или схема за пространствено развитие и/ или общ устройствен план на община или населено място, с неговото землище. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, това изискване се отнася общо (кумулативно) за обединението. Услуги в процес на изпълнение не се приемат. 2. Участникът следва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, включващ най-малко посочените експерти (Е) на следните позиции: Е1: Ръководител екип - висше образование, с образователно - квалификационна степен (ОКС) „магистър“, специалност „Архитектура“ или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност (ППП), с мин. 7 години профес. опит по специалността и мин. 5 години опит в областта на устройственото планиране; Е2: висше образование, с ОКС „магистър“, специалност „Архитектура“ или еквивалентна, с ППП, вписан в публичния регистър по чл. 165 от Закона за културното наследство; Е3: висше образование с ОКС „магистър“, специалност „Екология” или еквивалентна, с профес. опит по специалността не по-малко от 5 години и опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на: опазване на води, въздух, почви и защита от шум и/или, повишаване качествата на градската среда и/или, управление на зелени системи и/или, енергийна ефективност и възобновяеми източници и/или, предотвратяване и отстраняване на екологични щети и/или, управление на отпадъците и/или, ЕО и/или, ОВОС; Е4: висше образование, специалност „Икономика”, „Икономо - география” или еквивалентна, с мин. 5 годишен профес. опит по специалността; Е5: висше образование, с ОКС „магистър“, инженер със специалност „Транспортно строителство” или еквивалентно, с ППП, с мин. 5 годишен профес. опит в планирането и проектирането на транспортно-комуникационни системи; Е6: висше образование, с ОКС „магистър“, инженер със специалност „ВиК” или еквивалентна, с ППП, с мин. 5 години профес. опит по специалността; Е7: висше образование, с ОКС „магистър“, инженер със специалност „Електроинженерство” или еквивалентна, с ППП, с мин. 5 години профес. опит по специалността; Е8: експерт по оценка за съвместимост - висше образование с ОКС „магистър“ в някоя от специалностите в професионално направление „далекосъобщения” или еквивалентна, с мин. 5 години профес. опит по специалността; Е9: експерт по оценка за съвместимост - висше образование с ОКС „магистър“ в някоя от специалностите в профес. направление „биологически науки” или еквивалентна, с мин. 5 години профес. опит по специалността; Е10: висше образование с ОКС „магистър“, специалност „Геология“ или еквивалентна, с ППП, с мин. 5 години профес. опит по специалността; Е11: висше образование с ОКС „магистър“, специалност „Геодезия“ или еквивалентна, с ППП с мин. 5 години профес. опит по специалността, опит в областта на ГИС; Не се допуска едно от посочените от участника лица да съвместява две или повече експертни позиции в предложения екип за изпълнение на поръчката. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването е кумулативно. 3. Участникът трябва да разполага с лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС), за периода на изпълнение на поръчката. 4. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 с обхват на сертификация „услуги, сходни с предмета на обществената поръчка“, еквивалентен или еквивалентни мерки.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Комплексна оценка с максимален брой точки 100 и се изчислява по формулата Ко = Тос 0,2 Ток 0,5 + Фо 0,3.; тежест: 100
Показател: Тос - „Срок за изпълнение на обществената поръчка“. Тос = Тос1 + Тос2, където:; тежест: 20
Показател: Тос1 е подпоказател за оценка на предложения срок за предаване на предварителен проект на ОУПО. Тос1 = (Сi мин/ Сi) 60 ; тежест: 60
Показател: Тос2 е подпоказател за оценка на предложения срок за предаване на окончателния проект на ОУПО. Тос2 = (Сi мин/ Сi) 40 ; тежест: 40
Показател: Ток - „Концепция за изпълнение на обществената поръчка“. Ток = Ток1 + Ток2 + Ток3, където:; тежест: 50
Показател: Ток1 е подпоказател за оценка на предлаганите подход и методология. Ток1 = (Кi / Кi мах) 40. Изчислява се по точкова система при скала от 1 до 10 точки.; тежест: 40
Показател: Ток2 е подпоказател за оценка на работен план. Ток2 = (Кi / Кi мах) 30. Изчислява се по точкова система при скала от 1 до 10 точки. ; тежест: 30
Показател: Ток3 е подпоказател за оценка на организация и разпределение на задачите. Ток3 = (Кi / Кi мах) 30. Изчислява се по точкова система при скала от 1 до 10 точки. ; тежест: 30
Показател: Финасова оценка (Фо) - „Предлагана цена“. Фо = (ПЦ мин / ПЦ n) 100; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

РД.02.12-178/15.09.2014 г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.10.2014 г.  Час: 09:30
Място

Община Елена, гр. Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, стая 211

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на общинска администрация - Елена.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

община Елена, ул. "Иларион Макариополски" 24, Република България 5070, Елена, Тел.: 06151 6132, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 6510

Интернет адрес/и:

URL: http://www.elena.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ