Версия за печат

00774-2014-0018

BG-Стара Загора: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, Стойка Иванова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614815, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Община Стара Загора, стая 306

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschtestveni-por-chki/..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на одит на проект Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в град Стара Загора"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Услугата е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в град Стара Загора“, съфинансиран със средствата на Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013“, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.5-03/2011/003 от 05.07.2012г. Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на одит на проект „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в град Стара Загора“. Одитът включва: -Проверка за установяване на съответствие между отчитаните от бенефициента разходи по дейности с реда и правилата за отчитане на разходите, определени от УО; -Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и посочените в счетоводните записи и първични счетоводни документи; -Проверка за законосъобразност на изпълнение на дейностите, предвидени в проектното предложение и отчитане на разходите по тях; -Проверка за съответствие между записаните в разходо-оправдателните документи стойности и дейностите от одобрения проект; -Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходо-оправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове. -Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от бенефициента, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията. Дейността се извършва през целия период на изпълнението на проекта. Независимият одитор извършва проверка за законосъобразното и целесъобразно изразходване на средствата по проекта, на всички документи при приключване на всеки етап от изпълнението на проекта. При приключване на дейностите по проекта се извършва цялостна проверка и се подготвя одиторски доклад, с който се удостоверява достоверността на финансовите отчети. Одиторът извършва първото ниво на контрол на сертифициране и верифициране на направените разходи. Очаквани резултати от дейността. Изготвен окончателен одиторски доклад. Верифициране на извършените разходи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11990 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 607781 от 10.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1813 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Извършване на одит на проект Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в град Стара Загора"
V.1) Дата на сключване договора
12.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Баланс - М" ЕООД, ЕИК 121435206, р-н Средец, ул. "Хан Омуртаг" № 8, Република България 1000, София, Тел.: 02 9875522, Факс: 02 987664

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 78233.2 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11990 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

„Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в град Стара Загора“, съфинансиран със средствата на Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013“, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.5-03/2011/003 от 05.07.2012г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор