00028-2014-0031
Технически редакции | ||
12.09.2014 13:29 ч. : | 12/09/2014 12:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.09.2014 13:29 ч. : | 12/09/2014 12:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на регионалното развитие, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Мария Митрева, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405258, E-mail: MMitreva@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405478
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mrrb.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mrrb.government.bg/?controller=category&catid=16.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Регионално развитие
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ КОНТРОЛ ПО ЧАСТ „КОНСТРУКТИВНА“ НА ПРОЕКТ „ЗАСНЕМАНЕ НА ИЗВЪРШЕНИЯ СТРОЕЖ ПО ЧЛ. 145, АЛ. 5 ОТ ЗАКОНА ЗА УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА“ И НА ПРОЕКТ „МЕРКИ ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПРОЕКТНАТА КОНСТРУКТИВНА УСТОЙЧИВОСТ С ДЪЛГОТРАЙНО ОБЕЗПЕЧАВАНЕ ВОДОПЛЪТНОСТТА НА СТОМАНОБЕТОННАТА КОНСТРУКЦИЯ НА НАДГРАДЕНАТА ЧАСТ НА ЯЗОВИР „ХРИСТО СМИРНЕНСКИ“
Възлагане на обществена поръчка
През 1986 г. започва строителството по проект за надграждане на съществуващата земнонасипна стена на язовир „Христо Смирненски” със стоманобетонната конструкция. През м. ноември 2010 г. при извършен оглед са забелязани пукнатини във вертикалната част на стената при кампади № 7 и № 8. За установяване състоянието на надградената стоманобетонова част на стената през февруари-април 2012 г. е извършено обследване и е изготвена техническа експертиза от Център за научни изследвания и проектиране към Университета по архитектура, строителство и геодезия (ЦНИП към УАСГ). Предписани са мерки за възстановяване на проектните параметри на конструктивните материали и конструкцията по първоначалния проект, за обезпечаване на носещата способност на надградената част на стената, съгласно действащата понастоящем нормативна уредба и за дълготрайно обезпечаване на водоплътността на съоръжението. За изпълнение на предписаните мерки от ЦНИП към УАСГ са изготвени проекти - заснемане при условията на чл.145, ал.5 от ЗУТ и определяне на мерките. Оценката на съответствието на част "Конструктивна" на тези проекти съгласно изискванията на чл.142, ал.10 от ЗУТ е задачата на изпълнителя на настоящата обществена поръчка.
71500000, 71530000, 71621000, 71700000, 71800000, 71631400
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнителят на настоящата обществена поръчка трябва да извърши следните основни дейности: При съгласуването и одобряването на инвестиционните проекти по реда на глава осма, раздел II от ЗУТ: • Преглед на всички конструктивни чертежи по част "ХТС", записки и изчисления с цел оценка за съответствието на част "Конструктивна" на проектите по чл.142, ал.10 от ЗУТ; • Оценка за съответствието на част "Конструктивна" на допълнително изискани от одобряващия орган проекти, ако има такива. При изпълнение на строителството: • Оценка за съответствието на част "Конструктивна" ("ХТС") на проектите съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ - в случай на необходимост - при всяко допълнително проектиране по чл. 154, ал. 2, т. 5, 6, 7 и 8 от ЗУТ; • Заверка на екзекутивната документация - ако има такава - съгласно чл. 175, ал. 2 от ЗУТ в качеството на участник в строителството по смисъла на чл.160, ал. 1 от ЗУТ. • Преглед и заверка на всяка друга изискуема от приложимото техническо законодателство документация - ако има такава.
НЕ
15
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума; б) банкова гаранция в полза на Възложителя - по Образец № 12 и Образец № 13 от документацията за участие. Участникът, съответно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция - парична сума, тя следва да се внесе по банков път по сметка на възложителя: IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция, тя трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, съответно за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от представляващия възложителя. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, ако този образец съдържа цялата необходима информация, изискана с образеца на възложителя. Гаранцията за участие е в размер на 150 (сто и петдесет) лева. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Валидността на гаранцията за участие е определена в обявлението и в образеца на офертата чрез срока на валидност на офертата, посочен в Образец № 1 от документацията за участие. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност не по-малко от 30 (тридесет) работни дни след окончателното изпълнение на договора. Валидността на гаранцията за участие е определена в обявлението от документацията за участие. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за времето, през което средствата законно са престояли при него. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: а) отстранените участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; б) класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; в) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие на: а) участник, оттеглил офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; б) определеният за изпълнител участник, който не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите, когато участник е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата си по нея, при наличие на обстоятелства, описани в предходното изречение. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Финансирането се осигурява чрез бюджета на МРР - по Програма 4 „Устройствено планиране, геозащита, водоснабдяване и канализация” в поименното разпределение на разходите за 2014 г. на дирекция "В и К". Плащанията по договора се извършват както следва: 1. 80 % (осемдесет на сто) от стойността на договора - в срок до 10 (десет) работни дни след представени доклад за оценка за съответствието на част "Конструктивна" (ХТС) по чл. 142, ал. 10 от ЗУТ на проектите по предмета на поръчката с придружително писмо до възложителя; двустранно подписан между изпълнителя и представител на възложителя предавателно-приемателен протокол; отчет за действително извършени дейности (по образец); искане за плащане от изпълнителя (по образец); акт за изплащане на извършени дейности, подписан и одобрен от възложителя (по образец); оригинална фактура на стойност, равна на стойността на акта. 2. 20 % (двадесет на сто) от стойността на договора - в срок до 10 (десет) работни дни след представени доклад за оценка за съответствието на част "Конструктивна" (ХТС) по чл. 142, ал. 10 от ЗУТ на проектите по чл. 154, ал. 2, т. 5, 6, 7 и 8 и/или заверка на екзекутивна документация по чл. 175, ал. 2 от ЗУТ и/или заверка на всяка друга изискуема от приложимото техническо законодателство документация - ако има такива - с придружително писмо до възложителя; двустранно подписан между изпълнителя и представител на възложителя предавателно-приемателен протокол; отчет за действително извършени дейности (по образец); искане за плащане от изпълнителя (по образец); акт за изплащане на извършени дейности, подписан и одобрен от възложителя (по образец); оригинална фактура на стойност, равна на стойността на акта. Забележка: Сумата по т. 2 - в случай, че не възникнат описаните в нея задължения на изпълнителя - се изплаща в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на акт за приемане на конструкцията (Образец 14 от Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.
ДА
ЗАКОН ЗА УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
06-14-123
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
120
Министерство на регионалното развитие
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Срокът в поле II.3) е в работни дни спрямо датата на предоставяне на проектите от възложителя на изпълнителя и се отнася за изготвянето на оценката за съответствието по чл. 142, ал. 10 от ЗУТ в хода на съгласуването/одобряването на проектите. Срокът за изготвянето на оценката за съответствието по чл. 142, ал. 10 от ЗУТ в хода на строителството за проектите по чл. 154, ал. 2, т. 5, 6, 7 и 8 от ЗУТ - ако има такива - е 10 (десет) работни дни след предоставянето им от възложителя на изпълнителя. Срокът за заверка на екзекутивна и друга изискуема по приложимото техническо законодателство документация - ако има такава - е до 5 (пет) работни дни след предоставянето й от възложителя на изпълнителя. Срокът на договора е до разрешаване ползването на стоежа. Процедурата се провежда по опростени правила съгласно чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Срокът за получаване на оферти е намален поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП. Прогнозната стойност в поле II.2.1) е максималната стойност на поръчката. Документацията за участие в настоящата обществена поръчка е безплатна и достъпна под номер 06-14-123 в "Профил на купувача" на електронната страница на МРР. Офертата се представя на адреса на възложителя - гр. София, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19 - в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител - лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика с офертата участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и - по възможност - факс и електронен адрес, предмета на поръчката и единния идентификационен код, определен от възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1, жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП, като срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.
Дирекция "Правна" при Министерство на регионалното развитие., ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405562
Интернет адрес/и:
URL: www.mrrb.government.bg.
12.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ