Версия за печат

00589-2014-0017

BG-Перник: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл."Св.Иван Рилски" №1А, За: Валентин Радев;Ирена Нонева, България 2300, Перник, Тел.: 076 600370;076 684324, E-mail: obshtina@pernik.bg, Факс: 076 684308

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Доставка на хранителни продукти за нуждите на звено “Социални услуги в стол Домашен социален патронаж”към Общинско предприятие ”Общинско обслужване”, гр.Перник”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Перник ,ул.”Найчо Цанов” № 9
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

”Доставка на хранителни продукти за нуждите на звено “Социални услуги в стол Домашен социален патронаж”към Общинско предприятие ”Общинско обслужване”, гр.Перник".Доставките на хранителните продукти , които ще бъдат извършвани са , както следва: Периодична доставка по заявка на хляб;Периодична доставка по заявка на тестени изделия;Периодична доставка по заявка на месо и месни продукти;Периодични доставки по заявка на мляко и млечни продукти;Периодични доставки по заявка на консерви;Периодична доставка на пресни и замразени плодове и зеленчуци;Периодична доставка по заявка на варива, пакетирани стоки и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15500000, 15300000, 15800000

Описание:

Месо и месни продукти
Млечни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно Приложение №1 от документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
175290 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми:парична сума или банкова гаранция.Гаранцията за участие е в размер 1% от прогнозната стойност без ДДС.Гаранцията за участие е в размер на 1 752.90 лв.без ДДС. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на Договора(без ДДС).Сумите следва да бъдат внесени в касата на Община Перник ,по банкова сметка: IBAN BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIG: CECBBGSF при ЦКБ АД-клон Перник,пл."Кракра " №1 или да бъде представена оригинална банкова гаранция в полза на Община Перник.Гаранцията за участие (съответно за изпълнение) се представят в една от двете форми съгласно чл.60,ал.1 от ЗОП по преценка на участника(съответно на Изпълнителя).

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява със средства на Общинско предприятие "Общинско обслужване".

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за Изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискванията и условията , посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на откритата процедура за обществената поръчка. 2. Участникът следва да представи оферта с приложени документи в обхвата, посочен в чл. 56, ал. 1 от ЗОП и съгласно условията на Възложителя за участие в настоящата процедура. 3. Офертата следва да съдържа: 3.1.Документи за подбор (Плик №1),както следва: 3.1.1. Списък на документите съдържащи се в офертата, съгласно чл.56 ал.1 т.14 от ЗОП. 3.1.2.Представяне на участника съгласно чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП съдържащо единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата . 3.1.3.Декларация по чл.47 , ал.9 относно отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, чл.47, ал.2 ,т.5 и ал.5 ,т.1; чл.47, ал.1 ,т.2 и т.3, ал.2 т.1 и т.5 , чл. 47, ал.1 ,т.4 и ал.5 ,т.2 от ЗОП. 3.1.4.Декларация , че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за откритата процедура. 3.1.5.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 3.1.6.Доказателства за технически възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка. 3.1.7.Списък - Декларация на доставките на хранителни продукти, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3(три)години , считано до датата на подаване на офертата и приложени доказателства за извършената доставка. 3.1.8.Декларация за участието или неучастието на подизпълнители. 3.1.9.Декларация от подизпълнител. 3.1.10. Декларация от членовете на обединението. 3.1.11.Декларация за техническо оборудване. 3.1.12.Декларация за приемане на условията на проекта на договор. 3.1.13.Декларация за липса на свързаност с друг кандидат или участник в процедурата в съответствие с чл.55 ал.7 от ЗОП. 3.1.14.Декларация във връзка с чл. 3 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС). 4.Техническо предложение за изпълнение на предмета на поръчката (Плик №2). 5. Ценово предложение за изпълнение на поръчката (Плик №3) .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък – Декларация за доставките на хранителни продукти, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка ,изпълнени от участника през последните 3 (три) години(2011,2012 и 2013 г.), считано до датата на подаване на офертата - Образец № 8 и приложени доказателства за извършената доставка. 2.Участниците трябва да представят валидни удостоверения за регистрация за обекти по чл.12 от Закона за храните , обхващащи всички групи храни , за които кандидатът участва. 3. Сертификати и удостоверения доказващи въведените съгласно националното законодателство, изисквания за безопасност и качество на храните. 4.Декларация за техническо оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на доставката -попълва се Образец №9 5.Участникът трябва да разполага със собствени или наети складови/производствени помещения, които да отговарят на съответните санитарно-хигиенни изисквания.
Минимални изисквания: 1.През последните 3 години ( 2011,2012 и 2013),считано до датата на подаване на офертата , участникът да е изпълнил поне 1 (един) договор за доставка на хранителни продукти, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка и приложени към списъка – декларация доказателства за извършената доставка. ***Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2.Да притежават валидни удостоверения за регистрация за обекти по чл.12 от Закона за храните от които да е видно, че участникът има право да произвежда и/или търгува с хранителни продукти,обхващащи всички групи храни, за които участникът кандидатства ,издадено от ОДБХ – заверено копие. 3. Сертификат, удостоверяващ, че кандидатът има разработена и внедрена НАССР система, която е задължително изискуема съгласно Закона за храните.Участникът не е длъжен да представя такъв сертификат ако има въведен сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти или еквивалентни. 4.Участникът да има на разположение поне 2(два) броя МПС (собствени или наети), за които да представи заверени копия на талони за регистрация на МПС, договори за наем/лизинг. 5.Удостоверения за регистрация на транспортно средство по Закона за храните за превозване на суровини и храни от животински и неживотински произход, издадено от ОДБХ – заверено копие; 6.Документи,удостоверяващи правото на собственост или договори за наем на складови/производствени помещения ,сключени за периода на изпълнение на обществената поръчка- заверени копия.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 139 от 12.09.2014 г. за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: ”Доставка на хранителни продукти за нуждите на звено “Социални услуги в стол Домашен социален патронаж”към Общинско предприятие ”Общинско обслужване”, гр.Перник”

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.10.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.pernik.bg в Раздел “Обществени поръчки”.Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие. Участниците, могат да я получат безплатно, като я изтеглят от горепосоченият интернет адрес. В случай , че дадено лице поиска документацията за участие да му бъде предоставена на хартиен носител тя може да се получи в сградата на Община Перник от 9:00 часа до 16:30 часа, всеки работен ден- ет.1/ в стаята срещу Заседателната зала/ в Отдел “Обществени поръчки”.Комплект от документацията за участие може да се предостави след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Перник или по следната банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 49 CECB 9790 8460 8793 00;Код 447000 при "ЦКБ" АД - клон Перник.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.10.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община Перник

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средставата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата , в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел "Правен и обществени поръчки", пл."Св.Иван Рилски" №1А, България 2300, Перник, Тел.: 076 684324, E-mail: obshtina@pernik.bg, Факс: 076 684308

Интернет адрес/и:

URL: www.pernik.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ