Версия за печат

00115-2014-0017

BG-Русе: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Стела Горчева - дизайнер, ОП "Русе арт", Даниела Бирова - ръководител звено "Туризъм и маркетинг", ОП "Русе арт", тел. 082 834 917; Моника Петрова - мл. експерт отдел "Обществени поръчки", Община Русе, тел. 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 834917, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: ОП "Русе арт"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg-eu.

Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg-eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. "Свобода" 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия, транспорт и обществени поръчки"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на информационни и рекламни материали за нуждите на Община Русе и всички нейни подразделения, второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка. Обособена позиция I. Дизайн, изработка и печат на материали с индивидуален дизайн за всяко събитие; Обособена позиция II. Сувенирна (печатна) реклама.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: на територията на Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработване на информационни и рекламни материали за нуждите на Община Русе и всички нейни подразделения, второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка: Обособена позиция I. Дизайн, изработка и печат на материали с индивидуален дизайн за всяко събитие (афиши, плакати, покани, дипляни, брошури, каталози, флаери, грамоти, пътеводители, двуезични брошури, листовки и др.); Обособена позиция II. Сувенирна (печатна) реклама (хартиени чантични с лого, календари, тефтери и др.). Срокът за изпълнение на всяка конкретна заявка се определя във възлагателно писмо.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000, 79341000

Описание:

Рекламни печатни материали
Рекламни услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочената прогнозна стойност на обществената поръчка е 33 010 лв. без ДДС, като за всяка обособена позиция не трябва да надхвърля следните стойности: Обособена позиция I. - 20 410 лв. без ДДС; Обособена позиция II. - 12 600 лв. без ДДС. Количествата са ориентировъчни и доставките ще се извършват след предварително заявени видове и количества, съгласно Приложения 1 и 2 към Документацията за участие. Доставките ще се извършват до склада на общината/второстепенните разпоредители, като артикулите следва да са пакетирани съгласно направените заявки. Възможно е възлагане на допълнитела доставка. Участниците трябва да посочат в ценовите си оферти единична цена за всеки вид материал. Участниците ще бъдат отстранявани при подадена по-висока прогнозна стойност от посочената в приложенията.

Прогнозна стойност без ДДС
33010 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

oГаранция за участие Всеки участник представя заедно с офертата гаранция за участие в процедурата в размер на: Обособена позиция I. – 204,1 лв. без ДДС; Обособена позиция II. – 126 лв. без ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай, че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от съдружниците в обединението. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка, включително да е изписано за коя позиция се отнася. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, както и обособената позиция, за която участва. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по банковата сметка посочена в обявлението, а именно - ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. oГаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС (отнася се и за двете обособени позиции); Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция, като Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение; Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване; При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора за обществена поръчка, включително обособената позиция, за която се представя гаранцията; При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следният начин на плащане - Плащането ще се осъществява по банков път, по фактура оригинал, за действително доставените видове и количества материали, на база на единичните цени, посочени в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след доставка на всеки тираж на предварително заявените артикули, след проверка на качеството и количеството на предадените материали и представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Фактурата следва да бъде издадена на всеки разпоредител, според приложен списък.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти за изпълнение на предмета на поръчката всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в Обявлението и документацията за участие.Всяка оферта се изготвя по приложения към настоящата документация за участие в процедурата Образец и следва да съдържа следното:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 5, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение и ако е приложимо декларация от участника за конфиденциалност на информацията, съгласно чл. 33, ал. 4 от ЗОП; Плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. ВАЖНО! Съгласно разпоредбите на чл. 57, ал. 3 от Закона за обществени поръчки когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове №2/"Предложение за изпълнение на поръчката/ и 3/"Предлагана цена"/, се представят за всяка от позициите. На всеки плик трябва да бъде отбелязана обособената позиция за която се отнася предложението. . Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал. 2, т.1 - 5 от ЗОП. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП и за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняване на участник поради липса на документи, или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с други изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: oСписък на доставките или услугите, които еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години , считано от датата на подаване на офертата; oУдостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата.
Минимални изисквания: oЗа Обособена позиция I. – кандидатите да имат признат опит в сферата на изработване и печат на съответните материали (афиши, плакати, покани, дипляни, брошури, каталози, флаери, грамоти, пътеводители, двуезични брошури, листовки и др.); Участникът следва да е изпълнил минимум една услуга през последните 3 години, считано от датата, посочена като краен срок за получаване на оферти, с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. oЗа Обособена позиция II. – кандидатите да имат признат опит в сферата на сувенирната реклама (хартиени чантички с лого, календари, тефтери и др.). Участникът следва да е изпълнил минимум една услуга през последните 3 години, считано от датата, посочена като краен срок за получаване на оферти, с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя www.ruse-bg-eu. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл. 28, ал. 7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Информационен център, Община Русе, на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” №6, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000, или на касата в Информационен център, Община Русе. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Дизайн, изработка и печат на материали с индивидуален дизайн за всяко събитие.
1) Кратко описание

Дизайн, изработка и печат на материали с индивидуален дизайн за всяко събитие (афиши, плакати, покани, дипляни, брошури, каталози, флаери, грамоти, пътеводители, двуезични брошури, листовки и др.);

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000

Описание:

Рекламни печатни материали

3) Количество или обем

Посочената прогнозна стойност е без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
20410 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Сувенирна (печатна) реклама
1) Кратко описание

Сувенирна (печатна) реклама (хартиени чантични с лого, календари, тефтери и др.).

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000

Описание:

Рекламни печатни материали

3) Количество или обем

Посочената прогнозна стойност е без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
12600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение