Версия за печат

00353-2014-0194

BG-Козлодуй: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Стела Григорова - Специалист "ОП", България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76510, E-mail: svgrigorova@npp.bg, Факс: 0973 72441

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт на автотрансформатор 2АТ, фаза В"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществена поръчка с предмет: “Ремонт на автотрансформатор 2АТ, фаза В”. Основният ремонт на автотрансформатор 2АТ, фаза В ще се извърши на място (на територията на цех ОРУ). Основните дейности са описани в Техническо задание № ОРУ.ТЗ.005/2014.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50610000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на съоръжението за безопасност

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и видовете работи са описани в техническото задание, което е част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
380000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Не се изискват

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената на услугата по следния начин: 90% (деветдесет процента) от стойността по т. 2.1. поетапно, на база завършени и приети работи, до 30 календарни дни след представяне на Протокол за извършените дейности и оригинална фактура. Останалите 10% (десет процента) от стойността на подписания Протокол за извършените дейности, се заплащат след окончателното изпълнение на всички дейности по договора, срещу представяне на Акт за извършена работа и Протоколи от извършените проверки и изпитания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявлението за участие в предварителния подбор трябва да съдържа: 1.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението 1.2. Представяне на кандидата, което включва: 1.2.1. Единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 1.2.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 2а и ал. 5 от ЗОП. 1.3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. 1.4. Валиден сертификат за акредитация по EN ISO 17020:2012 на лаборатория или орган за контрол зa анализите на трансформаторното масло. 1.5. Валиден сертификат за акредитация по EN ISO 17020:2012 на лаборатория или орган за контрол на електрически машини и съоръжения от вид С по пусково-наладъчните работи. 1.6. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 1.7. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 1.8. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка с предмет: “Ремонт на автотрансформатор 2АТ, фаза В”. 1.9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 1.10. Декларация за подаване на оферта. Възложителят отстранява от участие кандидати, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2, т.2а и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Минимални изисквания: 1.1. Кандидатът трябва да има изпълнени услуги, които са сходни с предмета на обществената поръчка (ремонт на силови трансформатори и реактори), изпълнени през последните 3 години; 1.2. Кандидатите да разполагат с квалифициран персонал притежаващ необходимата квалификация: За изпълнителите на дейностите по предмета на обществената поръчка се изисква да притежават квалификационна група съгласно “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” за работа в ОРУ над 1000V и “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения” 1.3. Кандидатът да е сертифициран със сертификат за управление на качеството по EN ISO 9001. 1.4. Кандидатът да притежава валиден сертификат за внедрена система за качество по ISO EN 14001:2005 за управление на околната среда. 1.5. Кандидатът да притежава валиден сертификат за внедрена система за качество по BS OHSAS 18001:2007 за управление на безопасност и здраве при работа 2. Изискуеми документи: 2.1. Списък на услугите, които са сходни с предмета на обществената поръчка (ремонт на силови трансформатори и реактори), изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; 2.2. Списък на техническите лица /ръководен и изпълнителски персонал/, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството с посочване на образованието, професионалната квалификация (включително квалификационна група съгласно “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” за работа в ОРУ над 1000V и “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения”) и професионалния опит на кандидата и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата. 2.3. Валиден сертификат удостоверяващ съответствието на кандидата със стандарт за системи за управление на качеството EN ISO 9001. 2.4. Валиден сертификат на кандидата за внедрена система за качество по ISO EN 14001:2005 за управление на околната среда. 2.5. Валиден сертификат на кандидата за внедрена система за качество по BS OHSAS 18001:2007 за управление на безопасност и здраве при работа.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия 28324

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.10.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидати в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения пропускателен режим



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 3530, E-mail: kkkamenova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ