Версия за печат

00530-2014-0037

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Николай Мишовски - директор на дирекция "Информационен център", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593505, E-mail: n.mishovski@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция ИЦ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=303.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Подобряване на знанията и уменията на служители от НАП във връзка с изпълнението на служебните им задължения при обмен на информация” включваща обучение на тема: „Повишаване уменията на служителите в НАП чрез обучение за оптимизиране на текстове за уебстраниците на администрацията”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Подобряване на знанията и уменията на служители от НАП във връзка с изпълнението на служебните им задължения при обмен на информация” включваща обучение на тема: „Повишаване уменията на служителите в НАП чрез обучение за оптимизиране на текстове за уебстраниците на администрацията”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80510000

Описание:

Услуги по специализирано обучение

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4440 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 45 - 075486 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 104 - 183078 от 31.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 144 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ай Трейнинг" ЕООД, ЕИК 201895479, ж.к. Овча купел, бл. 603, вх. А, ет. 2, ап. 3, Ребублика България 1618, София, Тел.: 0886 268005

Интернет адрес/и:

URL: http://itraining.bg/.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 5900 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4440 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проектът се осъществява в изпълнение на Договор № ЦА12-22-47/01.07.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, за изпълнението на проект: „Подобряване на знанията и уменията на служители от НАП във връзка с изпълнението на служебните им задължения при обмен на информация”.

VI.2) Допълнителна информация

Дейностите по Договор № 144/04.09.2014 г. следва да бъдат изпълнени в срок до 40 дни от датата на подписването му. Плащането се извършва, след приключване на обучението в срок до 30 дни от представяне на двустранно подписани приемо-предавателен протокол за приемане на доклада от обучението, придружен със съответния доказателствен материал (анкетни карти, протоколи, присъствени списъци и т.н.), и издадена от изпълнителя фактура.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.09.2014 г.