Версия за печат

01979-2014-0005

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за професионално образование и обучение (НАПОО), бул. "Цариградско шосе" № 125, бл. 5, ет. 5, За: Красимира Брозиг, Република България 1113, София, Тел.: 02 9712070, E-mail: k.brozig@navet.government.bg, Факс: 02 9733358

Място/места за контакт: Национална агенция за професионално образование и обучение (НАПОО)

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.navet.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.navet.government.bg/bg/konkursite.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА НОВИ Е – АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ, ПРЕДОСТАВЯНИ ЧРЕЗ ИНТЕРНЕТ САЙТА НА НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Надграждане и въвеждане в експлоатация Интернет-сайт на НАПОО http://www.navet.government.bg/ с повишена функционалност чрез интегриране на данни от ИС на НАПОО и създаване на условия за ползване на част от предоставяните услуги от незрящи лица и от лица, не говорещи български със следните характеристики: 1. Съвременен, двуезичен (български-английски), отзивчив дизайн и структура, базирани на модерна система за управление на съдържанието с цел подобряване на функционалността и улесняване намирането на информация от потребителите. 2. Разработване на функционалности в сайта улесняващи получаването на информация от незрящи (в съответствие с идентифицираните потребности). 3. Обвързване чрез разработен интерфейс за автоматизирано получаване и обновяване на данни от определени модули в ИС на НАПОО със сайта, с цел потребителите да получават по достъпен начин информация от ИС 4. Възможност за поддържане на данни от различни, независими от ИС източници. 5. Превод на английски на определена част от съдържанието 6. Разработване и предоставяне на инструкция на потребителя за администриране съдържанието в сайта; 7. Обучение на служители на НАПОО за администриране съдържанието на сайта; 8. Зареждане на необходимите данни, така че при завършването на проекта да е налице в Интернет информацията, необходима за предоставяне на предлаганите услуги, включително и тази, която не се предава от ИС на НАПОО. 9. Инсталиране на сайта на автономен сървър с цел намаляване риска от злонамерено проникване в други информационни масиви на НАПОО и въвеждане в експлоатация на продукта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72000000, 72400000, 72200000, 72210000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Интернет услуги
Програмиране и софтуерни консултантски услуги
Услуги по програмиране на софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
34400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансов показател ; тежест: 30
Показател: Технически показател ; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 612706 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1136 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за изпълнение след проведена процедура по ЗОП
V.1) Дата на сключване договора
29.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум Интеграл-К, ЕИК121314090, кв. Манастирски ливади, ул. "Тодор Джебаров" 43А, Република България 1404, София, Тел.: 02 9711545, E-mail: company@integral-k.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проекта се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”, по приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. “Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост” и БЛ BG051PO002/13/3.2-04. съгласно Договор № 13-32-22/03.02.2014 год., сключен с Управляващия орган по ОПАК.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Обжалването се извършва по реда на "Глава единадесета" от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор