Версия за печат

01979-2014-0003

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за професионално образование и обучение (НАПОО), бул. "Цариградско шосе" № 125, бл. 5, ет. 5, За: Красимира Брозиг, Република България 1113, София, Тел.: 02 9712070, E-mail: k.brozig@navet.government.bg, Факс: 02 9733358

Място/места за контакт: Национална агенция за професионално образование и обучение (НАПОО)

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.navet.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.navet.government.bg/bg/konkursite.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Разработване и внедряване на нови модули към информационната система на Национална агенция за професионално образование и обучение с цел осигуряване на оперативна съвместимост с информационната система на Агенцията по заетостта”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Надграждане функционалността на съществуващата ИС и осигуряване оперативна съвместимост с информационните ресурси на АЗ, както и обезпечаване предоставянето на предвидените по проекта усъвършенствани съществуващи и нови електронни административни услуги. Включени са следните под-дейности: 1.1. Разработване и внедряване на нов модул към ИС на НАПОО за осигуряване на оперативна съвместимост чрез хоризонтална интеграция с информационните ресурси на АЗ. 1.2. Надграждане на ИС на НАПОО с нов модул, осигуряващ интеграция с новоразработваната вътрешна деловодна система на НАПОО. 1.3. Надграждане на ИС на НАПОО с нов модул, осигуряващ интеграция с усъвършенстваните и новоразработени електронни административни услуги, представени на интернет-сайта на НАПОО. 1.4. Разработване на техническа и потребителска документация към новоразработените и внедрени модули. 1.5. Съпътстващо обучение на служители на НАПОО и АЗ за работа с новите модули и функционалност на системите.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000, 48300000, 48310000, 48330000, 48333000, 48600000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Софтуерни пакети за създаване на документи, чертане, обработка на изображения, планиране и повишаване на ефективността
Софтуерни пакети за създаване на документи
Софтуерни пакети за планиране и повишаване на ефективността
Софтуерни пакети за управление на кореспонденция
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
143300 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансов показател ; тежест: 30
Показател: Технически показател ; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 610562 от 24.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1135 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за изпълнение след проведена процедура по ЗОП
V.1) Дата на сключване договора
29.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АДМИНСОФТ“ ЕООД; ЕИК131192756, кв. Манастирски ливади, ул. "Лъвски рид" 6, бл. 4, ет. 2, ап. 3, Република България 1680, София, Тел.: 02 8691033, E-mail: office@adminsoft.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 143300 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект “Надграждане на ИС на НАПОО и осигуряване на оперативна съвместимост с цел ускоряване и оптимизиране на процесите по обслужване на гражданите и бизнеса” (Проекта), осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”, по приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. “Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост” и БЛ BG051PO002/13/3.2-04. съгласно Договор № 13-32-22/03.02.2014 год., сключен с Управляващия орган по ОПАК.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Обжалването се извършва по реда на "Глава единадесета" от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор