Версия за печат

00040-2014-0019

BG-Свиленград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свиленград, бул."България"№32, За: Светлана Петева, Грозденка Дюлгерова, РБългария 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74322; 0379 74308, E-mail: europroject_svgr@abv.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 316,стая 308

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.svilengrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Свиленград, бул. "България"№32, За: Мария Димитрова, РБългария 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 302

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация /основен ремонт/ на улици в централна градска част на гр. Свиленград и благоустрояване на площад в с. Студена, община Свиленград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Свиленград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Рехабилитация/основен ремонт/ на 13 улици в централната градска част на гр. Свиленград, а именно:ул. „Жулио Кюри”; ул. „Тодор Каблешков”; ул. „Бузлуджа”; ул. „Преображенско възстание”; ул. „Цанко Церковски”; ул. „Гео Милев”; ул. „6-ти септември”; ул. „Самарско знаме”, ул. от О.Т. 980 до О.Т. 976; ул. „Свобода”; ул. „Искър”; ул. „Шипка”; ул. „Чавдар”; и благоустрояване на централния площад на село Студена, община Свиленград;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рехабилитация/основен ремонт/ на 13 улици в централната градска част на гр. Свиленград, а именно:ул. „Жулио Кюри”; ул. „Тодор Каблешков”; ул. „Бузлуджа”; ул. „Преображенско възстание”; ул. „Цанко Церковски”; ул. „Гео Милев”; ул. „6-ти септември”; ул. „Самарско знаме”, ул. от О.Т. 980 до О.Т. 976; ул. „Свобода”; ул. „Искър”; ул. „Шипка”; ул. „Чавдар”; и благоустрояване на централния площад на село Студена, община Свиленград;

Прогнозна стойност без ДДС
613197.53 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в абсолютна сума в размер 6 000 (шест хиляди) лв. Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок, покриващ минимум срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора в случай, че е банкова да е със срок на валидност минимум 30(тридесет) дни след изтичане срока на договора Гаранцията се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Възложителят ще осигури средствата за плащане по този договор по реда на Постановление №59 на МС от 11.03.2011г. за условията и реда за отпускане на безлихвени заеми на общините от централния бюджет за финансиране на разходи за окончателни разплащания по одобрени проекти по ПРСР. 2. Във връзка с кандидатстването на Възложителя за осигуряване на средствата по реда на Постановление №59 на МС, Изпълнителя издава проформа фактура след подписване на Акт обр.15, протокол за установяване на извършени натурални видове СМР /Протокол образец №19/, подписан от представители на страните по Договора или от конкретно определените правоспособни лица. 3. Разплащането ще се извърши еднократно от Възложителя при наличие на следните обстоятелства: -получено от Община Свиленград писмено одобрение на средствата по реда на Постановление №59 на МС; - подписан Акт обр.15, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 год.; -представена оригинална данъчна фактура от Изпълнителя ;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника (Приложение №1), включващо: 1.1.Посочва се ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. При участници обединения копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 1.2.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал.1 и от ЗОП, а именно: - Копие от документ (декларация или валидно удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния закон на участника и чл.49 от ЗОП) за регистрация в ЦПРС, съгласно ЗКС за обекти ІV - та категория,с обхват, съгласно чл. 137, ал.1, т.4 от ЗУТ или еквивалентно, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния закон на участника, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. 1.3. оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 5); 1.4. оригинал на декларация за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7,както и за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Приложение №6); 1.5. Декларация за ползването на подизпълнители (Приложение №7); участникът декларира, дали ще ползва/няма да ползва подизпълнители и посочва списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката (ако има такива), и вида и дела на тяхното участие (в процент от стойността на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител). 1.6. Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение № 8). 1.7. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП (Приложение №10) 1.8.Декларация за приемане условията в проекта на договор.- (Приложение № 12). 1.9. Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник; 1.10.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; >Обединения: Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл.56,ал.1,т.1,буква „а” и „б” от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл.56,ал.1,т.1, буква”в” и т.4 и 5 от ЗОП се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Декларацията по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. >Чуждестранни участници: Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56,ал.1,т.1 от ЗОП се представя в официален превод, документите по чл.56,ал.1,т.4,5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Органите, от които участниците могат да получат информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната са: НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА Забележка: Наличието на обстоятелства по чл.47,ал.1 и ал.2,т.1,т.2а,т.4 и т.5 от ЗОП води до отстраняване на участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -Удостоверение от банка, издадено не по- рано от един месец преди датата на отваряне на офертата в настоящата процедура (оригинал); или -Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за предходната финансово приключила година(когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен). В случай, че годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, са публикувани в публичен регистър в Република България, участникът следва да посочи информацията за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с финансов ресурс , необходим за изпълнението на поръчката, в размер не по-малък от 300 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация, съдържаща списък на техническите лица(Приложение №2), които ще бъдат ангажирани с обекта на обществената поръчка; Професионални автобиографии на техническите лица, които ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка (Приложение №3), в които е посочено образованието, професионалната квалификация и професионален опит на изброените в списъка технически лица; - списък на строителството(Приложение №4), еднакво или сходно с предмета на поръчката (пътно строителни работи – включително ново строителство, основен ремонт, реконструкция и рехабилитация на пътна/улична мрежа), изпълнено през последните 5(пет) години(считано от датата за подаване на офертата), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт и копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на строителството; качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на строителство и/или реконструкции, и/или ремонти на пътна/улична мрежа – представя се заверено от участника копие. - Копие от валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. - Копие от валиден сертификат за въведена система за безопасни условия на труд в строителството съгласно стандарта BG OHSAS 18001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. Сертификатите задължително следва да се представят в превод на български език.
Минимални изисквания: При изпълнението на дейностите по СМР участникът следва да разполага с минимум със следните технически лица: •Ръководител на обекта (1 бр.) – строителен инженер (транспортно строителство или пътно строителство или еквивалентно) с професионален опит от минимум 5 (пет) години в областта на пътното строителство. •Технически ръководител (1 бр.) – строителен инженер (транспортно строителство или пътно строителство или еквивалентно) или строителен техник с професионален опит от минимум 5 (пет) години. •Координатор по (ЗЗБУТ) – минимум 1 (един) човек, който да има професионален опит на тази позиция и да отговаря на изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд и да притежава квалификация съгласно Наредба №2/22.03.2004г. или еквивалентна за минималните изисквания за ЗБУТ (Здравословни и безопасни условия на труд) при извършване на строителни дейности. •Инженер-геодезист (1 бр.) - да има професионален опит като инженер-геодезист не по-малко от 3 (три) години; Участникът(сумарно обединението) да е извършил строителство най- малко на един обект, еднакъв или сходен с предмета на поръчката (пътно строителни работи – включително ново строителство, основен ремонт, реконструкция и рехабилитация на пътна/улична мрежа), изпълнен през последните 5(пет) години(считано от датата на подаване на офертата). Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на строителство и/или реконструкции, и/или ремонти на пътна/улична мрежа; внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен; внедрена система за безопасни условия на труд в строителството съгласно стандарта BG OHSAS 18001:2007 или еквивалентен;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката /СМР/; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.10.2014 г.  Час: 10:30
Място

Малката заседателна зала на Общинска администрация,гр. Свиленград, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ОбА-Свиленград.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се финансира по Мярка 322 «Обновяване и развитие на населените места» от «Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.», подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)”, Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 26/322/00731 от 27.11.2012г. сключен между Община Свиленград и Държавен фонд „Земеделие”;

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в обществената поръчка с приложенията може да бъде намерена в „Профил на купувача” на електронната страница на Община Свиленград на следния адрес: www.svilengrad.bg. Изтеглянето на документацията е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в размер на 4.80 лв. с вкл. ДДС. Заплащането се извършва по банков път по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, код 447000 или на място в ОбА -Свиленград. В случай, че се заплаща на място в ОбА- Свиленград е необходимо: предварително да се вземе талон от стая 316 на ОбА, след което се заплаща на касата на информационен център (8:30 до 16:00 часа) в Общинска администрация – Свиленград и се получава от стая 302. При поискване от заинтересованото лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето, отправило искането. До 7 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите по предмета на процедурата всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Възложителят в 4-дневен срок от постъпване на искането публикува своя отговор на електронната страницата на Община Свиленград в „Профил на купувача”, без да отбелязва в отговора лицето, което е направило запитването.Всички разяснения по документацията ще бъдат публикувани на в „Профил на купувача”. Разяснението се прилага и в документацията. Удължаване на срока за подаване на оферти се допуска при условията на чл. 29, ал. 3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници ще бъдат обявявани на електронната страница на общината, в „профил на купувача”- www.svilengrad.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ