РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Рехабилитация /основен ремонт/ на улици в централна градска част на гр. Свиленград и благоустрояване на площад в с. Студена, община Свиленград”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
Община Свиленград
Код NUTS:
BG422
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Рехабилитация/основен ремонт/ на 13 улици в централната градска част на гр. Свиленград, а именно:ул. „Жулио Кюри”; ул. „Тодор Каблешков”; ул. „Бузлуджа”; ул. „Преображенско възстание”; ул. „Цанко Церковски”; ул. „Гео Милев”; ул. „6-ти септември”; ул. „Самарско знаме”, ул. от О.Т. 980 до О.Т. 976; ул. „Свобода”; ул. „Искър”;
ул. „Шипка”; ул. „Чавдар”; и благоустрояване на централния площад на село Студена, община Свиленград;
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Рехабилитация/основен ремонт/ на 13 улици в централната градска част на гр. Свиленград, а именно:ул. „Жулио Кюри”; ул. „Тодор Каблешков”; ул. „Бузлуджа”; ул. „Преображенско възстание”; ул. „Цанко Церковски”; ул. „Гео Милев”; ул. „6-ти септември”; ул. „Самарско знаме”, ул. от О.Т. 980 до О.Т. 976; ул. „Свобода”; ул. „Искър”;
ул. „Шипка”; ул. „Чавдар”; и благоустрояване на централния площад на село Студена, община Свиленград;
Прогнозна стойност без ДДС
613197.53 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в абсолютна сума в размер 6 000 (шест хиляди) лв. Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок, покриващ минимум срока на валидност на офертата.
Гаранцията за изпълнение на договора е 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора в случай, че е банкова да е със срок на валидност минимум 30(тридесет) дни след изтичане срока на договора Гаранцията се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал.
Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
1. Възложителят ще осигури средствата за плащане по този договор по реда на Постановление №59 на МС от 11.03.2011г. за условията и реда за отпускане на безлихвени заеми на общините от централния бюджет за финансиране на разходи за окончателни разплащания по одобрени проекти по ПРСР.
2. Във връзка с кандидатстването на Възложителя за осигуряване на средствата по реда на Постановление №59 на МС, Изпълнителя издава проформа фактура след подписване на Акт обр.15, протокол за установяване на извършени натурални видове СМР /Протокол образец №19/, подписан от представители на страните по Договора или от конкретно определените правоспособни лица.
3. Разплащането ще се извърши еднократно от Възложителя при наличие на следните обстоятелства:
-получено от Община Свиленград писмено одобрение на средствата по реда на Постановление №59 на МС;
- подписан Акт обр.15, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 год.;
-представена оригинална данъчна фактура от Изпълнителя ;
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника (Приложение №1), включващо:
1.1.Посочва се ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата.
При участници обединения копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия.
1.2.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал.1 и от ЗОП, а именно:
- Копие от документ (декларация или валидно удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния закон на участника и чл.49 от ЗОП) за регистрация в ЦПРС, съгласно ЗКС за обекти ІV - та категория,с обхват, съгласно чл. 137, ал.1, т.4 от ЗУТ или еквивалентно, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния закон на участника, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка.
1.3. оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 5);
1.4. оригинал на декларация за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7,както и за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Приложение №6);
1.5. Декларация за ползването на подизпълнители (Приложение №7); участникът декларира, дали ще ползва/няма да ползва подизпълнители и посочва списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката (ако има такива), и вида и дела на тяхното участие (в процент от стойността на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител).
1.6. Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение № 8).
1.7. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП (Приложение №10)
1.8.Декларация за приемане условията в проекта на договор.- (Приложение № 12).
1.9. Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник;
1.10.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
>Обединения: Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл.56,ал.1,т.1,буква „а” и „б” от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл.56,ал.1,т.1, буква”в” и т.4 и 5 от ЗОП се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Декларацията по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството.
>Чуждестранни участници: Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56,ал.1,т.1 от ЗОП се представя в официален превод, документите по чл.56,ал.1,т.4,5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
Органите, от които участниците могат да получат информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната са:
НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ
МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ
АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА
ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА
Забележка:
Наличието на обстоятелства по чл.47,ал.1 и ал.2,т.1,т.2а,т.4 и т.5 от ЗОП води до отстраняване на участие в процедурата.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -Удостоверение от банка, издадено не по- рано от един месец преди датата на отваряне на офертата в настоящата процедура (оригинал); или
-Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за предходната финансово приключила година(когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен). В случай, че годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, са публикувани в публичен регистър в Република България, участникът следва да посочи информацията за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с финансов ресурс , необходим за изпълнението на поръчката, в размер не по-малък от 300 000 лв.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация, съдържаща списък на техническите лица(Приложение №2), които ще бъдат ангажирани с обекта на обществената поръчка; Професионални автобиографии на техническите лица, които ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка (Приложение №3), в които е посочено образованието, професионалната квалификация и професионален опит на изброените в списъка технически лица;
- списък на строителството(Приложение №4), еднакво или сходно с предмета на поръчката (пътно строителни работи – включително ново строителство, основен ремонт, реконструкция и рехабилитация на пътна/улична мрежа), изпълнено през последните 5(пет) години(считано от датата за подаване на офертата), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт и копия от документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на строителството;
качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на строителство и/или реконструкции, и/или ремонти на пътна/улична мрежа – представя се заверено от участника копие.
- Копие от валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие.
- Копие от валиден сертификат за въведена система за безопасни условия на труд в строителството съгласно стандарта BG OHSAS 18001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие.
Сертификатите задължително следва да се представят в превод на български език.
Минимални изисквания: При изпълнението на дейностите по СМР участникът следва да разполага с минимум със следните технически лица:
•Ръководител на обекта (1 бр.) – строителен инженер (транспортно строителство или пътно строителство или еквивалентно) с професионален опит от минимум 5 (пет) години в областта на пътното строителство.
•Технически ръководител (1 бр.) – строителен инженер (транспортно строителство или пътно строителство или еквивалентно) или строителен техник с професионален опит от минимум 5 (пет) години.
•Координатор по (ЗЗБУТ) – минимум 1 (един) човек, който да има професионален опит на тази позиция и да отговаря на изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд и да притежава квалификация съгласно Наредба №2/22.03.2004г. или еквивалентна за минималните изисквания за ЗБУТ (Здравословни и безопасни условия на труд) при извършване на строителни дейности.
•Инженер-геодезист (1 бр.) - да има професионален опит като инженер-геодезист не по-малко от 3 (три) години;
Участникът(сумарно обединението) да е извършил строителство най- малко на един обект, еднакъв или сходен с предмета на поръчката (пътно строителни работи – включително ново строителство, основен ремонт, реконструкция и рехабилитация на пътна/улична мрежа), изпълнен през последните 5(пет) години(считано от датата на подаване на офертата).
Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват в областта на строителство и/или реконструкции, и/или ремонти на пътна/улична мрежа; внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен; внедрена система за безопасни условия на труд в строителството съгласно стандарта BG OHSAS 18001:2007 или еквивалентен;
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката /СМР/; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.10.2014 г. Час: 17:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.10.2014 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.10.2014 г. Час: 10:30
Място
Малката заседателна зала на Общинска администрация,гр. Свиленград, ет.2
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ОбА-Свиленград.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Настоящата обществена поръчка се финансира по Мярка 322 «Обновяване и развитие на населените места» от «Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.», подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)”, Договор за отпускане на финансова помощ с рег. №: 26/322/00731 от 27.11.2012г. сключен между Община Свиленград и Държавен фонд „Земеделие”;
VI.3)
Допълнителна информация
Документацията за участие в обществената поръчка с приложенията може да бъде намерена в „Профил на купувача” на електронната страница на Община Свиленград на следния адрес: www.svilengrad.bg. Изтеглянето на документацията е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в размер на 4.80 лв. с вкл. ДДС. Заплащането се извършва по банков път по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, код 447000 или на място в ОбА -Свиленград. В случай, че се заплаща на място в ОбА- Свиленград е необходимо: предварително да се вземе талон от стая 316 на ОбА, след което се заплаща на касата на информационен център (8:30 до 16:00 часа) в Общинска администрация – Свиленград и се получава от стая 302. При поискване от заинтересованото лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето, отправило искането.
До 7 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите по предмета на процедурата всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Възложителят в 4-дневен срок от постъпване на искането публикува своя отговор на електронната страницата на Община Свиленград в „Профил на купувача”, без да отбелязва в отговора лицето, което е направило запитването.Всички разяснения по документацията ще бъдат публикувани на в „Профил на купувача”. Разяснението се прилага и в документацията. Удължаване на срока за подаване на оферти се допуска при условията на чл. 29, ал. 3 от ЗОП.
Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници ще бъдат обявявани на електронната страница на общината, в „профил на купувача”- www.svilengrad.bg.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ