Версия за печат

00022-2014-0019

BG-Асеновград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Асеновград, пл. "Акад.Николай Хайтов" № 9, За: Айтен Салим, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 41057

Място/места за контакт: Айтен Салим

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.

Адрес на профила на купувача: www.assenovgrad.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предметът на обществената поръчка е: „ДОСТАВКА НА КОМПАКТОР- ВТОРА УПОТРЕБА”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Асеновград
Код NUTS: BG42
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на настоящата процедура е „ДОСТАВКА НА КОМПАКТОР – ВТОРА УПОТРЕБА” за Общинско предприятие „Регионален център за обезвреждане на твърди битови отпадъци” - гр. Асеновград. Предлаганият от участниците компактор трябва да отговаря на следните изисквания: -да бъде втора употреба -да бъде произведен от качествени материали, осигуряващи нормалната и безпроблемна експлоатация за периода на ползването му. -да отговаря на Европейските стандарти за съответния вид продукт. -техниката втора употреба, трябва да бъде технически изправна.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144512

Описание:

Превозни средства, съоръжени със система за пресоване на събираните битови отпадъци

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно технически спецификации от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
400000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на - 4 000 /четири хиляди/ лева. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Асеновград: „Инвестбанк” АД, IBAN: BG54IORT73753304000003, BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Асеновград „Инвестбанк” АД, IBAN: BG54IORT73753304000003, BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата поръчка е със средстава от РИОСВ - Пловдив. Заплащането на цената на договора ще се извършва по банков път след осигурено финансиране. Авансово плащане не се предвижда. Сумата за доставката ще бъде изплатена до 30 /тридесет/ дни след сключване на договора и отпускане на финансовите средства, съгласно по чл. 25, ал.8 от Наредба №7 от 19 декември 2013 г. за реда и начина за изчисляване и определяне размера на обезпеченията и отчисленията, изисквани при депониране на отпадъци от РИОСВ - Пловдив в сметката на Община Асеновград.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения /чл. 9 от ЗОП/. Всички участници следва да отговарят на изискванията на Глава четвърта, Раздел първи от Закона за обществените поръчки. 1. Попълнен образец на оферта – по образец към документацията за участие.2. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (оригинал) - попълва се по образеца към документацията за участие.3. Представяне на участника, което включва: 3.1. Единен идентификационен код (ЕИК) по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (в оригинал) – попълва се и се подписва от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП по приложения образец към настоящата документация (Приложение № 3).4. При участници обединения – оригинал или нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато заявлението или някой документ от него не е подписано от управляващия и представляващ участника по закон, а от изрично упълномощен негов представител. 6. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП - за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 7. Всеки подизпълнител трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2 и т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП от подизпълнителите, попълнен образец от настоящата документация.9. Декларация за запознаване и приемане на условията на поръчката и проекта на договор 10. Документ за гаранция за участие в процедурата, съгласно обявлението за обществената поръчка, в размер на 4 000 (четири хиляди) лева.11. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (предоставят се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката).12. Декларация (оригинал) по образец към офертата за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП.13. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнен образец от настоящата документация. 14. Всички други документи, описани в документацията. Документите в плик № 1 се представят в оригинал или заверено от участника копие /освен ако изрично не е указано друго в настоящата документация/. Всички документи представени на чужд език, се представят и в превод на български език. Всички декларации се представят в оригинал и се подписват по реда и от лицата, посочени в настоящите указания.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Няма.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът следва да представи списък с основните изпълнени договори, доказващи опит на участника в изпълнението на договори, сходни с обекта на поръчката през последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността, заедно с доказателства за извършените доставки. *Доказателство за извършената доставка се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да има изпълнен минимум 1 /един/ договор за доставка с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители, изискването се прилага по отношение на тях, съобразно вида и дела на участието им. Забележка: За договори за доставки сходни с предмета на обществената поръчка , следва да се разбира договори от доставки на нова или втора употреба товарна, прикачна, строителна, селскостопанска и друг вид тежка механизация
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: О1-Срок на доставка с максимален брой точки; тежест: 30
Показател: О2-Гаранционен срок с максимален брой точки ; тежест: 20
Показател: Оц-Предложена цена с максимален брой ; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.10.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 5 лева (пет лева) без ДДС. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: Република България, Област Пловдив, Община Асеновград, град Асеновград, пл. „Акад. Николай Хайтов“ № 9, след заплащането й в касата на Възложителя, намираща се на същия адрес. б. Закупуване на документация за участие по банков път. Извършва се, както следва: Заплащането на документацията за участие се извършва по банков път по сметка в лева: Банка: „Инвестбанк” АД, IBAN: BG50IORT73758404020000, BIC: IORTBGSF Код за вид плащане 447000 Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на официалният адрес на Община Асеновград: www.assenovgrad.com, Раздел "Профил на купувача".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16.10.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.10.2014 г.  Час: 10:30
Място

Община Асеновград, зала 305.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на пълномощно, а представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел – след удостоверяване на посоченото качество.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Асеновград, гр. Асеновград, пл. "Акад. Н. Хайтов" № 9, Република България 4230, гр. Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 41057

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ