Версия за печат

02709-2014-0038

BG-Враца: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Северозападно държавно предприятие /СЗДП/ - Враца, бул."Христо Ботев" №2, ет.3, За: Светлана Монова, Тошко Брайков, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 620032, E-mail: szdp@abv.bg

Място/места за контакт: Тошко Брайков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.szdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горитеДруго (моля пояснете): Дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Услуга свързана с абонаментната поддръжка на офис техника, включително осигуряване на резервни части и консумативи, за нуждите на Северозападно държавно предприятие"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административна сграда на СЗДП и база на Изпълнителя на територията на гр. Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Услуга свързана с абонаментното поддържане на офис техниката / компютри, монитори, принтери, мултифункционални устройства/ собственост на Северозападно държавно предприятие", включваща профилактика /софтуерна и хардуерна/, диагностика, ремонт при необходимост,осигуряване на резервни части, осигуряване на консумативи за принтери и мултифункционални устройства.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50300000, 50310000, 50313000, 50313200, 30125000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на канцеларска и електронноизчислителна техника, радио-, телевизионна и далекосъобщителна техника
Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини
Услуги по поддържане на фотокопирни апарати
Части и принадлежности за фотокопирни машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7389.87 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02709-2014-0038

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 607034 от 04.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 31 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за поддръжка на офис техника
V.1) Дата на сключване договора
02.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ДЖЕЙДИ-ВИЖЪН” ЕООД, ЕИК 106619925, ул. «Христо Ботев» № 37, Република България 3042, с. Згориград, Тел.: 092 663344, E-mail: dmitov@jd-vision.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 21600 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7389.87 BGN без ДДС
В Брой месеци 36
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Oбщата цена на Договора е в размер на 7389,87 лв. /седем хиляди триста осемдесет и девет лева и осемдесет и седем стотинки/ лева без ДДС, в т.ч.: - 5472 лв. без ДДС за абонаментна техническа поддръжка, като месечната цена е формирана по следния начин: 5472 се раздели на 36 месеца и се получава 152 лв. без ДДС на месец. - 1917,87лв. без ДДС за консумативи /зареждане, рециклиране и нови тонер касети/. За сумата 1917,87 лв. без ДДС Възложителя ще заявява резервни части при възникнали повреди. В случай, че при изтичане срока на договора Възложителят е направил разходи за резервни части, които са на по-малка стойност от определената за това, той не се задължава да изразходи и усвои цялата сума. При изчерпване сумата определена за доставка на резервни части се запазва действието на сключения договор /36 месеца/ в частта му, отнасяща се за абонаментна техническа пддръжка. Заплащането на резервните части и материалите, се извършва отделно от стойността на услугата за абонаментно техническо поддържане, след направена доставка и представен протокол за извършения монтаж.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор