Версия за печат

00145-2014-0154

BG-Добрич: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национелен осигурителен институт, чрез ТП на НОИ - Добрич, ул."Даме Груев"№4, За: Стоян Бояджиев и Лиляна Цонева, България 9300, Добрич, Тел.: 058 651029; 058 651015, E-mail: Dobrich@nssi.bg, Факс: 058 651040

Място/места за контакт: ТП на НОИ Добрич
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява ДООДруго (моля пояснете): управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно поддържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Добрич ул."Даме Греув"№4
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Абонаментно поддържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50310000, 30124000, 30125000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на канцеларска техника
Части и аксесоари за офис техника
Части и принадлежности за фотокопирни машини


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3166 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 609291 от 18.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 11 / Обособена позиция №: / Заглавие:Абонаментно поддържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника
V.1) Дата на сключване договора
28.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Контракс Варна”ООД ЕИК 813147816, ул.”Русе”№23, България 9000, Варна, Тел.: 052 603604

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3166 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3166 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор