Версия за печат

01351-2014-0046

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. Люлин 2, бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: Кирил Велков, България 1336, София, Тел.: 02 9396294, E-mail: кvelkov@bulgartransgaz.bg, Факс: 02 9250063

Място/места за контакт: отдел "Придобиване на активи"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bulgartransgaz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. Люлин 2, бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: Весела Тафраджийска, България 1336, София, Тел.: 02 9396358, E-mail: vtafradziyska@bulgartransgaz.bg, Факс: 02 9250063

Място/места за контакт: бул. "Панчо Владигеров" № 66

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. Люлин 2, бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: Весела Тафраджийска, България 1336, София, Тел.: 02 9396358, E-mail: vtafradziyska@bulgartransgaz.bg, Факс: 02 9250063

Място/места за контакт: бул. "Панчо Владигеров" № 66

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Профилактика и подмяна на елементи от експлоатационния лифт на сондаж Р-15

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Територията на сондаж Р15 в ПГХ “Чирен”, с. Чирен, обл. Враца, Р. България;
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е профилактика на продуктивната зона и подмяна на елементи от експлоатационния лифт на сондаж Р-15 чрез извършване на следните основни дейности: 1. Изработване на работен проект за профилактика на сондажа; 2. Доставка на необходимото подземно оборудване съгласно изработения работен проект. 3. Изпълнение на дейностите по извършване на профилактиката на сондажа съгласно изработения работен проект. Подробна информация относно изискванията са представени в пълното описание на предмета на поръчката и в документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

76300000

Описание:

Сондажни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на всички дейности по профилактика на продуктивната зона, както и подмяна на елементи от експлоатационния лифт на сондажа след изработване на работен проект, както и осигуряване на достъп до обекта и извършване на техническа рекултивация на необходимите допълнителни терени, освен прилежащите към сондажната площ, съгласно пълното описание на предмета на поръчката от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
400000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

13


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие – не се изисква. 2. При подписване на договора, избраният Участник за изпълнител на поръчката представя гаранция за изпълнение на задълженията си по него, в размер на 5 % от стойността на поръчката, под формата на банкова гаранция (образец О18) или депозит на парична сума. Банковата гаранция се представя съгласно условията на образеца на банкова гаранция за изпълнение от документацията за участие. Всяко нарушаване на условията на гаранцията и изискванията за нейното издаване, заложени в документацията, е равносилно на непредставяне на гаранцията, поради което не се сключва договор за обществената поръчка с участника, определен за изпълнител. Банковата гаранция трябва да бъде издадена от местни банки или от клонове с регистрирана дейност в Р. България на чуждестранни банки и притежаващи лиценз от БНБ за осъществяване на гаранционни сделки. Банковата гаранция се представя на български или английски език. В случай че гаранцията е представена на английски език, то тя трябва да се представи и в превод на български език. Всички разходи, свързани с банковата гаранция, в т.ч. разходите по усвояването й, са за сметка на участника/изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от "Булгартрансгаз" ЕАД и ще се извърши със собствени средства. Начинът на плащане е съобразен с условията от проекта на договор от документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договор, се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е Обединение на физически и/или юридически лица, като новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от Обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще организира оглед на територията на сондаж Р15 в ПГХ “Чирен”. Подробна информация относно датата на огледа и документите необходими за допускането до обектите на Възложителя е изложена в т. 25 от Указанията за подготовка на оферта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата съдържа: Плик № 1 "Документи за подбор": 1. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (Обр. О1) с приложени към нея: 1.1. Докум., съгл. чл. 56, ал. 1, т. 1, буква “а” от ЗОП, а когато не е представен ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, участ. ЮЛ или ЕТ, прилагат удостов. за актуал. състояние, а чуждестр. ЮЛ прилагат еквив. докум. на съд. или админ. орган от държавата, в която са установени 1.2. Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Обр.О2) 2. Пълном. на лицето, подписващо офертата (оригинал) – предст. се, когато офертата, както и други документи от нея, не са подписани от представл./те участ., а от изрично упълн. от него лице. Пълном. следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител/и), както и изрично изявление, че упълн. лице има право да подпише офертата и да представл. участника в процедурата. 3. Копие на дог. за обедин., когато участ. е обедин., което не е ЮЛ, съгласно ЗЗД, подписан от лицата в обедин. Когато в договора не е посочено лицето, което представл. участ. в обедин., задълж. се предст. и документ, подпис. от лицата в обедин., в който се посочва представл. 4. Декл. от участ. и участ. в обедин. за липса на свързаност с друг участ. (Обр. О4) в съответ. с чл. 55, ал. 7 от ЗОП 5. Декл. (Обр. О5) от участ. за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълн. и съответств. на тези работи дял в % от стойността на общест. поръчка, и предвид. подизпълн. 6. Декл. (Обр. О6) от подизпълн. по чл. 47, ал. 8 от ЗОП 7. Декл. (Обр. О7) от участ./ участ./ци в обедин., че са спазени изискв. за закрила на заетостта, вкл. миним. цена на труда и услов. на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП 8. Декл. (Обр. О8) от участ. за прием. на услов. в проекта на договор 9. Декл. (в свободен текст) от участника за валидността на офертата 10. Декл. (Обр. О9) от участ. и участ. в обедин. по чл. 3, т.8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС 11. Списък на докумен. и информ., съдър. се в офертата, подписан от участ. (Обр. О17). 12. Докум., съгл. т.ІІІ.2.3. Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" (Обр. О11), в който се поставя техн. предлож. и ако е приложимо - декл. по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Плик № 3 "Предлагана цена" (Обр О12), който съдържа ценово предлож. на участ. Докум. по чл. 56 от ЗОП, предст. в офертата, които изхождат от участ., се подписват от представл./те участника, съгл. актуал. му състояние от Търг. регистър/договора за обедин. на дружество, което не е ЮЛ и което не се регистрира съгл. съответ. национ. законод. Когато участ. е обедин., което няма определена правна форма и статут, докум. се подписват от всяко ФЛ, което участва в обедин. и от представляващия/ите всеки участ. в обедин., освен ако участ. в обедин. са упълномощили конкр. лице/ лица, което да представл. обедин. Когато участ. е обедин., което не е ЮЛ: - Докум. по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се предст. за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обедин. - Докум. по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се предст. само за участ., чрез които обедин. доказва съответ. си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. - Декл. по 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се предст. само за участ. в обедин., които ще изпълняват дейности, свър. с услуги - Когато участн. в процедура е чуждестр. ФЛ или ЮЛ или техни обедин., офертата се подава на бълг. език, докум. по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се предст. в офиц. превод, а докум. по чл.56, ал. 1, т. 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се предст. и в превод на български език. За докум., за които е посочено, че се предст. от участник, същите се подпис. от представл./ ите участник (ЮЛ, ЕТ и обедин., което не е ЮЛ по ЗЗД), а в случай че участ. нямат правна форма, се подписват от всяко ФЛ и от представл./ ите всяко ЮЛ, ЕТ или обедин., което не е ЮЛ по ЗЗД, които участват в обедин. За докум., за които е посочено, че се предст. от участник в обедин., което не е ЮЛ, докум. се подписват от всяко ФЛ и от представл./ ите всяко ЮЛ, които участват в обедин.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства по чл. 51 от ЗОП за квалификация на участника: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка (ОбразецО19), изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на Оферти, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги; Минимални изисквания за квалификация на Участниците, поставено от Възложителя, на основание чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП: Участникът следва да представи не по-малко от 1 (един) изпълнен Договор с предмет - изготвяне на проекти и извършване на ремонтни работи на не по-малко от 1 (един) сондаж с аномално ниско пластово налягане през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на Оферти, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги; 2. Списък на техническите лица (Образец О15) с посочване на професионалната им квалификация и професионалния им опит в следните дейности: 2.1.Изготвяне на проекти за профилактика и/или ремонтни работи на сондажи с аномално ниско пластово налягане; Минимални изисквания за квалификация на Участниците, поставено от Възложителя, на основание чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП: Участникът следва да разполага с минимум 1 (един) специалист с квалификация и опит в изготвянето на проекти за профилактика и/или ремонтни работи на сондажи с аномално ниско пластово налягане; Удостоверяването на минималното изискване е чрез Списъка по т.2. 2.2. ремонтни работи на сондажи с аномално ниско пластово налягане; Минимални изисквания за квалификация на Участниците, поставено от Възложителя, на основание чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП: Участникът следва да разполага с Технически специалисти, както следва: 2.2.1. Не по-малко от 3-ма сондажни работници; 2.2.2. Не по-малко от 2-ма работници, с опит при работа с циметовъчен агрегат; Забележка: В случай че някое/и от работниците по 2.2.1. има/т опит при за работа с циметовъчен агрегат, броят на работниците по т.2.2.2. може да се намали със съответния брой работници. 2.2.3. Минимум 1 (едно) лице, което е ръководило дейности по пакероване на пакер от типа „механичен, изваждаем, с двойно захващане, пакероване с натиск или опън; 2.2.4. Минимум 1 (едно) лице, което е ръководило дейности по управление или е било оператор на инструмент за измерване и електронно регистриране на въртящия момент по време на навиване на ПКТ и останалите елементи от експлоатационния лифт”; 2.2.5. Минимум 1 (един) технолог или еколог, или химик, който е отговорен за приготвянето на сондажните течности и флуидите за очистващите обработки на всеки от сондажите. Удостоверяването на минималното изискване е чрез Списъка по т.2. 3. Декларация за техническото оборудване (техника, приспособления и инструменти), с което Участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка. Минимални изисквания за квалификация на Участниците, поставено от Възложителя, на основание чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП: Участникът следва да разполага с инструменти за измерване и електронно регистриране на въртящия момент. Удостоверяването на минималното изискване е чрез Декларацията по т.3.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически възможности на сондажната апаратура, с която разполага Участникът и необходими инструменти за измерване и електронно регистриране на въртящия момент по време на навиване на ПКТ и останалите елементи на „експлоатационния лифт”; тежест: 25
Показател: Предложена рецептура на очистващ и киселинен флуид, и технология за използването им при работи в сондажи с аномално ниско пластово налягане; тежест: 15
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Предложена цена ; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

140-104

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 589427 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заплаща, само в случаите, когато лице е поискало същата да му бъде предоставена на място или да му бъде изпратена. Възникналите във връзка с изпращането разходи, са за негова сметка. По сметка на "Булгартрансгаз" ЕАД се заплащат 6 лв. (цената на документацията с включен ДДС) или тяхната равностойност в евро съгласно фиксинга на БНБ в деня на извършване на плащането, по една от следните банкови сметки на "Булгартрансгаз" ЕАД в “УниКредит Булбанк” АД - BIC код - UNCRBGSF; IBAN сметка в лева – BG52 UNCR 7630 1078 4357 01; IBAN сметка в евро BG88 UNCR 7630 1476 0610 42. В платежното нареждане да бъде записано: "Документация за процедура 140-104". Банковите такси по извършване на превода са за сметка на лицето.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.10.2014 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на "Булгартрансгаз" ЕАД, гр. София, ж. к. "Люлин-2", бул. Панчо Владигеров № 66

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите и ценовите оферти могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масовo осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която ще се извършва отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на офертите, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, и в превод на български език. • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност, пълномощно, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, и съответното пълномощно и в превод на български език. • За представителите на средствата за масово осведомяване - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която ще се извършва отварянето – документ за самоличност.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление е изпратено до регистъра на Агенцията по обществени поръчки чрез упълномощен потребител, идентифициран чрез електронен подпис по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg, раздел "Обществени поръчки". Условията и документите, необходими за сключване на договор с избрания изпълнител, са съгласно описаните в раздел "Изисквания за сключване и изпълнение на договор" от Указания за подготовка на офертата, част от документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ