Версия за печат

00115-2014-0016

BG-Русе: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Надежда Гергова - гл. инспектор отдел Екология,тел. 082 881 793; Синан Мехмед - началник отдел Екология; Албена Добрева - гл. експерт отдел Обществени поръчки, тел. 082 881 725;, България 7000, Русе, Тел.: 082 881784, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.ruse-bg-eu.

Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg-eu.

Електронен достъп до информация: www.ruse-bg-eu.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе, Информационен център

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Зимно поддържане по две обособени позиции: Позиция 1: Зимно поддържане на входно- изходните участъци от републиканската пътна мрежа в чертите на гр. Русе Позиция 2: Зимно поддържане на общинската (четвъртокласна) пътна мрежа.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Русе
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Зимно поддържане по две обособени позиции: Позиция 1: Зимно поддържане на входно-изходните участъци от републиканската пътна мрежа в чертите на гр. Русе, което включва: - снегопочистване на пътното платно и прилежащите участъци от сервитута на пътя (тротоари, велоалеи, отбивки и др.). - снегопочистване съчетано с третиране на пътната настилка с различни по химичен състав препарати в зависимост от температурите (луга, сол, пясък, химикали и др.) - третиране на пътната настилка с подходящи материали и смеси (сол, луга, пясък, химикали и др.) при мокра пътна настилка и температури под 0 градуса. - денонощно дежурства на хора и техника и да осигурява постоянна връзка с Дежурния на Община Русе и с другите длъжностни лица ангажирани със снегопочистването. Позиция 2: Зимно поддържане на общинската (четвъртокласна) пътна мрежа в чертите на гр. Русе (включително маршрута на автобусите обслужващи населеното място), което включва: - снегопочистване на пътното платно и прилежащите участъци от сервитута на пътя (тротоари, велоалеи, отбивки и др.). - снегопочистване съчетано с третиране на пътната настилка с различни по химичен състав препарати в зависимост от температурите (луга, сол, пясък, химикали и др.) - третиране на пътната настилка с подходящи материали и смеси (сол, луга, пясък, химикали и др.) при мокра пътна настилка и температури под 0 градуса. - денонощно дежурства на хора и техника и да осигурява постоянна връзка с Дежурния на Община Русе и с другите длъжностни лица ангажирани със снегопочистването.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложение №1, неразделна част от документацията

Стойност, без да се включва ДДС
3000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на паричната сума по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие е в размер на: 18 333 лева за Обособена позиция № 1 и 11 666 лева за Обособена позиция № 2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По двете позиции плащането се извършва ежемесечно по банков път, след издаване на Протокол/Акт за извършената работа за съответния период. Протоколите се подписват от упълномощено от Кмета на Община Русе длъжностно лице. Извършваните дейности не трябва да надхвърлят определеният бюджетни средства, предвидени в План сметката и бюджета на Община Русе за съответната година.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват споразумение за обединение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; Всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Участниците в обединението трябва да определят (да упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Когато в споразумението за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - участникът представя документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Пълномощните за нуждите на процедурата трябва да включват в представителната власт, възможността на представляващия обединението валидно да задължи обединението с представеното предложение, да попълни и подпише документите, включително декларация за приемане на условията в проекта за договор и ценовото предложение. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага към офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

На основание чл.64, ал.3 от Закона за обществените поръчки, сроковете по ал. 1 и 2 могат да се намалят със 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителя предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който може да бъде намерена. www.ruse-bg-eu

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в настоящата обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта се изготвя по приложения към настоящата документация за участие в процедурата Образец и следва да съдържа следното: Плик1-"Документи за подбор", в който се поставят - Попълнен, подписан от представляващия участника и подпечатан Образец на Оферта; Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника/представляващия и Представяне на участника, включващо посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, данни за участника за кореспонденция при провеждането на процедурата, декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по Образец към документацията за участие; Копие на договора за обединение - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в т.III.2.3-лява колона от настоящото обявление; Декларация за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - по Образец от документацията за участие в процедурата; Декларация за приемане условията в проекта на договора - по Образец; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - по Образец; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - по Образец; Документ за внесена гаранция за участие; Декларация/свободен формат/ от участника, с която декларира, че при определянето му за изпълнител Техниката определена за изпълнението на договора няма да бъде включвана в изпълнението на други договори. Плик 2- „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя Техническо предложение /по Образец/ и Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - Образец от документацията за участие в процедурата – когато е приложимо. Плик 3-“Предлагана цена“, в който се поставя Ценово предложение /по Образец/. Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал. 2, т.1 - 5 от ЗОП. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП и за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняване на участник поради липса на документи, или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с други изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участниците представят списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката, се считат дейности по: поддръжка и ремонт на улична и пътна мрежа при зимни условия, подготовка на зимното поддържане на пътищата, снегопочистване, осъществяване на проходимост на пътищата при зимни условия, премахване или ограничаване на неблагоприятното влияние на снега и леда върху условията за движение по улици и пътища. 2. Декларация – списък на техническото оборудване за изпълнение на поръчката. 3. Декларация – списък на лицата, квалифицирани да управляват специализираната техника. 4. Списък - Декларация за наличието на ремонтна и складова база. 5. Заверени копия на валидни сертификати за управление на качеството - ISO 9001-2008/или еквивалент/; околна среда - ISO 14001:2004/или еквивалент/; управление на безопасните и здравословни условия на труд - BS OHSAS 18001:2007/или еквивалент/ със задължителен минимален обхват: извършване на дейности по снегопочистване и зимно поддържане. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил минимум 2 /две/ услуги през последните 3 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти, с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. 2. Участниците да разполагат със следната техника: Позиция 1 - 2 автогрейдера; - 6 машини за снегопочистване с устройства за третиране на пътната настилка; - 1 роторен снегорин; - 1 челен товарач; - 3 самосвала; Позиция 2 - 4 пясъкорастилача с гребла; - 1 автогрейдер; - 4 машини за снегопочистване с устройства за третиране на пътната настилка; - 2 верижни машини с гребла; - 2 роторни снегорина (или булдозери); - 1 челен товарач; - 3 самосвала 3. Участниците по двете позиции да разполагат с правоспособен персонал с квалификация за извършване на описаните дейности (включително и при денонощен режим на работа). Позиция 1 – 26 бр. правоспособен персонал (вкл. и при денонощен режим на работа). Позиция 2 – 34 бр. правоспособен персонал (вкл. и при денонощен режим на работа). 4. Участниците по двете позиции да разполагат с необходимата ремонтна и складова база, както и съоръжения за съхранение на материалите за снегопочистването – инертни материали (пясък, сол, луга и др.) за третиране на пътната настилка против заледяване и др. 5. Участниците по двете позиции да са сертифицирани по международните стандарти за: управление на качеството - ISO 9001-2008 /или еквивалент/; околна среда - ISO 14001:2004 /или еквивалент/; управление на безопасните и здравословни условия на труд - BS OHSAS 18001:2007 /или еквивалент/ със задължителен минимален обхват: извършване на дейности по снегопочистване и зимно поддържане - доказано с валиден сертификат.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена ; тежест: 70
Показател: срок за почистване на на цялата площ в часове; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя www.ruse-bg-eu. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл. 28, ал. 7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Информационен център, Община Русе, на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” №6, всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000, или на касата в Информационен център, Община Русе. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.10.2014 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в срока и при условията съгласно чл.120, ал. 5, от ЗОП .

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Зимно поддържане на входно- изходните участъци от републиканската пътна мрежа в чертите на гр. Русе
1) Кратко описание

Зимно поддържане на входно-изходните участъци от републиканската пътна мрежа в чертите на гр. Русе, което включва: - снегопочистване на пътното платно и прилежащите участъци от сервитута на пътя (тротоари, велоалеи, отбивки и др.). - снегопочистване съчетано с третиране на пътната настилка с различни по химичен състав препарати в зависимост от температурите (луга, сол, пясък, химикали и др.) - третиране на пътната настилка с подходящи материали и смеси (сол, луга, пясък, химикали и др.) при мокра пътна настилка и температури под 0 градуса. - денонощно дежурства на хора и техника и да осигурява постоянна връзка с Дежурния на Община Русе и с другите длъжностни лица ангажирани със снегопочистването.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1833333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Зимно поддържане на общинската (четвъртокласна) пътна мрежа.
1) Кратко описание

Зимно поддържане на общинската (четвъртокласна) пътна мрежа в чертите на гр. Русе (включително маршрута на автобусите обслужващи населеното място), което включва: - снегопочистване на пътното платно и прилежащите участъци от сервитута на пътя (тротоари, велоалеи, отбивки и др.). - снегопочистване съчетано с третиране на пътната настилка с различни по химичен състав препарати в зависимост от температурите (луга, сол, пясък, химикали и др.) - третиране на пътната настилка с подходящи материали и смеси (сол, луга, пясък, химикали и др.) при мокра пътна настилка и температури под 0 градуса. - денонощно дежурства на хора и техника и да осигурява постоянна връзка с Дежурния на Община Русе и с другите длъжностни лица ангажирани със снегопочистването

2) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90630000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1166666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48