Версия за печат

00530-2014-0033

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Галина Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Техническо поддържане /профилактика и ремонт/, включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на климатична, отоплителна и вентилационна техника в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Варна, Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва: 1. Извършване на задължителна профилактика - месечна, тримесечна, шестмесечна и годишна, съгласно препоръките и изискванията на производителя за съблюдаване изправността на елементи и възли; 2. Ремонт на климатична, отоплителна и вентилационна техника - отстраняване на неоткрити при профилактиката неизправности и аварии, по сигнал на възложителя, включително и подмяна на резервни части и консумативи при необходимост; 3. Доставка на резервни части и консумативи. Място на изпълнение на поръчката: Административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен”, както следва: ТД на НАП Варна – адрес: гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128; ТД на НАП Варна, офис за обслужване Добрич-адрес: гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7 и ул. „Независимост” № 31; ТД на НАП Варна, офис за обслужване Разград-адрес: гр. Разград, пл. „Независимост” № 1; ТД на НАП Варна, офис за обслужване Русе-адрес: гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов” № 19; ТД на НАП Варна, офис за обслужване Силистра-адрес: гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8 и ул. „Шар Планина” № 75; ТД на НАП Варна, офис за обслужване Търговище-адрес: гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1; ТД на НАП Варна, офис за обслужване Шумен-адрес: гр. Шумен, пл. „Освобождение” № 2, ул. „Адам Мицкевич” № 1 и ул. „Цар Иван Александър” № 108. Договорът се сключва за срок от 24 (двадесет и четири) месеца, или до достигане на максимално допустимата стойност от 220 000 лв. без ДДС или 264 000 лв. с ДДС в рамките на този срок, с начало на изпълнение 13.10.2014г. Плащането се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по банков път, до 30 календарни дни след представяне на фактура и двустранно подписан протокол за извършен профилактичен преглед или ремонт на климатична, отоплителна и вентилационна техника.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000, 50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
220000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Обща стойност на техническо поддържане /профилактика и ремонт/ без ДДС за една година; тежест: 55
Критерий: Гаранция за извършените ремонтни работи; тежест: 5
Критерий: Обща стойност, сбор от посочените единични стойности без ДДС на консумативите и резервни части; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2014-0033

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075449 от 20.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 098 - 171645 от 22.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 31 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Техническо поддържане /профилактика и ремонт/, включително подмяна на резервни части и консумативи при необходимост, на климатична, отоплителна и вентилационна техника в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ТОПЛИК" ЕООД, ЕИК 130358132, ул. "Александър Екзарх" № 15, България 1517, София, Тел.: 02 8459075, E-mail: eng.sofia@toplik.com, Факс: 02 8459075

Интернет адрес/и:

URL: www.toplik.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 220000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 220000 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2014 г.