Версия за печат

00589-2014-0003

BG-Перник: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл. Свети Иван Рилски №1А, За: Малин Стоилов; Йоана Донкова, България 2300, Перник, Тел.: 076 684287; 076 684324, E-mail: obshtna@pernik.bg, Факс: 076 684308

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Одит на Проект: №DIR-592115-1-11 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Перник”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Перник Община Радомир Община Брезник Община Земен Община Ковачевци Община Трън
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет: „Одит на Проект: №DIR-592115-1-11 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Перник” по приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013г.“, референтен номер BG161PO005/09/2.10/03/15, съфинансирана от Европейският фонд за регионално развитие на ЕС по Договор за безвъзмездна финансова помощ №DIR-592115-С001/30.11.2011г. Изпълнителят ще изпълни ангажиментите и отговорностите, описани в Техническите спецификации и проекта на Договора за обществена поръчка и неговите приложения от настоящата документация, а именно: 1.Минимално изискван Обхват на процедурните проверки на Одита: 1.1. Проверка на Дейностите по Проекта дали са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; 1.2.Проверка за Изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява Проекта, дали е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; 1.3.Проверка на Всички декларирани разходи дали са реални, действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и ПМС №62/2007 и ПМС 249/2007 за приемане на детайлни правила за допустимост на разходите по Оперативна програма „Околна среда“ 2007-2013г., съфинансирана от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз; 1.4.Проверка на Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност дали са налични и валидни; 1.5.Проверка дали напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо); 1.6.Проверка дали са Спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; 1.7.Проверка дали Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; 1.8.Проверка на докладваните нередности; 1.9.Проверка дали Слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; 1.10.Проверка дали Исканията за средства подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО/МЗ; 1.11.Проверка дали Неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; 1.12.Проверка на Счетоводни системи и осчетоводяванията; 1.13.Проверка за двойно финансиране; 1.14.Проверка на прилаганите Мерки за информация и публичност; 2.ОДИТЕН ДОКЛАД - Минимално изисквано съдържание на Одитния Доклад: 2.1.Обща информация; 2.2.Описание на отговорностите; 2.3.Кратко изложение - Общо описание; 2.4.Одиторско мнение; 2.5.Основа за изпълнение на ангажимента; 2.6.Обхват на проверката; 2.7.Описание на извършената проверка; 2.8.Описание на проверяваните разходи; 2.9.Установени слабости, изводи и препоръки (дават се описание на установената слабост, важност, описание на риска, ако констатацията не бъде отстранена и препоръка за нейното отстраняване); 2.10.Нередности; 2.11.Друга информация; 2.12.Подпис и печат на Доклада;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000, 79212100

Описание:

Одиторски услуги
Услуги по финансов одит


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 594644 от 26.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 006 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Одит на Проект: №DIR-592115-1-11 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Перник”
V.1) Дата на сключване договора
26.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

15

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консисто ЕООД и ЕИК 103561153, ул. Чинар №16, ап.8, ет.5, България 9000, гр. Варна, Тел.: 052 308263

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10100 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект: №DIR-592115-1-11 „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Перник” по приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013г.“, референтен номер BG161PO005/09/2.10/03/15, съфинансирана от Европейският фонд за регионално развитие на ЕС по Договор за безвъзмездна финансова помощ №№DIR-592115-С001/30.11.2011г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор