Версия за печат

00345-2014-0002

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831604711

Национален център за информация и документация, бул. "Д-р Г.М.Димитров" 52А, За: Вержиния Петрова Цанкова, България 1125, София, Тел.: 02 8173824, E-mail: vcankova@nacid.bg, Факс: 02 9713120

Място/места за контакт: гр. София, 1125, бул. "Д-р Г.М.Димитров" 52А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nacid.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nacid.bg.

Електронен достъп до информация: www.nacid.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Повишаване качеството на административно обслужване на гражданите и бизнеса от страна на НАЦИД посредством цялостната му електронизация”, възлагана в изпълнение на проект: „НАЦИД онлайн – цялостно електронно административно обслужване ”, финансиран по договор ОПАК № 13-31-5/07.04.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София 1125, бул. „Д-р. Г.М.Димитров” 52A.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката се обявява в изпълнение на следните дейности по договор № 13-31-5/07.04.2014г. – Дейност „Анализ и проектиране“ - дейността включва анализ на административните процеси и механизми във връзка с предоставянето на услугите от страна на НАЦИД, с оглед интеграция, оптимизация и цялостната електронизация на всички предоставяни услуги; разработка на техническа спецификация за необходимите софтуерни разработки. Дейност „Софтуерна разработка“ - тази дейност е основна за проекта и включва надграждане на реално работеща система и услуги, създадени и внедрени в резултат на успешно изпълнени предходни проекти по ОПАК; разработване и внедряване на нови електронни административни услуги и интегрирането им в общата информационна среда на НАЦИД; интеграционни тестове, миграция на данни, внедряване. Дейност „Вписване“ - в рамките на тази дейност се осъществява вписване на информационни обекти и услуги в регистрите съгласно изискванията на ЗЕУ и НОИОСИС и други свързани с тях подзаконови нормативни актове.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72262000, 72317000, 72318000, 72322000, 79140000, 72221000

Описание:

Услуги по разработване на софтуер
Услуги по съхраняване на данни
Услуги по предаване на данни
Услуги по управление на данни
Други юридически консултации и услуги
Консултантски услуги по бизнес анализи на експлоатацията на системата

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
549000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: 1.Техническа оценка с показатели: Z1 - Предложена методология за провеждане на юридически анализ, Z2 - Предложена методология за провеждане на бизнес анализ, Z3 – Предложен подход за изготвяне на техническа спецификация, Z4 – Предложение за изпълнение на функционалните изисквания, Z5 – Предложение за изпълнение на нефункционалните изисквания, Z6 – Предложен подход за софтуерна разработка, Z7 – Качество и функционалност на предложения прототип, Z8 – Предложение за изпълнение на изискванията за оперативна съвместимост и информационна сигурност, Z9 – Предложена методология за административно управление и отчитане на проекта, Z10 – Предложение за управление на риска; тежест: 70
Критерий: Финансова оценка на участника; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 105 - 185106 от 03.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 04-07-30 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Повишаване качеството на административно обслужване на гражданите и бизнеса от страна на НАЦИД посредством цялостната му електронизация”, възлагана в изпълнение на проект: „НАЦИД онлайн – цялостно електронно административно обслужване ”, финансиран по договор ОПАК № 13-31-5/07.04.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинанси
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Консорциум "ДУО ИТ" ДЗЗД, ул. "Златовръх" № 32, ет. 3, офис 5, РБългария 1164, София, Тел.: 02 8596015, E-mail: mara.dimitrova@law-it.org, Факс: 02 8596015

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 550000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 549000 BGN без ДДС
Брой месеци: 11
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е в изпълнение на проект: „НАЦИД онлайн – цялостно електронно административно обслужване ”, финансиран по договор № 13-31-5/07.04.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2014 г.