Версия за печат

00022-2014-0018

BG-Асеновград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Асеновград, гр.Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов" №9, За: Айтен Салим, Република България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 41057

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.assenovgrad.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предметът на настоящата поръчка е: „ТЕКУЩ РЕМОНТ НА УЛИЧНАТА МРЕЖА НА ОБЩИНА АСЕНОВГРАД ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Асеновград
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка са строително-ремонтни дейности по уличната мрежа на територията на Община Асеновград. Изпълнението на отделните обекти ще се възлага след осигуряване на финансиране. Видовете и количествата на строително-монтажните работи са съгласно количествените сметки неразделна част от документацията за участие. Състоянието на пътните настилки на улици е лошо. Някои от тях подлежат на частичен ремонт, други е необходимо да се асфалтират или преасфалтират. Предвидените дейности ще допринесат за подобряване проходимостта на улиците в населените места в Община Асеновград.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233140, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Пътни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са съгласно Количествената сметка към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
427594.17 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на: - За обособена позиция №1 - 3148 /три хиляди сто четиридесет и осем/ лева. - За обособена позиция №2 - 1128 /хиляда сто двадесет и осем/ лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на поръчката. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията . Гаранцията може да бъде внесена като парична сума в касата на Община Асеновград пл."Акад.Никоай Хайтов"9, или да бъде преведена по по сметка на Община Асеновград - „Инвестбанк” АД, IBAN: BG54IORT73753304000003, BIC: IORTBGSF или да бъде представена под формата на банкова гаранция със същия размер и срок, равен на срока на валидност на офертата съответно срок за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛ на настоящата обществена поръчка е Община Асеновград. Схемата на плащане е следната: 1. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. а/ авансово плащане в размер на 30 % в срок от тридесет дни, считано от датата на получаване на възлагателно писмо и представяне на фактура. б) окончателно плащане в размер 70% от договорените и изпълнени СМР, платимо до 30 /тридесет/ дни след изпълнение на предвидените дейности, подписване на двустранен протокол, издаване на фактура и осигурено финансиране. В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обектите по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва след отстраняването на несъответствията. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на Договора за изпълнение на СМР в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта по образец 2. Списък на документите, които съдържа офертата на участника. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). 4. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция) 5. Административни сведения за участника - Приложение № 2. 6. Декларация в която е посочен единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация; 7. Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект - Приложение № 3. 8. Декларация по чл. 47 от ЗОП (за участника)- Приложение № 4. 9. Декларация по чл. 47 от ЗОП (за подизпълнителя)- Приложение № 5. 10. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители, в която е отразено видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - Приложение № 6. 11. Оригинален договор с подизпълнител. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП - Приложение № 8. 13. Нотариално заверено копие на договора при участници обединения, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 14. Списък на лицата в консорциума/обединението (в случаите когато участникът е обединение / консорциум) - Приложение № 9; 15. Декларация от член на обединение/консорциум (в случаите когато участникът е обединение / консорциум) - Приложение № 10; 16. Документи (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или др.); 17. Годишния финансов отчет за 2013 г. (Баланс и ОПР). Участникът може да не представи годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е декларирал информация за органа, който поддържа регистъра. 18. Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП - списък (съгласно образец Приложение № 13). 19. Удостоверения за добро изпълнение. 20. Декларация, в която са посочени публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация. 21. Справка декларация за инженерно-техническия екип по образец – Приложение № 15. 22. Списък на лицата от изпълнителския състав, определен от Участника за изпълнение на строителството на обекта. 23. Справка декларация по образец – Приложение № 16 строителните машини и техническото оборудване необходими за изпълнение на обществената поръчка. 24. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент; 25.Сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент. 26.Сертификат SA8000:2007 или еквивалент. 27.Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР за обекти четвърта група, първа категория. 28.Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството”по чл.171 от ЗУТ. 29.Декларация от участника в свободен текст, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. 30.Декларация (по образец съгласно Приложение № 18) за приемане условията на проекто-договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП; 31.Проект на договора /по образец/ - непопълнен, но подписан и подпечатан на всяка страница. 32.Декларация свободен текст от участника, че е запознат, респективно незапознат с инвестиционния проект и строителната площадка и условията на строителство на място. 33. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен. 34.Декларация по чл.56, ал.1 т.6 от ЗОП- Приложение № 19; 35.Други документи съгл. документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците могат да доказват изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: а. удостоверение от банка; б. годишния финансов отчет за 2013 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Участникът може да не представи годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: 1.Участниците следва да докажат наличието на финансов ресурс от 50 000 (петдесет хиляди лв.), тъй като за изпълнението на поръчката е необходимо осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с основните изпълнени договори, доказващи опит на участника в изпълнението на договори за строителство на обекти, сходни с обекта на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложен документ: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Декларация за предложените ключови експерти (инженерно-технически състав) за изпълнение на поръчката с приложени за всеки експерт: 2.1. Професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника ключови експерти. 2.2. Декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. 3. Списък на лицата от изпълнителския състав, определен от Участника за изпълнение на строителството на обекта. 4. Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи). Към списъка се прилагат доказателства за собственост, респективно основанието на което участника ще ползва конкретното оборудване. За удостоверяване на основанието за ползване на строителните машини и техническото оборудване приложими документи са декларации, договори, сключени под условие и/или всеки друг документ, удостоверяващ посоченото обстоятелство в случай, че участника бъде определен за изпълнител на обществената поръчка. За изпълнението на поставеното изискване участника в процедурата може да се позовава на ресурсите на други физически или юридически лица, като представи някои от горепосочените документи, доказващи, че ще има на свое разположение тези ресурси. 5. Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват сходен с предмета на поръчката. 6. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват сходен с предмета на поръчката. 7. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система социална отговорност SA 8000:2007 или еквивалент, с предметен обхват сходен с предмета на поръчката. 8. Участникът да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж на обекта на поръчката (втора група, трета категория) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за извършване на дейностите, предмет на поръчката. 9. Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора;
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнен през предходните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си минимум 1 /един/ договор, сходен с предмета на поръчката. „Сходни с предмета на поръчката“ са рехабилитация, текущ и/или основен ремонт на улици и пътища. 2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от ключови експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката в което число минимум: 2.1. Инженер пътно строителство - 1бр., който да е с не по-малко от пет години стаж по специалността. 2.2. Координатор по безопастност и здраве - 1бр., който да е с не по-малко от три години стаж по специалността; 2.3. Отговорник контрол по качество- 1бр., който да е с не по-малко от три години стаж по специалността; 3. Има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката изпълнителски състав. 4. Участникът да разполага с необходимото строително оборудване, транспортни средства и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката. 5. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват сходен с предмета на поръчката. 6. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват сходен с предмета на поръчката. 7. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система социална отговорност SA 8000:2007 или еквивалент, с предметен обхват сходен с предмета на поръчката. 8. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж на обекта на поръчката (втора група, трета категория) или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващ регистрацията на участника в съответен регистър. В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава валиден еквивалентен документ, посочен в предходния абзац, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече информация: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в едномесечен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности по т. 1 - 4 важат за обединението като цяло, а минималните изисквания по т. 5 - 8 следва да бъдат доказани от този/тези член/ове на обединението, който според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР. 9. Участникът да е застрахован с валидна “Застраховка за професионална отговорност в строителството» по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и застрахователната сума по застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, съобразно неговата категория строеж, съгласно НАРЕДБАТА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена ; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.10.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в Регистър обществени поръчки на АОП. Документацията може да бъде получена и на място, до датата посочена в обявлението, всеки работен ден от 09,00 до 16,30 часа в Административната сграда на Община Асеновград – гр. Асеновград, пл. “Акад. Н. Хайтов” № 9, Информационен център, срещу представяне на документ за платени невъзстановими 5 (пет) лева, без ДДС, в касата на Общината. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма, за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 0331/41057, заедно с копие от платежното нареждане за внесени невъзстановими 5 (пет) лева, без ДДС, по банкова сметка на възложителя: „Инвестбанк” АД, IBAN: BG50IORT73758404020000, BIC: IORTBGSF, код за вид плащане 447000, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.10.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.10.2014 г.  Час: 10:30
Място

Сградата на Община Асеновград, гр. Асеновград, пл."Акад.Николай Хайтов" №9, зала 305

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да прсъстват представители на участниците, на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно гл. XI от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „АСФАЛТИРАНЕ И ИЗКЪРПВАНЕ НА УЛИЦИ В ОБЩИНА АСЕНОВГРАД”
1) Кратко описание

Строителните дейности по обектите включват: •В случаите, в които ще се изкърпват асфалтовите настилки с дебелина от 4см до 6 см.: машинно изрязване на повредената асфалтова настилка до здрава повърхност в квадратни или правоъгълни форми с отвесни перпендикулярни и успоредни на пътната ос стени; подготовка и оформяне на мястото за изкърпване (премахване на изрязания материал от дупката, встрани от банкета, така, че да не пречи на движението на МПС); почистване на изрязаната площ и изрязаните ръбове на настилката; напръскване с битумна емулсия (свързващ битумен разлив върху почистените ръбове на настилката и площта на дупката); доставка и полагане на плътна асфалтова смес с дебелина от 4см до 6 см. и свързващ разлив с обработка на контактни фуги; натоварване и извозване на отпадъци на депо, определено от Възложителя. •Когато е предвидено асфалтиране на улицата ще се извършват следните строителни дейности: почистване на основата за асфалт и полагане на свързващ разлив от битумна емулсия, доставка и полагане на трошено – каменна настилка – 15см,; доставка и полагане на плътен асфалтобетон – 4см ; почистване на строителната площадка и извозване на отпадъци на депо, определено от Възложителя. •Предвижда се също:повдигане или сваляне на РШ и ДШ; направа на напречна дъждоприемна шахта; демонтаж, доставка и монтаж на бетонови бордюри.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140, 45233120

Описание:

Пътни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Съгласно Количествените сметки.

Прогнозна стойност, без ДДС
314755 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „БАЛАСТРИРАНЕ, ТРОТОАРНИ НАСТИЛКИ, БОРДЮРИ, ВОДОПРОВОД, КАНАЛИЗАЦИЯ ПО УЛИЦИ НА ОБЩИНА АСЕНОВГРАД”
1) Кратко описание

Строителните дейности по обектите, предмет на обособената позиция включват: почистване от растителност и кал на обектите, земни работи за (извършване на изкопно – насипни работи, подравняване на пътното легло); доставка и полагане на баластрена настилка с дебелина от 20см. (25см), уплътняване на баластрената настилка; доставка и полагане на тротоарна настилка; доставка и полагане на видими бетонови бордюри; почистване на строителната площадка и превозване на строителните отпадъци на депо, определено от Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140, 45233120

Описание:

Пътни работи
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Съгласно количествени сметки.

Прогнозна стойност, без ДДС
112839.17 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12