Версия за печат

00035-2014-0003

BG-Костинброд: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776363

Община Костинброд, ул."Охрид"№1, За: Снежа Трендафилова - Главен юрисконсулт, инж. Красимир Дебеляшки - експерт "ОПП" - еколог, Димитър Петров - зам.-кмет "ИРИИ", България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68720, E-mail: obshtina@kbrod.net, Факс: 0721 68777

Място/места за контакт: Костинброд, ул."Охрид"№1, "Център за информация и услуги на гражданите"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: kostinbrod.bg.

Адрес на профила на купувача: kostinbrod.bg.

Електронен достъп до информация: kostinbrod.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Сметосъбиране и транспортиране на неопасни отпадъци от населените места на община Костинброд до „Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Костинброд, Своге, Сливница, Божурище, Годеч и Драгоман“ в община Костинброд, почистване и поддържане на територии за обществeно ползване, поддържане на зелени площи в община Костинброд, разделно събиране и транспортиране на биоразградими отпадъци (от зелени площи, паркове, градини, домакинства) до компостираща инсталация на територията на община Костинброд“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка ще се осъществяват на територията на община Костинброд. Общината се състои от 14 населени места: гр. Костинброд и селата – Петърч; Голяновци; Драговищица; Безден; Богьовци; Градец; Чибаовци; Дръмша; Дреново; Понор; Царичина; Бучин проход и Опицвет.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предоставяне на услуга по сметосъбиране и транспортиране на неопасни отпадъци от населените места на община Костинброд до „Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Костинброд, Своге, Сливница, Божурище, Годеч и Драгоман“ в община Костинброд, почистване и поддържане на територии за обществсно ползване, поддържане на зелени площи в община Костинброд, разделно събиране и транспортиране на биоразградими отпадъци (от зелени площи, паркове, градини, домакинства) до компостираща инсталация на територията на община Костинброд.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90500000, 90510000, 90511000, 90513000, 90600000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
Отстраняване и третиране на битови отпадъци
Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по превозване на отпадъци
Услуги по почистване и възстановяване и подобни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва изпълнение на следните дейности: 1. Събиране и транспортиране на неопасни отпадъци, генерирани на територията на Община Костинброд до съоръжения за третиране: 1.1 Събиране и транспортиране на битови отпадъци от съдове за отпадъци до съоръжение за третиране; 1.2 Събиране и транспортиране на Едрогабаритни отпадъци (ЕГО), строителни отпадъци, образувани при извършване на ремонтни дейности от домакинствата, пепел и сгурия до съоръжение за третиране; 2. Измиване и дезинфекция на съдове за събиране на битови отпадъци 3. Дейности по почистване и поддържане на улици и други места за обществено ползване: 3.1 Разделно събиране и транспортиране на биоразградими отпадъци (окосени треви, клони, окапали листа и др.) от дворове и градини на домакинствата, както и от територии за обществено ползване до съоръжение за третиране. 3.2 Механизирано метене на улици /улични платна/ и площади; 3.3 Ръчно метене на тротоари, регули на улични платна, площади, спирки и други места за обществено ползване; 3.4 Събиране на листна маса от тротоари, площади и други места за обществено ползване; 3.5 Почистване на прораснала трева по тротоари, улични платна, площади и други места за обществено ползване; 3.6 Уборка на обществени площи, алеи, детски и спортни площадки, гробищни паркове и други места за обществено ползване. 3.7 Механизирано почистване на пътното платно от отпадъци, като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, треви и др.; 3.8 Ръчно почистване на пътното платно от отпадъци, като смеси за зимно обезопасяване, наноси, пясък, пръст, кал, треви и др.; 3.9 Миене с автоцистерна с маркуч на улици, тротоари, площади, спирки и др.; 3.10 Почистване, поддържане проводимоста на вертикалната част на дъждоприемните шахти, разположени по уличните платна и транспортиране на отпадъците до съоръжение за третиране; 3.11 Почистване (в това число на растителност) по бреговете на речните корита, дерета и други в границите на населените места; 3.12 Почистване (в това число на растителност) на сервитутните зони, канавки и оттоци на общински пътища; 3.13 Почистване на пътни принадлежности – пътни знаци, пътеуказателни табели, предпазни тръбно-решетъчни парапети и еластични предпазни огради /мантинели/ и др.; 3.14 Почистване на улични платна и общински пътища след пътно-транспортни произшествия или други аварии /разлив на гориво-смазочни материали и др. замърсявания/; 3.15 Почистване на рекламни и агитационни материали; 3.16 Почистване на графити; 3.17 Механизирано почистване от сняг на тротоари, спирки и други места за обществено ползване; 3.18 Ръчно почистване от сняг и стъргане на утъпкан сняг и лед на тротоари, спирки и други места за обществено ползване; 3.19 Ръчно обработване на тротоари, спирки и други места за обществено ползване, чрез разпръскване на смеси; 4. Дейности по почистване и поддържане на зелените площи на места за обществено ползване: 4.1 Косене на тревни площи и събиране на окосена трева; 4.2 Резитба на храсти, подраст и издънки; 4.3 Резитба и премахване на дървесна растителност; 4.4 Засаждане на цветя; 4.5 Други дейности, като грапане на тревни площи, прекопаване на рози и храсти, изкореняване на дънери, презатревяване. Точният обхват на дейността и обектите ще се актуализират ежегодно, съгласувано с Възложителя, за да бъдат възложени отчетени промени - новопостроени сгради, разрушени такива, нови улици, улици с променена категоризация и/или други места за обществено ползване, или други промени.

Стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 25 000 /двадесет и пет хиляди/ лева, представляващи до 0,5% от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал), преведена по банковата сметка на Община Костинброд, а именно: Банкова сметка (IBAN): BG11UNCR96603369039111; BIC код: UNCRBGSF; Банка: УниКредит Булбанк – клон Костинброд. В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 180 /сто и осемдесет/ дни считано от датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие условията на чл.61 от ЗОП. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предмета или номера на поръчката, за която се представя гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора.Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на Община Костинброд(посочена по-горе) като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата да е с валидност съгласно условията на възложителя за освобождаването и, както и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език.Паричната гаранция се внася по сметка на Възложителя и се освобождава не по-рано от 30 дни след датата на приключване на договора за изпълнение на обществена поръчка.Гаранцията трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката гарант, да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, в случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него.Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респективно изпълнителя. Изпълнителят следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата поръчка е от бюджета на община Костинброд и се обуславя от предвидените средства за дейността в рамките на бюджета за тази дейност за всяка календарна година и от реално извършените от изпълнителя дейности.Начин на плащане: 1. Стойността на настоящия договор е в размер до 5000000,00/словом пет милиона/ лева Стойността на поръчката се определя в лева, без включен данък върху добавената стойност (ДДС). 2. Всички плащания се извършват в рамките на разчетените в годишния общински бюджет средства за извършване на дейността, предмет на настоящия договор. През първата календарна година, плащанията по договора ще се извършват в рамките на остатъка от бюджета, предвиден за дейността за съответната календарна година. 3. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на извършените дейности за изтекъл период от 1 /един/ месец на база реално извършените дейности по приетите единични цени на услугите 4. Заплащане се извършва след двустранно подписване на Месечен акт за установяване на извършените и подлежащи на заплащане дейности и съпровождащите го документи съобразно изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за осъществяване на контрол и отчетност на изпълнението, определени в Договора и Техническите спецификации. 5. При констатирано неизпълнение, отразено в Месечения акт за установяване на извършените и подлежащи на заплащане дейности, дължимата сума за извършените услуги се намалява съобразно определените в акта санкции. 6. Единичните цени включват всички разходи по изпълнението на услугата, предмет на договора, в това число транспортни разходи, осигуровки, разходи за материали, техника, труд и др., както и печалба за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 7. Заплащането на услугата се извършва в срок до 15 /петнадесет/ календарни дни, след предоставяне на фактура от Изпълнителя за извършените дейности за предходния месец с платежно нареждане по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка. 8. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да издава фактури по които ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по настоящия договор ще извършва банкови преводи в размер определен с Месечен акт за установяване на извършените и подлежащи на заплащане видове работи, подписан и от двете страни.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

1. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. 2. Възложителят не изисква обединенията да имат придобита определена правна форма, за да могат да представят оферта за участие. 3. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение с нотариална заверка на подписите. 4. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че : след подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, 5. Споразумението или анекс към споразумението за създаване следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. 6. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата, като това определяне може да бъде направено в споразумението за създаване на обединението или в отделен документ, подписан от всички членове/партньори с нотариална заверка на подписите. 7. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника в оригинал или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници бълг. или чужд. физ. или юр. лица, включ. техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и обявлението. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Участникът, който ще бъде пряко ангажиран в изпълнението на предмета на поръчката трябва да има валиден Регистрационен документ за извършване дейности по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден на основание чл. 78, ал. 3 от ЗУО, във вр. с чл. 35, ал. 3 от ЗУО или валидно такова съгласно §6, ал.1 от ПЗР на ЗУО; а за чужд. лице- документ, доказващ рег-я в проф. или търг. регистър в държавата, в която е установено, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава рег-я от компет. органи съгласно съответния нац. закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на общ. поръчка или за участниците, установени в друга държава - членка на ЕС, еквив. документ, издаден от държавата, в която са установени.Плик № 1 „Документи за подбор”, следва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника (Обр. № 1), с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 3. Декларация по чл.55 ал.7 и чл.8 ал.8 т.2 от ЗОП (Обр. № 4);4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Обр. № 5), подписана от лицата, които представляват участника. 5.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП; 6. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (информацията се посочва в Обр. № 1) за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката. За целта подизпълнителите попълват декларация, която участникът представя в офертата си(Обр. № 6); 8. Доказателства за иконом. и финансово състояние и техн. възможности и/или квалификация на участника съгласно Раздел III.2.2. и Раздел III.2.3. на обявлението;9. Документ за внесена гар-я за участие; 10. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно акт. му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Обр. № 7); 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Обр. № 10); 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверениe от банкa; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 3.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случаите по т. 2 и т.3 възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Възложителят поставя изискване за финансов ресурс, с който да разполага участникът в размер на 200 000,00 ( двеста хиляди) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.За доказване на съответствие с така посоченото техническо изискване, участникът следва да представи списък на услугите (Приложение №8) , които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата; 2.За доказване на съответствие с така посоченото техническо изискване, участникът следва да представи декларация за техническото оборудване, с което разполага за изпълнение на обществената поръчка (Приложение №9);3.Изпълнението на това минимално изискване се доказва с копие от Сертификатите за внедрени системи ISO9001:2008 и ISO14001:2004. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За участие в процедурата, всеки участник следва да докаже изпълнение на услуги по, обхващащи дейности с предмет еднакъв или сходен* на настоящата поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата; «Сходна» е изпълнена услуга с обхват на обслужване сметосъбиране и транспортиране на неопасни отпадъци и поддържане на територии за обществено ползване от населени места. 2.Всеки от участниците следва да разполага със собствено, наето и/или друга форма на официален ангажимент, предоставящ ползването, с минимален брой и вид техника, необходима за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка, както следва: 4бр.специализирани автомобили за обслужване на съдове с обем 1100л.,240л.,110 л.;1бр.автомобил за обслужване на контейнери-4куб.м;1бр. специализирани автомобили за машинно метене;2бр.специализиран автомобил за машинно миене;4бр.специализирани автомобили за извозване на едро габаритни отпадъци (самосвали); 2бр.челни товарачи;1бр.специализиран автомобил автовишка;2бр. моторни косачки;1бр.моторен трион;2бр.ръчни роторни машини за почистване на сняг;3.Участникът следва да има въведени интегрирана система за управление на качеството и опазване на околната среда с обхват дейностите предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно следните системи: ISO9001:2008 за внедрена система за управление на качество или еквивалентно;ISO14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно.*В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с дейностите предмет на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение – П1,вкл. ПРЕДЛАГАН ПОДХОД И СТРАТЕГИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА; ПРЕДЛАГАНА РАЗРАБОТКА ЗА СИСТЕМА ЗА РАЗДЕЛНО СЪБИРАНЕ И ТРАНСПОРТИРАНЕ НА БИООТПАДЪЦИ (ОТ ЗЕЛЕНИ ПЛОЩИ,ПАРКОВЕ, ГРАДИНИ И ДОМАКИНСТВА);АНАЛИЗ НА ОСНОВНИТЕ РИСКОВЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА ; тежест: 60
Показател: Ценово предложение – П2; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: http://kostinbrod.bg/ . Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. За предоставяне на хартиен носител същата е платима в размера, посочен в обявлението. Документацията за участие се публикува на следния интернет адрес: http://kostinbrod.bg/ първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на хартиен екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN: BG85UNCR96608497575510, BIC: UNCRBGSF УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, клон Костинброд, код на вид плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
13.10.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

Общинска админисрация Костинброд - гр.Костинброд, ул. "Охрид" №1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Възложителят уведомява участниците и обявява в рубриката на сайта си http://kostinbrod.bg/ датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти. Отварянето на ценовите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето; 2.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на услугата и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторно услугата да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторната услуга чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект; 3. Участниците могат да получат необходимата информация за :-задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ;-опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ;-закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към към предоставяните услуги.4.Пояснение относно показателите за оценка от методиката: Класирането на допуснатите до оценка оферти се извършва на база получената от всяка оферта „Комплексна оценка” (КО). Максималния брой точки, които участникът може да получи е 100 точки. „Комплексната оценка” се определя на база следните показатели: 1. Техническо предложение –П1, Макс. Възм. бр. т. 100; Относителна тежест в КО - 60 %; Изчислява се по формулата:П1 = А + Б + B, Където: А.ПРЕДЛАГАН ПОДХОД И СТРАТЕГИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: Макс. Възм. бр. т. 60; Б. ПРЕДЛАГАНА РАЗРАБОТКА ЗА СИСТЕМА ЗА РАЗДЕЛНО СЪБИРАНЕ И ТРАНСПОРТИРАНЕ НА БИООТПАДЪЦИ (ОТ ЗЕЛЕНИ ПЛОЩИ,ПАРКОВЕ, ГРАДИНИ И ДОМАКИНСТВА)- Макс. Възм. бр. т. 25; B. АНАЛИЗ НА ОСНОВНИТЕ РИСКОВЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА - Макс. Възм. бр. т. 15; 2.Показател „ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2; Макс. Възм. бр. т. 100; Относителна тежест в КО - 40 %;Оценките на офертите по показателя се изчисляват по формулата: П2 = (Цmin / Цi) х 100 = .......... (брой точки), Където Цi е предложената обща месечна цена, в лева без ДДС съгласно Ценовото предложение на съответния участник; Където Цmin е минималната предложена обща месечна цена, в лева без ДДС съгласно Ценовите предложения на всички участници.За целите на методиката се оценява предложената от участниците обща месечна цена за всички дейности, предмет на поръчката, описани в образеца на ценовото предложение.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.09.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ