Версия за печат

01018-2014-0002

BG-Ловеч: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна психиатрична болница - Ловеч, ул. "Княз Александър Батенберг" №1, За: Райно Георгиев Райнов, Р България 5500, Ловеч, Тел.: 068 651771, E-mail: dpblovech@abv.bg, Факс: 068 603593

Място/места за контакт: Държавна психиатрична болница - Ловеч
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на ДПБ - Ловеч

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Държавна психиатрична болница - гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на лекарства и медицински консумативи

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9787.4 История История BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 605610 от 28.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 8 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на лекарства и консумативи на 4 обособени позиции
V.1) Дата на сключване договора
26.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕС ЕНД ДИ ФАРМА ЛОГИСТИКС БГ" ЕООД ЕИК 121682815, Район "Изгрев", бул. "Драган Цанков" №36, Р България 1040, София, Тел.: 02 9717900, Факс: 02 9714656

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност История 5414.9 История BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 9 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на лекарства и консумативи на 6 обособени позиции
V.1) Дата на сключване договора
27.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

14

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АГАРТА - ЦМ" ЕООД ЕИК 121096923, ул." 40-та" № 1, Р България 1855, с. Долни Богров, Тел.: 02 9743973, Факс: 02 9743973

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност История 723.7 История BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 10 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на лекарства и консумативи на 10 обособени позиции
V.1) Дата на сключване договора
28.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

39

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИСТЛИНК БЪЛГАРИЯ" ЕООД ЕИК 115573932, Район "Централен" , ул. "Йордан Йовков" №9, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 02 9833139

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3648.8 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от : 1. изтичането на срока по чл.27 а, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата по чл.120, ал.3 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор