Версия за печат

04916-2014-0001

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Троут фарм" ЕООД, район Витоша, ул. "Иван Сусанин" 50, ет. 4, ап. 11, За: Светлана Димитрова, Република България 1000, София, Тел.: 00359 893377114, E-mail: troutfarm@mail.bg

Място/места за контакт: "Троут фарм" ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.trout-farm.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.trout-farm.org/?%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"Троут Фарм" ЕООД, гр. София, бул. "Патриарх Евтимий" 64, ет.2, ап.5 (офис Декалегес), За: Светлана Димитрова, България 1000, София, Тел.: 00359 893377114, E-mail: troutfarm@mail.bg

Място/места за контакт: "Троут Фарм" ЕООД

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.trout-farm.org/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Троут Фарм" ЕООД, гр. София, бул. "Патриарх Евтимий" 64, ет.2, ап.5 (офис Декалегес), За: Светлана Димитрова, България 1000, София, Тел.: 00359 893377114

Място/места за контакт: "Троут Фарм" ЕООД

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Троут Фарм" ЕООД, гр. София, бул. "Патриарх Евтимий" 64, ет.2, ап.5 (офис Декалегес), За: Светлана Димитрова, България 1000, София, Тел.: 00359 893377114

Място/места за контакт: "Троут Фарм" ЕООД

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Възложител по чл. 14а, ал. 3 от ЗОП(частноправен субект/търговско дружество, което не е създадено с цел задоволяване на обществени интереси ), който е бенефициент по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" 2007-2013 г., възложител по чл. 14а, ал. 3 от ЗОП

Основна дейност на възложителя

Друг: Развъждане и отглеждане на риба и други водни организми, изграждане и управление на ферми за аквакултура с цел култивиране на риба и други водни организми, преработка, складиране и търговия с риба и други водни организми

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строително-монтажни работи - Изграждане на многофункционална ферма за култивиране на риба и други водни организми чрез използване на рециркулационна и хидропонна технологии”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: УПИ Х, кв. 300 по плана на град Лом, идентичен с ПИ 44238.508.152 по кадастралната карта на град Лом;
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажни работи - Изграждане на многофункционална ферма за култивиране на риба и други водни организми чрез използване на рециркулационна и хидропонна технологии. Дейностите по изпълнение на поръчката включват изграждането на основна сграда, склад за фураж, оранжерия за пречистване на отпадната вода след пречиствателните станции, оранжерия с хидропонна инсталация, съоръжение за обезводняване, трафопост, вана за дезинфекция на МПС, дезинфекционна пътека за хора, будка за охрана. Основната сграда представлява производствено хале със съответното оборудване за отглеждане на дъгова и морска пъстърви и европейски сом. Състои се от обслужващи и производствени помощения, в които са разположени басейни за отглеждане на риба, свързани със съответните инсталации и съоръжения за осигуряване и поддържане на най-благоприятна жизнена среда. Характерна особеност е рециркулационната система, която позволява многократното използване на водата чрез пречистването й с различни видове филтри, система за обогатяване на водата с кислород и свързващи инсталации. Обслужващите помещения – лаборатория, помещения за персонала, административен офис, са разположени в по-благоприятната южна част на сградата. Складът за фураж е свързан функционално с основната сграда чрез „топла“ връзка към източната фасада. Освен основното складово помещение за съхранение на фуражи, предвидени са миялно помещение за външен инвентар, склад за инвентар, помещение за подготовка на фуражите, хладилно складово помещение, помещение за ел. табло, закрита рампа с авторъкав за разтоварване. В северната част на комплекса са ситуирани оранжерия за пречистване на отпадната вода след пречиствателните станции, оранжерия с хидропонна инсталация, съоръжение за обезводняване. Захранването на фермата с производствена вода ще се осъществи чрез водовземане от р. Лом, за което има издадено разрешение за водовземане от Басейнова дирекция-Плевен. Вода за питейни и противопожарни нужди ще се взема чрез отклонение от преминаващ през имота водопровод Ф110. Отпадните производствени води след пречистване посредством отвеждащ тръбопровод ф200 ще се заустват в река Лом, за което има издадено разрешение за заустване от Басейнова дирекция-Плевен. Битовата канализация ще е заустена в изгребна яма в имота. Предвидено е изграждане на трафопост тип БКТП „Пастърва”, БКТП „Ферма2” и кабелна линия 20kV.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката предвижда изграждането на ферма, състояща се от: 1. Основна сграда - едноетажна с РЗП=6840.50м2, състояща се от обслужващи помещения - офис, стая за почивка, две съблекални за персонала, баня и WC, лаборатория, 9 бр. коридорa и 15 на брой производствени помещения - за различните етапи от отглеждането на пастървите и сомовете; 2. Склад за фураж - едноетажен с РЗП=438.23 м2, състоящ се от помещение за ел.табло, склад за инвентар, миялно за външен инвентар, помещение за подготовка на фураж, склад за фураж, хладилен склад, предверие и коридор; 3. Оранжерия 1 - хидропоника - едноетажна с РЗП=223.10м2, състояща се само от едно помещение; 4. Оранжерия 2-отпадна вода след пречиствателна станция - едноетажна с РЗП=289.20м2, състояща се от едно помещение с 4 басейна, всеки с дълбочина 2.5м. Поръчката включва и изграждането на: -Вътрешни инсталации на сградите - електро, ВиК, ОВК; - Вертикална планировка на терена - настилка от шестоъгълни павета 615м2, асфалтова настилка - 845м2, ограда- 560м, бетонов бордюр-540м, кабинка (будка) за охрана - 1бр., озеленяване на 5 800м2 площ; -Външно електро - състоящо се от 2 бр. БКТП 20/0,4 kV, 1бр. Трансформатор 400kVA 20/0,4kV и кабелни линии 20kV с дължина на трасето 378м; -Водовземане и заустване на води в р. Лом - състоящо се от напорен водопровод с дължина 532м, отвеждащ тръбопровод с дължина 810м, помпена станция, черпателен резервоар и шахта, водовземно съоръжение и довеждащ канал - 84 м, възстановяване праг и укрепване дъното на реката, ел. захранване на помпената станция- БКТП 200кV и захранващ кабел с дължина на трасето 530м.

Прогнозна стойност без ДДС
5389712.76 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Уч-кът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие ("ГУ"), съответно за изпълнение. Когато уч-кът или избраният изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдруж-те в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на ГУ - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по IBAN: BG29 CECB 9790 10D0 9591 00, ЦКБ, BIC: CECBBGSF. ГУ е в размер на 53 000 лева. Възложителят до решаване на спора ще задържи ГУ на уч-к в процедура за възлагане на ОП, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят ще усвои ГУ независимо от нейната форма, когато уч-к: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за ОП. Възложителят освобождава ГУ на:1. отстранените уч-ци в срок 5 раб.дни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;2. класираните на първо и второ място уч-ци - след сключване на дог. за ОП, а на останалите класирани уч-ци - в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на ОП гаранциите на всички уч-ци ще бъдат освободени в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на реш. за прекратяване. Възложителят ще освобождава ГУ без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на ОП от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят ГУ. Уч-ик, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранцията за изпълнение ("ГИ") е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на ГУ следва да бъде не по-малко от 10 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. ГИ следва да бъде с валидност най-малко 45 работни дни след окончателното изпълнение на договора. Допустими са и банкови гаранции по образец на съответната банка, само ако същата съдържа цялата изискуема информция и условия. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на ГИ се уреждат в дог. за възлагане на ОП. Поради това, че дог. за ОП може да се изпълнява на етапи, възложителят допуска частично освобождаване на ГИ, съответстващо на изпълнената и приета част от предмета на обществената поръчка. Когато избраният за изпълнител участник избере да внесе ГИ по банков път това следва да стане по следната сметка, посочена и по-горе - IBAN: BG29 CECB 9790 10D0 9591 00, ЦКБ, BIC: CECBBGSF. Уч-кът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане (ГАП) в следната форма: Банк. гаранция в полза на Възложит. ГАП трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложит. Банк. разходи по откриването на гаранц. са за сметка на Уч-ка. Размерът на ГАП е равен на 100 % от сумата на аванса. Условия за задърж. и освобож. - в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Предвиждат се: 1. Авансово плащане в размер 50% от цената на договора без ДДС в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс, която гаранция гарантира 100 % от предоставения аванс, и предоставяне на оригинална фактура. 2. Междинно плащане в общ размер до 40 % от стойността на договора, без ДДС, след приспадане от него на 50% (процента аванс, платен по т.1) - в срок до 30 календарни дни, след: а) съставянето на Констативен акт Образец 14, съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (Наредба№ 3/31.07.2003 г.); б) подписан от упълномощените по договора лица и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо) акт за приемане на изпълнените строително-монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответния етап от инвестиционния проект и линейния график; в) и представяне на оригинална фактура от Изпълнителя за съответната стойност от акта. 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от Възложителя работи, извършени от Изпълнителя и сумите по авансовото и междинно плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане от Възложителя и съответните държавни/общински органи на възложената работа, предмет на настоящия договор и: а) въвеждането в експлоатация на обекта/обектите, удостоверено с издаването на Разрешение за ползване, съответно Удостоверение за въвеждане в експлоатация; б) съставянето на окончателен приемо-предавателен протокол, подписан от страните и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо); в) доказателства от Изпълнителя, че на подизпълнителя/ите са заплатени всички работи, за които е сключен договор за подизпълнение и са приети по реда на предходната буква „б“ и по реда на буква „а“ на предходната точка 2 (ако е приложимо); и г) предоставяне на оригинална фактура. В случаите, когато при приемането на работата Изпълнителят представи на Възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя, Възложителят извършва окончателното плащане по договора за настоящата обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, без да получи от Изпълнителя, посочените в предходното изречение доказателства.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата, както и когато избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 "Документи за подбор",включва: 1.Представяне на участника,включ.: а) посоч. на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идентифицираща инфор-я в съответст. със законодат. на държ., в която уч-кът е установен, както и адрес за коресп., вкл. електронен; б)Декл. по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятел. по чл. 47, ал. 1, т.1 (без буква „е”),т.2-4, ал. 2,т.1,т.2 (предл. първо),т.2а (предл. първо),т.4 и т.5 и ал.5ЗОП (оригинал);в) доказат. за упражняване на проф. дейност по чл. 49, ал.1 ЗОП (Уд-ние за впис. в ЦПРС на строителя за изпълнение на строежи от съответната група и категория. В случай, че уч-кът е чуждестр. лице той може да представи валиден еквив. документ или декл. или удо-ние, издадени от компет. орган наДЧ на ЕС, или на друга държава-страна по Споразум. за ЕИП, доказващи впис. на уч-ка в съответ. регистър на тази държава. В случай, че у-кът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от док-те, посочени по-горе, то същият прилага декл.(свобод. текст), че се е запознал с услов. за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде опред. за изпълнител се задъл. при подписв. на д-ра да предс. изис. до-нт, удост. вписването му в ЦПРС.г.)админ.сведения;2.Когато уч-кът е обед-ние, което не е ЮЛ – копие на д-вора за обед-е, а когато в д-вора не е посочено лицето, което представл. уч-ците в обединението и документ, подписан от лицата в обедин., в който се посочва представл.;3. оригинал на бан. г-ция за участие или копие от документа за внесена г-ция под ф-мата на пар. сума;4. Док-ва за иконом. и фин. състояние по чл.50ЗОП, изброени в поле III.2.2.) на наст. обявление;5. Док-ва за техн-те възмож. и ква-ция по чл.51 ЗОП, изброени в поле III.2.3.) на наст. обявление;6.Декл. за липсата на свързаност по чл. 55, ал. 7 ЗОП;7.Декл.по чл 3,т.8 ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и ако е прилож. по чл.4 от същ.зак.;8.Декл. по чл.56, ал.1, т.8 ЗОП;9.Декл. за съгласие за участие като подизпъл.;10.Декл. по чл.56, ал. 1, т.11.;11.Декл. за приемане услов. на проекта на д-вор;12.Декл. за запозн. със строит. площадка;13.Нотар. заверено пълном. на лицето, упълном. да представлява уч-ка в процедурата(тогава, когато у-кът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно док-те му за съд. рег-ция или д-ра за об-ние, което не е ЮЛ);14.Списък на док.;15.Декл.за запознатост с услов.на поръчката;16.Оферта;17.Декл. от подизпл. чл.47, ал.1 т. 1, б.„а”–„д”,т.2-4,ал.5 ЗОП; Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“, включващ: технич. Предлож., включ. и срок за изпълнение, декл. по чл.33, ал.4 ЗОП, ако е приложима; Линеен график, гаранционни срокове, работна програма и обяснителна записка. Плик №3 с надпис "Предлагана цена", включ.: Ценовото предлож. на уч-ка (по образец) и остойностени КС. Указание1: От участие в процед. се отстранява уч-ник: 1. за който са налице обстоят. по чл. 47, ал.1, т.1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т.2-4, ал.2, т.1,2 (предл. първо),2а (пред. първо),4,5, и ал.5 ЗОП;2. който е представил оферта, която е непълна и/или не отговаря на предварит. Обяв. условия и изискв. на възложит.;3. е представил оферта, която не отговаря на изискв. на чл.57, ал.2 ЗОП;4. за когото е установено по реда на чл.68, ал.11 ЗОП, че е представил невярна информ. за доказване на съответствието с му обявените от възложит. критерии за подбор;При офериране на цена над прогнозната стойност на ОП, Възложит. ще отстрани уч-ка от процедурата.Указание 2:Основанията за отстраняване по чл.47, ал.2, т.2 (пред. първо) ЗОП са налице, когато съответното лице (съгл. чл. 47, ал.4 ЗОП) е лишено от право да упражнява търговска дейност и/или професия в областта на строит. на сгради и благоустройствена инфраструктура.Указание 3: относно изискванията за вписване в ЦПРС в поле VI.3;Указание 4: относно източниците на информация:в поле VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от банка за наличен финансов ресурс. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с горепосочения документ, той следва да отправи запитване до Възложителя по реда на чл. 29 от ЗОП, в което да посочи документите, с които разполага. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Когато участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата, доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя. 2. Заверено от участника копие на годишния му финансов отчет за 2013г. Когато участникът е чуждестранно лице годишния финансов отчет (заверено копие) се представя, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Не се изисква представянето на годишния финансов отчет, както и всеки друг документ за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника, ако същите са публикувани в публичен регистър в Република България и участника е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Информацията се посочва от участника в декларация (свободен текст в оригинал).
Минимални изисквания: 1. Минималният изискуем размер на разполагаем финансов ресурс - 2 500 000 лева. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката заедно с: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или: в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2.Списък - декларация за ръководен, инженерно-технически и изпълнителски състав за изпълнение на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на членовете на екипа. 3. Декларация – списък за наличие на минимално техническо оборудване за изпълнение на поръчката и осигуряване на качеството по образец, като представя към същата документи за собственост и/или договор за наем, лизинг или друг документ, предоставящ право на ползване на участника на посоченото техническо оборудване, строителна техника и механизация за времето на изпълнение на поръчката. 4. Декларация по образец за основните материали и продукти, за които Възложителят изисква предоставянето на доказателства за качеството им, заедно със съответните сертификати за качество,и/или декларации за съответствие или др. еквивалентен документ, проспекти, каталози, снимки и др. 5. Копие от валиден сертификат/документ, удостоверяващ въведена система за управление на качеството ISO 9001: 2008 съответстващ на предмета на процедурата или еквивалентен; 6. Копие от валиден сертификат/документ удостоверяващ въведена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004 или еквивалентен; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е ЮЛ д-тите по т. 1-6 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критер. за подбор.
Минимални изисквания: 1. Уч-кът да е изпълнил стро-ство, еднакво/ сходно с предм. на поръч. през послед. 5 г. от датата на подав. на офертата или в зависимост от датата, на която същият е учр. или е започнал де-ст, на обща стойност не по-малка от 5 000 000 лв без ДДС. За последните 5 г. от датата на подаване на офертата: 1.1. да е изпълнил вътр. ел.инсталации,ВиК, ОВК-поне на 2 обекта-произв.-складови сгради;1.2. опит в изграж. на обекти-кабелни, въздушни линии 20 kV и трафо-ве - мин. 2 обекта;1.3. опит в изграждане на външна ВиК за произв.-складови сгради мин.2 обекта; 2. Собс-и или наети тех. лица за изв-не на строи-то и осиг-не на качеството: ръ-тел на строежа – 1 бр., висше образ., проф.ква-я инженер (ПГС/ССС) или екв. и мин. 5 г. проф. опит в областта на строит-то, да е бил на подобна позиция на поне 2 изпълн. обекта с естество, мащаби и/или обем СМР, сходни на поръчката; Техн. р-тели – 3-ма; 1 инж.спец. ПГС/ССС или техник Стр-во и арх-ра, техн. прав-но лице, съгл. чл. 163а от ЗУТ, мин. 3 г. проф. опит;1 инж. ВИК/ХМС/ХТС, с мин. 3 г. проф. опит;1 електроинж., с мин. 3 г. проф. опит. Проф-ят опит за всеки следва да е в строи-то на съотв. или подобна поз-я, като всеки трябва да е бил на под. поз-я на поне 2 изпълн. обекта с естество, мащаби и/или обем СМР, сходни на поръчката. Инж.-геодезист, мин.3 г.проф.опит в строит-то, на под. поз-я на поне 2 об-а, сходни на поръчката. Лице, отгов. за к-ла по качеств. с проф. опит мин. 3 г. и да е бил на под. поз-я на поне 1 изпъл. обект с ест., мащаби и/или обем СМР, сх-н на предмета на п-та; Лице, отгов. за осигуряване на ЗБУТ с проф. опит мин. 2 г. и да е бил на под. поз-я на поне 1 изп. обект, сходен на п-ката; Изпъл-ски състав – мин. 15 раб-ци, (по тр-во или граж. правоотнош.), като мин. 5 заварчици с инф. за наличие на валиден сертф. за заваряване съгласно БДС EN 287-1:2011 или екв. , мин. 1 оператор с инфо. за наличие на валиден сертификат за заваряване съгл. БДС EN ISO 14732 или екв. за подфлюсово заваряване на съставните стоманени сечения, мин. 1 обучен оператор-портал за плазмено рязане, мин. 2(двама) ел.техници/ел.инженери с 4-та квалиф. група по безопасност при работа с ел. уредби и съоръжения; и мин. 1 ел.техник/ел. инженер с 5-та квалиф. група по безопасност при работа с ел. уредби и съо-ния. 3. Техническо оборудване: 3.1. Земекопна, транспорна и друга техника:Автокран 18-20 т. – 1 бр. Багер 0.6-1.0 м3 – 1бр. Товарен самосвален автомобил 7-10м3 – 3 бр. Комбиниран багер – 2 бр. Валяк вибрационен самоходен – 6-8 тона – 1 бр.Aвтовишки/подемни работни площадки с мин.работна височина 12 м. - мин. 2 бр. 3.2. Техника и условия за изграждане на мет. ко-кции: Инст-ция за дробеструене; Машина за разпробиване на дълги профили с CNC управление; Mашини за газокислородно и плазмено рязане; Машина за разпробиване и щанцоване с CNC управление; Лентоотрезна машина; С-ма за контрол на климата на бояджийното помещение; Заваръчно оборудване: обор. за МИГ/МАГ импулсно заваряване;апаратура за подфлюсово заваряване; апаратура за измерване на заваръчните п-три в реално време. Сходно естество на поръчката е СМР по изграж. на пром. халета и мет. кон-ции. 4. Участникът следва да предостави Декл-я/списък само за основни материали и продукти, които са изирчно посочени в док-ята заедно доказателства за качеството (сертификати/ декларации), проспекти,каталози и снимки. 5.У-кът да притеж. сертиф-я по ISO 9001:2008–с-ма за управ. на к-вото или еквив. или др. д-ва за еквив. мерки за осиг. на ка-то,с пред. обхват СМР; 6. У-кът трябва да притеж. сер-я по ISO 14001:2004-система за управ. на ок. среда или еквив. или др. д-ва за екв. мерки за опаз. на ок. среда с пред. обхват СМР. При участие на обед.,които на са ЮЛ, съотв. с крит. за подбор се доказва от 1 или повече уч. в о-ето.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на техническото предложение за съответствие с изискванията на техническата спецификация /съдържа 2 подпоказателя: Работна програма (макс 20 т.) и Обяснителна записка (макс. 20т.)/; тежест: 40
Показател: Гаранционен срок (съдържа 4 подпоказателя: S1 Металната конструкция, вкл. заварки и антикорозионна защита на конструкцията- тежест в показателя 55%; S2Хидроизолационни, топлоизолационни работи, довършителни работи - тежест в показателя 25%; S3За трафопостовете и кабелните линии 20кV - тежест в показателя 10%; S4 -За външната водопроводна връзка, водовземането и заустването на води в р. Лом - тежест в показателя 10%); тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 10
Показател: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.10.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, бул. "Патриарх Евтимий" 84, ет. 2, ап. 5 (офис Декалегес)

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отвярянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и предстаители на средтствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка с предмет „Строително-монтажни работи - Изграждане на многофункционална ферма за култивиране на риба и други водни организми чрез използване на рециркулационна и хидропонна технологии” е част от изпълнението на проект по Оперативна програма „Рибарство” 2007 – 2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете за получаване на оферти са намалени поради наличие на обстоятелства по чл. 64, ал. 3 ЗОП, съответно със 7 и 5 дни. Указание 3 от поле III.2.1 относно изискванията за вписване в ЦПРС:1. За производствената сграда - Първа група, четвърта категория - чл. 5, ал. 6, т.1.4.2. от ПРВВЦПРС 2. За БКТП и кабели 20 кV - Трета група, трета категория - чл.5, ал.6, т.3.3 от ПРВВЦПРС; 3. ВиК отклонение, водовземане и заустване - Четвърта група, трета категория - чл.5, ал.6, т.4.3.1. от ПРВВЦПРС Указание 4 от поле III.2.1 относно източниците на иноф-я: Органите, от които участниците могат да получат необх. инфо-я за зад-ята, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд са НАП; НСИ; НОИ; МОСВ и съответните му регионални инспекции; ИА „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към МТСП. Документацията е безплатна. Възл-ят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: http://www.trout-farm.org/?%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB_%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0, в раздел "Профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид.Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; чрез куриерска служба; по факс; по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП и чрез комб-ция от тези средства. Реш-ята на възл-ля, за които той е длъжен да уведоми участниците, и док-те, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП. Макс.-ят срок за изпълнение на поръчката е 180 кал. дни, а мин-ят реален такъв е 150 кал. дни. Предложения, които са над 180 кал. дни или по-кратки от 150 кал. дни ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата. Мин-те гаран-ни срокове на изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти за конкретния строеж съгл. чл. 20, ал. 4, т. 1, 3, 4 и 7 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. са: - т. 1. за всички видове новоизпълнени строителни конструкции на сгради и съоръжения, включително и за земната основа под тях - 10 г. (120 кал. месеца);- т. 3. за хидроизолационни, топлоизолационни, звукоизолационни и антикорозионни работи на сгради и съоръжения в неагресивна среда - 5 г. (60 кал. месеца), а в агресивна среда - 3 години (36 месеца);- т. 4. за всички видове строителни, монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития, тенекеджийски, железарски, дърводелски и др.), както и за вътрешни инсталации на сгради, с изключение на работите по т. 1 и 3 - 5 г. (60 кал. месеца) и- т. 7. за преносни и разпределителни проводи (мрежи) и съоръжения към тях на техническата инфраструктура - 8 г. (96 кал. месеца). Макс-те реални гаранционни срокове на изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти за конкретния строеж, според възложителя, са посочените срокове, увеличени макс. два пъти или както следва:- т. 1: 240 кал. мес;- т. 3: 120 кал. мес. в неагресивна среда и 72 кал. мес. в агресивна среда;- т. 4: 120 кал. мес. и- т. 7: 192 кал. мес. Предл-я относно гаранц-те срокове, които са под мин-ия срок, определен с наредбата и над макс-ия срок според възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване от процедурата. Предложената цена за изпълнение на поръчката не трябва да надвишава определената прогнозна стойност на ОП. Отделните предложени от участниците единични цени/стойности по всяка една позиция в КСС не трябва да надвишават пределните цени/стойности, които са одобрени от УО на ОПРСР и са посочени в КСС приложение 6.1 от Док-ята. Предложения, които не отговарят на тези условия ще бъдат отстранени от процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП Жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП, като срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ