Версия за печат

00530-2014-0082

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. "Скопие" № 106, За: Светла Тименова, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. "Скопие" № 106
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на извършване на услугите – административните сгради на ТД на НАП Пловдив в съответните градове, находящи се на следните адреси: - за гр. Пловдив – ул. „Чернишевски“ № 3, ул. „Радецки“ № 18а, ул. „Победа“ № 17, ул. „Скопие“ № 106 /триетажна сградa и десететажна сграда/; - за гр. Хасково – пл. „Свобода“ № 2 и бул. „България“ № 152, 8-ми етаж; - за гр. Смолян – бул. „България“№ 12, 5-ти етаж; - за гр. Пазарджик - ул. „Асен Златаров“ № 7; - за гр. Стара Загора - ул. „Кенали“ № 1 - за гр. Кърджали - ул. „Деспот Слав“ № 1;
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати с подмяна на резервни части /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130, 50334140

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи
Услуги по ремонт и поддържане на телефонни апарати

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
60000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска предложена обща месечна цена без ДДС за техническо поддържане ; тежест: 85
Показател: Най-ниска предложена часова ставка без ДДС за изпълнение на дейностите по т. 2.3. от раздел І на описанието на поръчката (извън посочените такива в т. 2.1. и т. 2.2. от раздел І – Общи условия на поръчката от описанието на поръчката) ; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение на директора на ТД на НАП Пловдив изх. № РД-44-8/24.06.2014 г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 589341 от 28.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 610307 от 24.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 37 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи и апарати, с подмяна на резервни части - /без допълнително оборудване/, обслужващи административни сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив, Хасково, Смолян, Пазарджик, Стара Загора и Кърджали”
V.1) Дата на сключване договора
27.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ТЕКО АД ЕИК: 041044484, бул."България" № 49 А, Република България 1404, София, Тел.: 02 9582105, E-mail: teko@teko-ad.com, Факс: 02 9582105

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122 и от ЗОП: Обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1, може да иска: 1. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2; 2. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, букви "а" и "б"; 3. (изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г.) заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в". (2) Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. (3) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Недействителност на договора или на рамковото споразумение по ал. 1 може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключването му в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването. (4) (Нова - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., изм. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Когато възложителят е публикувал информация за сключен договор на основание чл. 4, т. 2, 4 и 5, чл. 12, ал. 1, т. 2 - 9, 11 - 15 и чл. 13, ал. 1 и е посочил мотиви за прилагане на съответното основание, се прилага двумесечният срок по ал. 3. (5) (Нова - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., доп. - ДВ, бр. 33 от 2012 г.) Когато възложителят е публикувал информация за сключен договор или за рамково споразумение преди приключване на производство по обжалване, двумесечният срок за искане на недействителност на основание чл. 41б, ал. 1, т. 3 тече от влизането в сила на решението, с което е отменено обжалваното решение на възложителя.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор