Версия за печат

00267-2014-0031

BG-Пловдив: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: Гергана Сивакова - Гуджева, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658219, E-mail: centralplovdiv@abv.bg, Факс: 032 626204

Място/места за контакт: Район "Централен" - Община Пловдив, Координатор проект

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Дейности по осигуряване на информация и публичност за изпълнение на проект: «Общинска районна администрация - достъпна прозрачна и компетентна», по договор за безвъзмездна финансова помощ №13-22-103/10.01.2014 г. на Община Пловдив, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд»

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Дейности по осигуряване на информация и публичност за изпълнение на проект: «Общинска районна администрация - достъпна прозрачна и компетентна», по договор за безвъзмездна финансова помощ №13-22-103/10.01.2014 г. на Община Пловдив, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд», 1. Подготовка и изнасяне на 1 /един/ бр. презентация на проекта пред служителите на общинската администрация и обществеността с медии и регионални телевизии; 2. Изготвяне на 2 /два/ бр. информационни табели с размери 70 см х 100 см.; 3. Изготвяне на 5 /пет/ бр. плакати, формат А1; 4. Изготвяне на 50 /петдесет/ бр. стикери с размери 9 см х 5 см.; 5. Публикуване на 2 /два / бр. платени публикации и реклами в местен ежедневник; 6. Изготвяне на 200 /двеста/ бр. информационни брошури за проекта; 7.Организиране и провеждане на 1 /един/ бр. пресконференция за отчитане на резултатите от проекта при приключването му с медии и регионални телевизии.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 79810000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по печатане на печатни изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2410 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена за изпълнение на дейностите по поръчката; тежест: 20
Показател: Срок за подготовка и изнасяне на презентацията и за организиране и провеждане на пресконференцията; тежест: 40
Показател: Срок за изготвяне и доставка на следните информационни материали: информационни табели, плакати, стикери, брошури и за публикуване на платени публикации и Реклами; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 594105 от 24.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 14ДГ1026 История / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
21.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД, ЕИК 201557566, жк "Люлин", бл. 303, вх. А, ет.2, ап.4, Република България 1000, София, Тел.: 02 4234859, E-mail: office@dmibg.com, Факс: 02 4277713

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2410 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект: «Общинската районна администрация - достъпна прозрачна и компетентна», по договор за безвъзмездна финансова помощ №13-22-103/10.01.2014 г. на Община Пловдив, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд»

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор