00969-2014-0011
Технически редакции | ||
29.08.2014 15:12 ч. : | 29/08/2014 14:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.08.2014 15:12 ч. : | 29/08/2014 14:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Каолиново: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Каолиново, пл. "Украйна" № 4, За: Румяна Йорданова Тотева, РБългария 9966, гр. Каолиново, Тел.: 05361 2210, E-mail: kaolinovo@abv.bg, Факс: 05361 2110
Място/места за контакт: Община Каолиново, гр. Каолиново, пл. "Украйна" № 4Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kaolinovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изработване на проект за общ устройствен план на Община Каолиново“ .
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на проект за Общ устройствен план на Община Каолиново (ОУПОК), включващ Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС). Главната цел на Общия устройствен план на общината е да създаде териториална планова основа за нейното дългосрочно устойчиво устройствено развитие в съответствие с приетите стратегически документи за регионално развитие и със специфичните за Община Каолиново природни, културно-исторически, туристически и други ресурси.
71410000
Описание:
НЕ
НЕ
Изпълнението на поръчката следва да се осъществява съгласно предоставеното от възложителя „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Каолиново”, неразделна част от документацията за участие, в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и с дадените становища на компетентните органи, а именно: Становище изх. № 3092/31.05.2014 г. на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Шумен, Становище изх.№ ………..2014 г. на Националния институт за недвижимо културно наследство и “Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, предоставено от изпълнителя в неговата оферта; Предварителният проект да съдържа: - проектна документация съгласно действащата нормативна уредба, в т.ч. Наредба № 8/2001 г. на МРРБ за обем и съдържание на устройствените схеми и планове (ОСУСП) и „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Каолиново”; - Екологичната оценка (ЕО) в т.ч. Оценката за съвместимост (ОС), съгласно становището на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) – Шумен. Докладът за ЕО следва да бъде оформен като единен документ, който включва: - съдържателна част съгласно изискванията на чл. 86, ал. 3 ЗООС; - списък на източниците на информация на използваните методи за оценка и прогноза на въздействието върху околната среда с посочване на източника, в който са публикувани; - списък с експертите и ръководителя, изготвили доклада за ЕО, в който всеки удостоверява с полагане на подпис разработените от него раздели на доклада; - справка за проведени консултации и за изразените при консултациите мнения и предложения, както и за начина на отразяването им; - приложения. Като отделно самостоятелно приложение към доклада за ЕО се изготвя нетехническо резюме на достъпен за обществеността език в обем, не по-малък от 10 на сто от обема на доклада. Освен текстовата част резюмето съдържа необходимите нагледни материали (карти, снимки, схеми). Окончателният проект, съдържащ: - текстовите и графични материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации, като графичните материали на ОУПОК се изработват в цифров вид във формат за GIS върху цифрова картна основа, предоставена от възложителя. - Цифровият модел на плана трябва да съдържа база данни за устройството и застрояването на различните видове територии, устройствени зони и терени и да дава възможност за извличане на автоматизирани паспорти на видове територии, устройствени зони, терени и обекти, както и справки по зададени критерии. Пълният обхват и изчерпателното описание на дейностите, дължими от Изпълнителя, са разписани в документацията за участие, и Плановото задание за изработване на ОУПОК, приложение към същата.
НЕ
330
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
За да бъдат допуснати до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участниците са длъжни да представят гаранция за участие в размер на 1 500. 00 лв. /хиляда и петстотин лева/, представена в една от следните форми: парична сума, депозирана по банков път, или банкова гаранция за посочената стойност – по примерен образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертите, т.е. не по-малко от 180 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. В случай, че гаранцията за участие се представя под формата на депозит, същата се внася по банкова сметка на общината: Банка: "Търговска банка Д", гр. Шумен, Банков код (BIC): DEMIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG92DEMI92403300055108. Посочената банкова сметка на общината е валидна и за двата вида гаранции. Гаранцията за участие се задържа, усвоява и освобождава (частично и изцяло) по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка следва да представи гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка под формата на парична сума или банкова гаранция за изпълнение на поръчката по примерен образец в размер на 3 % от стойността на договора, която се освобождава по етапно при условия и срокове, уредени в договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят допуска възможност участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията.
Настоящата обществена поръчка се финансира по споразумение за частично финансово подпомагане със средства от държавния бюджет, чрез Министерството на инвестиционното проектиране /МИП/ на основание § 123 /3/ от ПЗР към ЗИД на ЗУТ и в изпълнение на чл. 38, ал. 4 от ПМС № 3 от 15.01.2014 г. за изпълнение на държавния бюджет на Република България за 2014 г. и със средства от общинския бюджет. Схемата на плащане на поръчката е следната: - Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер на 20 % /двадесет процента/ от стойността на договора и се осъществява след подписване на договора и в 10 /десет/ дневен срок след получаване на средства по споразумение за частично финансово подпомагане със средства от държавния бюджет, чрез Министерство на инвестиционното проектиране, и представена от Изпълнителя фактура за авансово плащане. - Междинно плащане към Изпълнителя е в размер на 60 % /шестдесет процента/ от стойността на договора и се заплаща на изпълнителя във фаза предварителен проект на ОУПОК /вкл. ЕО и ОС/, след предаване на предварителния проект от изпълнителя на възложителя с подписване на двустранен приемателно – предавателен протокол, по реда на чл. 9 от проекта на договор. Изпълнителя издава фактура за междинно плащане в 10 /десет / дневен срок след одобряване на решението на Национален експертен съвет по инвестиционно проектиране /НЕСИП/ за приемане на Предварителен проект за ОУПОК от министъра на инвестиционното проектиране. Сумата по фактурата за междинно плащане се нарежда по сметката на Изпълнителя в в 10 /десет/ дневен срок след получаване на трансфер от Министерството на инвестиционното проектиране. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% (осемдесет процента) от стойността на Договора. Окончателното плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора се заплаща на изпълнителя в 10 (десет) - дневен срок след приемане на окончателния проект на ОУПОК от Общински съвет и представенa от Изпълнителя фактура за окончателно плащане. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат аванса и междинното плащане.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в заверено копие, съдържащ минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.
Възложителят се възползва от съкратен срок за провеждане на процедурата съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие може да бъде намерена на посочения в Обявлението интернет сайт на Община Каолиново от датата на публикуване на обявлението.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата може да бъде получена на следният интернет адрес: – http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki в раздел „Профил на купувача” от датата на публикуване на обявлението. Желаещите да им бъде изпратена документация за участие следва да депозират искане до Възложителя, като в този случай документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. Възложителят ще представи документацията на всяко лице поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Цената на документацията е 15.00 лв.(петнадесет лв.) с вкл. ДДС. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой в касата на общинска администрация Каолиново, пл. „Украйна” № 4 или по банков път, по приходната сметка на община Каолинова в Банка: "Търговска банка Д", Шумен, Банков код (BIC): DEMIBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG41DEMI92408400055096, ВИД плащане 447000, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. Искането за изпращане на документация следва да съдържа информация за валиден телефонен номер, адрес за връзка и e-mail.
Български
180
Общинска администрация Каолиново, гр. Каолиново, пл. "Украйна" № 4 - Заседателна зала
Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Продължение от раздел III.2.3.) !!! Участникът може да предложи участие и на други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни съгласно изискванията на възложителя и настоящата документация за участие. Не се допуска едно от посочените от участника лица да съвместява две или повече експертни позиции в предложения екип за изпълнение на поръчката. 3. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация услуги, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, еквивалентен или еквивалентни мерки; В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатите се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл.120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
Община Каолиново, гр. Каолиново, пл. "Украйна" №4, Дирекция "АУЧР", РБългария 9960, гр. Каолиново, Тел.: 05361 2210, E-mail: kaolinovo@abv.bg, Факс: 0537 95530
Интернет адрес/и:
URL: http://www.kaolinovo.bg/bg/economic_develobment/porychki.
29.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ