Версия за печат

00042-2011-0011

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: г-н Христо Христов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492355, E-mail: hhristov@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни технологии и електронно управление"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-14-169 от 09.11.2011 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00042-2011-0011
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Настоящата обществена поръчка е по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”. Поръчката включва следните обособени позиции:ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Анализ, идентифициране и вписване на първичните администратори на данни и техните услуги в регистрите на ЕП”, ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Реализиране на приоритетни административни услуги за централната администрация”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Реализиране на приоритетни административни услуги за общинската администрация” ; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4: „Разработване на референтен модел на архитектура за централните администрации и общинските администрации”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5: „Усъвършенстване на портала и доизграждане на системата на електронното правителство във връзка с административно обслужване”


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: Д-26 от 30.05.2012 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

КОНСОРЦИУМ „СИРМА-ИНТЕРКОНСУЛТ”,, район Младост 1, бл. 54, ет. 1, Република България 1784, София, Тел.: 02 9768310; 02 9768316, Факс: 02 9743988

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Реализиране на приоритетни административни услуги за общинската администрация

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

07.02.2013 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
2498840 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

04.08.2014 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2998608 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 84960.56 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Изпълнението на договора е разделено на 4 фази (Планиране, Проектиране, Разработка и Внедряване). Изпълнителя предаде на Възложителя методиката за приемане на работата, която е част от изпълнението на фаза 1 на 03.09.2012 г. Съгласно договора срока за изпълненеи на фаза 1 е 31.07.2012 г., което означава че изпълнението на фаза 1 е закъсняло с 34 дни. За забавеното изпълнение бе начислена неустойка на изпълнителя в размер на 84960.56 лв.

РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

29.08.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Николина Панайотова Ангелкова
Длъжност: Министър на транспорта, информациониите технологии и съобщенията