Версия за печат

00030-2014-0019

BG-Силистра: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. Симеон Велики№33, За: Мирослав Калинов- Ръководител проект, РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дейности по информация и публичност, по обособени позиции: Обособена позиция №1 „Изготвяне и доставка на рекламни и информационни материали за ОИЦ – Силистра” Обособена позиция №2 „Доставка на рекламно оборудване – шатра, подвижен сгъваем щанд, подвижен щендел за информационни материали, сгъваеми метални столове”,в изпълнение на проект: 0059-ОСА-3.3. „Изграждане и функциониране на областен информационен център в град Силистра”, финансиран по Оперативна програма “Техническа помощ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр.силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е постигане мерките за осигуряване на информация и публичност, в изпълнение на проект: 0059-ОСА-3.3. „Изграждане и функциониране на областен информационен център в град Силистра”, финансиран по Оперативна програма “Техническа помощ”. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции: обособена позиция №1 "Изготвяне и доставка на рекламни и информационни материали-Рекламни тениски,Рекламни флаери,Рекламни ключодържатели,Рекламни термо-чаши,Тефтери,Рекламни химикали – среден клас,Рекламни чадъри,Рекламни папки, Рекламни магнити, Рекламни календари - настолни,Рекламни еко-чанти,Флаш - памет; обособена позиция №2 "Доставка на рекламно оборудване"-Рекламна шатра,Подвижен сгъваем щанд,Подвижен щендел за информационни материали, Сгъваеми метални столове;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000, 22000000

Описание:

Рекламни услуги
Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за дейностите, включени в настоящата поръчка общо е 14 683,34 лв. (четиринадесет хиляди, шестстотин и осемдесет лева и 34 ст.) без включен ДДС или 17 620,00 (седемнадесет хиляди шестстотин и двадесет) лева с включен ДДС: За първа обособена позиция „Изготвяне на рекламни и информационни материали за ОИЦ – Силистра” максимално допустим финансов ресурс в размер на 11 516,67лв. (единадесет хиляди петстотин и шестнадесет лева и 0.67ст.) без ДДС,13 820.00 лв. (тринадесет хиляди осемстотин и двадесет лв.) с ДДС; За втора обособена позиция „Доставка на рекламно оборудване – шатра, подвижен сгъваем щанд, подвижен щендел за информационни материали, сгъваеми метални столове” максимално допустим финансов ресурс в размер на 3 166,67 лв.(три хиляди сто шестдесет и шест лева и 0.67ст.) без ДДС, 3 800,00лв. (три хиляди и осемстотин) с ДДС;

Прогнозна стойност без ДДС
14683.34 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

14


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. Гаранция за изпълнение на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай, че участникът избере да предостави гаранцията за участие под формата на депозит, то депозитът следва да бъде направен по следната сметка на Възложителя: Банка: „ДСК” ЕАД – Силистра, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 76 STSA 93003300801149 За първа обособена позиция гаранцията за участие в размер на 115 (сто и петнадесет) лева; За втора обособена позиция гаранция за участие в размер на 31 (тридесет и един)лева; При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция, изрично се посочва наименованието на поръчката и обособената позиция. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата следва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Силистра или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 120 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Силистра Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG76STSA93003300801149 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея следва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата следва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията/ите/ за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Условията при които Гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор/и. Плащането се извършва чрез банков превод в лева по банковата сметка на Изпълнителя. Плащанията се извършват след изпълнението, съгласно Технически спецификации в срок от 30 (тридесет) дни след предоставяне на фактура оригинал, придружена с приемно- предавателен протокол по единични цени, количества и стойност и съответните документални доказателства. Фактурата следва да съдържа следните данни: Получател: Община Силистра Адрес: ул. Симеон Велики № 33 БУЛСТАТ: 000565537 Получил фактурата: Мирослав Калинов - Ръководител проект В описателната част следва да впише следния текст: ”Разходът е по проект 0059-ОСА-3.3.„Изграждане и функциониране на областен информационен център в град Силистра”.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 “Документи за подбор”1. Списък на документите и инф. съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника или от упълномощено от него лице2. Оферта; Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се представя за обединението като цяло, като се попълва и подписва от лицето, което е упъл.от членовете на обединението, съгласно споразумението.3. Административни сведения;При участие на обединение в процедурата, обр. се попълва за обединението като цяло (не и за отделните членове в него) и се подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно споразумението.Представяне на участника,което включва: 4. Посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, Булстат и /или друга идентифицираща информация - Образец № 2.1 към документацията.5. Списък- декларация на доставките или услугите (Образец № 6), еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано до крайния срок за подаване на оферти. Доказателството за извършената доставка или услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър в който е публикувана инф за доставката или услугата.6. Декл. за спазване условията на поръчката.7. Декл.че участника е запознат с всички обстоятелства и условия, свързани с документация за участие.8. Декл. по чл.47, ал.9В случай, че участникът е юридическо лице, декл. се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, декл.се представя за всяко физическо или юрид. лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП.Когато декл.е чуждестранен гражданин, декл./ите, които са на чужд език се представя/т и в превод на български език.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП и при усл. на чл. 47, ал. 8 от ЗОП.9.Декл. по чл.56, ал.1, т.8 по ЗОП за ползване/неползване на подизпълнител)10. Декл. за съгласие за участие като подизп.Декл. се попълва, подписва и подпечатва от представляващия подизпълнителя. В случай, че участник няма да използва ресурсите на подиз., Декл. Образец №11 НЕ се попълва и не се прилага.11. Документ за внесена гаранция за участие. 12.Изрично, нот. заверено пълномощно на лицето, което е упъл. да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упъл.);Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упъл. едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юрид.лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението).13.Декл. за приемане на усл. в проекта на договор за отделните обособени позиции 14. Декл. чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, за изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; Декл.за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие чл.55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8 т.2 от ЗОП Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Техническо предложение;Плик №3: „Предлагана цена”
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изискване за размера на финансовия ресурс, с който да разполага участникът при изпълнение на поръчката
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация – списък на услугите еднакви или сходни с предмета на поръчката (изработване на печатни и/или презентационни и/или рекламни материали за публични събития). посочените в списъка услуги, трябва да бъдат придружени от Удостоверение за добро изпълнение, в което да е посочена стойността, датата на която е приключило изпълнението, дата и подпис на издателя и данни за контакт или информация за публичен регистър, в който е публикувана информацията. 2.Декларация – списък на доставките еднакви или сходни с предметна на поръчката (доставка на рекламно оборудване, съгласно описаното в Техническата спецификация). посочените в списъка доставки, трябва да бъдат придружени от Удостоверение за добро изпълнение, в което да е посочена стойността, датата на която е приключило изпълнението, дата и подпис на издателя и данни за контакт или информация за публичен регистър, в който е публикувана информацията.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнен през последните три години(2011г,2012г,2013г), считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, най-малко една услуга, сходна с предмета на поръчката. под сходни с предмета на поръчката услуги ” следва да се разбира: услуги от изработване на печатни и/или презентационни материали за публични събития. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. При участие с ползване на подизпълнител минималните изисквания се прилагат съобразно вида и дела на участието им. 2. Участникът трябва да има изпълнен през последните три години(2011г,2012г,2013г), считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, най-малко една доставка, сходна с предмета на поръчката. под сходни с предмета на поръчката доставки ” следва да се разбира: доставки на рекламно оборудване, съгласно Техническата спецификация. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. При участие с ползване на подизпълнител минималните изисквания се прилагат съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.10.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.10.2014 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна зала на 2 ет. в сградата на Община Силистра, ул.Симеон Велики №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която ще се извърши отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект: 0059-ОСА-3.3. „Изграждане и функциониране на областен информационен център в град Силистра”, финансиран по Оперативна програма “Техническа помощ”

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена. Документацията за участие на се закупува, във връзка с което участниците са длъжни да следят своевременно за отговори на запитвания, уведомления, съобщения и други свързани с документацията публикувани в „Профил на купувача”. Уведомленията до участниците е възможно да се изпращат и на електронен адрес.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне и доставка на рекламни и информационни материали за ОИЦ - Силистра
1) Кратко описание

Предмет на настоящата обществена поръчка е постигане мерките за осигуряване на информация и публичност, чрез изготвяне на рекламни и информационни материали и рекламно оборудване по проекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22900000

Описание:

Различни печатни материали

3) Количество или обем

Рекламни тениски100бр;Рекламни флаери1000бр;Рекламни ключодържатели300бр;Рекламни термо-чаши 300бр; Тефтери300бр;Рекламни химикали – среден клас300бр, Рекламни чадъри100бр;Рекламни папки300бр;Рекламни магнити300бр; Рекламни календари - настолни300бр;Рекламни еко-чанти200бр;Флаш - памет300бр;

Прогнозна стойност, без ДДС
11516.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 14

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на рекламно оборудване
1) Кратко описание

Предмет на настоящата обществена поръчка е постигане мерките за осигуряване на информация и публичност, чрез изготвяне на рекламни и информационни материали и рекламно оборудване по проекта.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39300000

Описание:

Различно оборудване

3) Количество или обем

Рекламна шатра брой 1;Подвижен сгъваем щанд брой 1;Подвижен щендел за информационни материали брой Сгъваеми метални столове брой 3;

Прогнозна стойност, без ДДС
3166.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 14