Версия за печат

00589-2014-0015

BG-Перник: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл."Св. Иван Рилски" №1А, За: инж.Венелин Богев, РБългария 2300, Перник, Тел.: 076 684272, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: отдел "Инвестиции и Екология"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Възстановяване на общински сгради на територията на Община Перник по три обособени позиции: 1.Възстановяване сградата на училището в с.Мещица 2.Укрепване сградата на ДКЦ “Втора поликлиника” гр.Перник 3.Възстановяване на сградата на ДКЦ “Трета поликлиника”, гр.Перник

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Възстановяване на общински сгради на територията на Община Перник по три обособени позиции: Об.позиция 1 “Възстановяване сградата на училището в с.Мещица – за укрепването на сградата има разработен инвестиционен проект.Ще се изпълняват фундаменти , рандбалки , колони и греди , нова тухлена зидария и стоманобетонова плоча , подмяна на покривната конструкция, довършителни вътрешни работи. Об.позиция 2: Укрепване сградата на ДКЦ “Втора поликлиника” гр.Перник – за укрепването на сградата има разработен инвестиционен проект.Ще се изпълнява общо укрепване на конструкцията и локално възстановяване на напуканите зидове , нов дървен покрив , довършителни вътрешни работи. Об.позиция 3:Възстановяване сградата на на ДКЦ “Трета поликлиника” гр.Перник – възстановителните дейности на сградата включват покривни , фасадни , вътрешни строително- ремонтни работи и мълниезащита.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214210, 45215100, 45261900, 45443000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на основни училища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на лечебни заведения
Работи по ремонт и поддържане на покриви
Работи по фасади
Довършителни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка обхваща ремонтно – възстановителни и укрепителни работи след земетресението на 22.05.2012г. на общински сгради на територията на Община Перник . Предвиденият максимален финансов ресурс за всяка от обособените позиции е както следва: Об.позиция 1: Възстановяване сградата на училището в с.Мещица – 328 179 лв. без ДДС Об. позиция 2: Укрепване сградата на ДКЦ “Втора поликлиника” гр.Перник – 407 616 лв. без ДДС Об. позиция 3 : Възстановяване на сградата на ДКЦ “Трета поликлиника” гр.Перник – 290 438 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
1026233 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП, участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1.парична сума; 2.банкова гаранция 3.Възложителя определя гаранция за участие в размер , както следва: за обособена позиция 1- 3 281.79 лв.без ДДС;за обособена позиция 2 - 4 076.16 лв.без ДДС; за обособена позиция 3 - 2 904.38 лв.без ДДС. 4.Възложителя определя гаранция за изпълнение в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Условията за вида, начина на внасяне и възстановяване на гаранцията за изпълнение ще бъдат уточнени в условията на договора за изпълнение на обществената поръчка. Участникът и определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие (съответно за изпълнение) парична сума, то тя следва да бъде внесена по банков път и по сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник. При избор на гаранция за участие (съответно за изпълнение) – банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа заявление на банката - гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Размера на гаранциите не може да бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка.Гаранцията за авансово плащане е в размер на 50 % (петдесет процента) от цената на договора без ДДС и обезпечава 100% от отпуснатия аванс. Гаранцията за авансово плащане може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на проекта е със средства отпуснати от Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерски съвет на Република България за ремонтно – възстановителни и укрепителни работи на общински сгради след земетресението на 22.05.2012г. Начинът на плащане е подробно описан в проекта на договор приложен към настоящата документация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват нотариално заверено споразумение или договор. Споразумението/договорът трябва да съдържа и клаузи, които гарантират, че : • всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; • представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; • членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; • всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, освен когато при непредвидени обстоятелства се налага излизане на даден съдружник и то с изричното съгласие на Възложителя, като останалите членове на обединението поемат писмено и нотариално заверено пред възложителя неговите задължения Споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, освен когато при непредвидени обстоятелства се налага излизане на даден съдружник и то с изричното съгласие на Възложителя, като останалите членове на обединението поемат писмено и нотариално заверено пред възложителя неговите задължения. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта за конкретната обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участници в процедурата могат да бъдат български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, или обединения между тях. Участниците следва да отговарят на условията на Възложителя, съгласно настоящата документация, ЗОП, ППЗОП и приложимата нормативна уредба. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя. 1.В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва и Възложителят ще отстрани всеки участник, който е: а/ осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б/ обявен в несъстоятелност; в/ в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г/ при които лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; д/ които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси. е/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; ж/ който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з/ има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. и/ който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 2.Изискванията по буква „а” и буква „и” по-горе се прилагат, както следва: - при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; - при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; - при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; - при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; - при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; - при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 3. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; При подаване на заявлението за участие или офертата кандидатът или участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т.1. по-горе с декларация. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на откритата процедура за обществената поръчка. 2. Участникът следва да представи оферта с приложени документи в обхвата, посочен в чл. 56, ал. 1 от ЗОП и съгласно условията на Възложителя за участие в настоящата процедура. 3. Офертата следва да съдържа: 3.1. Документи за подбор (Плик №1) • Списък на документите съдържащи се в офертата съгласно чл.56 ал.1 т.14 от ЗОП • Представяне на участника съгласно чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП съдържащо единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и декларация по чл.47 ал.9 относно липсата на обстоятелство по чл.47 ал.1 т.1 б. ”а” - “д” , т.2 , 3 и 4 , ал.2 т.1 , т.2а и т.5 и ал.5 от ЗОП • Декларация за липса на свързаност с друг кандидат или участник в процедурата в съответствие с чл.55 ал.7 от ЗОП. • Документ за изпълнение на финансовите изисквания към участника съгласно настоящите указания и обявлението за настоящата поръчка • Заверно копие на валидни сертификати удостоверяващи внедрени системи за управление на качеството, опазване на околната среда и безопасни и здравословни условия на труд с минимален обхват сходен с предмета на поръчката. • Списък-декларация на ръководните и технически лица, включително тези отговорни за контрола на качеството и здравословни и безопасни условия на труд. • Автобиография на предложения персонал • Декларация за разположение на ключов експерт и членове на екип ; • Списък-декларация за наличното технологично оборудване • Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на оферти • Заверено копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България • Споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице) • Нотариално заверено пълномощно от участника, упълномощаващо едно лице да представлява участника в процедурата (изисква се, когато избраното лице не представлява официално участника, съгласно документите за съдебна регистрация); • Нотариално заверени пълномощни от всички членове на обединението, упълномощаващи едно лице от водещия член да подаде офертата и да подпълни и подпише документите, които са общи за обединението (изисква се когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и когато тази функция на лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението) и Декларация от членовете на обединението • Декларация за ползване на подизпълнители • Декларация за съгласие за участие на подизпълнител • Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект • Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП • Декларация по чл.56, ал.1, т. 11 от ЗОП • Гаранция за участие 3.2. Техническо предложение за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката (Плик №2) с посочен срок за изпълнение и гаранционен срок на изпълнените ремонтно възстановителни дейности 3.3 Ценово предложение за изпълнение на поръчката (Плик №3) с остойностена количественa сметка, с позиции и количества и ценообразуващи анализи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците представят 1.1 удостоверение от банка и/или 1.2 годишен финансов отчет за последната финансово приключила година или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. В случай, че кандидатът избере да използва документ по т. 1.1, наличието на бързо ликвиден финансов ресурс се доказва с оригинален документ, издаден от банкова институция. В случай, че кандидатът избере да използва документите по т. 1.2, възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да докажат наличието на финансов ресурс или достъп до такъв, необходим за осигуряването на материали, консумативи, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки в размер на 500 000 лв. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. Доказателствата за икономическото и финансовото състояние се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците представят : 1.1 декларация , която съдържа следната информация: имена; образование и квалификация; специфичен опит; позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка ; 1.2 Автобиография на лицата, включени в декларацията по предходната точка (съгласно приложения образец към документацията), в която се посочва образованието им, професионалната им квалификация и професионалния им опит. 1.3 Декларация за разположение на експерт по образец Приложение № 10 2. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на оферти с посочени: обект (предмет); възложител (получател); стойност; начална и крайна дата на всяко строителство; качество, в което е изпълнявано строителството (главен изпълнител, участник в обединение или подизпълнител); извършен дял от общия обем работи; кратко описание на дейностите, включени в строителството ; списък с подкрепящи документи и др. 2.2 Информация за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи издали тези актове, стойността, датата на приключване изпълнението място и вид на строителството, или 2.3. Заверени от кандидата копия на документи, издадени от трети лица – различни от кандидата, доказващи изпълнението на строителството, включени в списъка по т. 1, а именно: удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт, или 2. 4. Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Участниците представят Списък-декларация на техническото оборудване и копия на документи, които доказват собствеността на оборудването, или от които произтича правото на участника да ползва оборудването. Кандидат или участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. 4. Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език 5. Копия от Сертификатите за внедрени системи ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 и BS.OHSAS 18001:2007 или еквивалентни, както и представяне на други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, опазване на околната среда и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Минимални изисквания: Всеки от участниците следва да разполага минимум със следните експерти за изпълнение на поръчката: 1.1.технически ръководител “строителен инженер ПГС” с доказан професионален опит и придобита професионална квалификация. 1.2.отговорник по качеството с доказан професионален опит и придобита професионална квалификация. 1.3 координатор по безопасност и здраве с доказан професионален опит и придобита професионална квалификация.Техническият ръководител може да изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве и отговорник по качеството , ако притежава необходимият професионален опит и придобита професионална квалификация. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението/консорциума като цяло. Участниците трябва да представят отделни екипи за всяка от обос.позиции за които подават оферти. 2. Считано от датата, определена като краен срок за подаване на оферти по настоящата процедура, участникът да е изпълнил успешно минимум 1 (един) договор за строителство . 3. Участникът трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на поръчката за всяка об.поз. за която участва : - товарни автомобили- 3 броя;- перфоратор – 3 броя; - електрожен – 3 броя;- ударнопробивна машина – 3 броя - машина за рязане на плочки – 1 броя;- компресор подвижен – 1 брой;- фасадно скеле – 300 м ; - електроагрегат – 1 брой;- газогорелка комплект – 1 брой;- оксижен – 1 брой;- вибраторна машина за бетон – 1 брой. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението/консорциума като цяло. 4. Лицето, което ще участва пряко в изпълнението на строителството трябва да е вписано в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи четвърта категория, първа група, предмет на настоящата обществена поръчка. В случай, че участникът е чуждестранно лице – представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език. В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, удостоверението се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват строително-монтажни работи, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството. 5. Лицето, което ще изпълнява СМР, следва да има въведена система за управление на качеството, опазване на околната среда и здравословни и безопасни условия на труд с минимален обхват сходен с предмета на поръчката, съгласно съответните системи: 5.1.ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество или еквивалентно; 5.2.ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно; 5.3.BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно; В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със строителството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение №136/28.08.2014г. на Кмета на Община Перник

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.09.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп до настоящата документация на официалния уеб-сайт на Община Перник - www.pernik.bg в раздел „Обществени поръчки”. Съгласно чл.28 ал.7 от ЗОП при поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.09.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община Перник - ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел" Правен и обществени поръчки", пл."Св.Иван Рилски" №1А, РБългария 2300, Перник, Тел.: 076 684324, Факс: 076 684308

Интернет адрес/и:

URL: www.pernik.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Възстановяване сградата на училището в с.Мещица
1) Кратко описание

“Възстановяване сградата на училището в с.Мещица – за укрепването на сградата има разработен инвестиционен проект.Ще се изпълняват фундаменти , рандбалки , колони и греди , нова тухлена зидария и стоманобетонова плоча , подмяна на покривната конструкция, довършителни вътрешни работи.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214210, 45261900, 45443000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на основни училища
Работи по ремонт и поддържане на покриви
Работи по фасади
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Дейностите по изпълнение на тази обществена поръчка - обхват и обем са указани в Техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
328179 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Укрепване сградата на ДКЦ “Втора поликлиника” гр.Перник
1) Кратко описание

Укрепване сградата на ДКЦ “Втора поликлиника” гр.Перник – за укрепването на сградата има разработен инвестиционен проект.Ще се изпълнява общо укрепване на конструкцията и локално възстановяване на напуканите зидове , нов дървен покрив , довършителни вътрешни работи.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45215100, 45261900, 45443000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на лечебни заведения
Работи по ремонт и поддържане на покриви
Работи по фасади
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Дейностите по изпълнение на тази обществена поръчка - обхват и обем са указани в Техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
407616 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Възстановяване на сградата на ДКЦ “Трета поликлиника”
1) Кратко описание

Възстановяване сградата на на ДКЦ “Трета поликлиника” гр.Перник – възстановителните дейности на сградата включват покривни , фасадни , вътрешни строително- ремонтни работи и мълниезащита.За обекта няма изработен проект и ремонта ще се извърши на база на количествена сметка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45215100, 45261900, 45443000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на лечебни заведения
Работи по ремонт и поддържане на покриви
Работи по фасади
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Дейностите по изпълнение на тази обществена поръчка - обхват и обем са указани в Техническата спецификация =

Прогнозна стойност, без ДДС
290438 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 120