Версия за печат

00017-2014-0015

BG-Берковица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Златина Петрова, България 3500, Берковица, Тел.: 0953 89128, E-mail: ob@berkovitsa.com, Факс: 0953 88405

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.berkovitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Берковица
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

изработване и монтиране в селата: с.Гаганица, с.Бистрилица, с.Черешовица, с.Лесковец, с.Котеновци, с.Костенци, с.Комарево и с.Боровци по 1бр. еднотипни информационни пунктове и в две от селата: с.Гаганица и с.Боровци по 1 бр. места за отдих и развлечения. Обект №1 – информационен пункт от дървена конструкция, включваща носещи дървени стени, колони и греди. Подова настилка с размери: дебелина 12см и основи с дебелина 25 см и дълбочина минимум 80 см. – включва: насип – тръмбована баластра; армирана бетонова настилка; циментова замазка. Стени – дървени греди /монтирани на длъб и зъб/ с размери 14/20; дървените стени са захванати към армираната бетонова настилка са анкери; височина на стените 2.45м.; Таван – от дървена конструкция от дървени столици /билни, междинни и лежащи/ с размери 14/20 см, дървени ребра 6/8 см през 47 см. осово; дървена обшивка с дебелина 3 см. и керемиди; Обект №2 – пункт за отдих и развлечения от дървена конструкция, включваща носещи дървени стени, колони и греди. В интериора се предвижда дървена маса и дървена пейка, захваната към бетоновата настилка и зидано барбекю с плот към него. Част от стените са предвидени да се изградят от каменна зидария. Покривът е от керамични керемиди.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Информационните пунктове са еднотипни, 8 броя от дървена конструкция по проект: „Разнообразяване и подобряване на туристическата инфраструктура чрез изграждане на мрежа от информационни пунктове и места за отдих и развлечения. Зоните за отдих и развлечения са еднотипни, 2 броя от дървена конструкция и каменна зидария.

Прогнозна стойност без ДДС
59600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие – 1,0 % от обявената прогнозна стойност на поръчката, определена в български лева, както следва: 596,00 лева. 2. Гаранция за изпълнение - 3 % от предложената стойност за изпълнение на поръчката. ***Гаранцията за изпълнение се представя при класиране на кандидата и към момента на сключване на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят по избор на участника в парична сума или банкова гаранция. Когато кандидатът е обединение - неюридическо лице, всеки от съдружниците може да е наредител по банковата гаранция или вносител на паричната сума по гаранцията. Когато гаранцията е в парична сума, същата се внася по сметка на Община Берковица: IBAN: BG13UNCR70003301006351, BIC: UNCRBGSF, при "УниКредит Булбанк" АД, клон Берковица. Когато гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност 90 дни от датата на представяне на офертата. Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите или когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срока по чл.41 от ЗОП. Гаранцията за участие се задържа в случай, че участникът обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор или решението за определяне на изпълнител - до решаване на спора от компетентните органи и влизане на решението в сила. Гаранцията за участие на отстранените участници се освобождават в срок от 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за предварителен подбор или за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие на класираните на първо и второ място участници, се освобождават след сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие на останалите класирани участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законово са престояли при него. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на изпълнените СМР през отчетния период, след подписване на протокол (обр. 19) за приемане на изпълнени СМР по стойности с единични цени, посочени в количествено-стойностната сметка към офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, и представяне на оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: 1. Авансово плащане, в размер на 30% (тридесет на сто) от стойността на договора, платимо в срок до 15 (петнадесет) работни дни след датата на откриване на строителната площадка и представен оригинал на фактура от страна на изпълнителя. 2. Окончателно плащане в размер на 70% (седемдесет на сто) се извършва в 20 (двадесет) дневен срок, след приспадане на вече изплатените суми и издадена оригинална фактура от Изпълнителя, при следните условия: а) Протокол (обр. 19) за приемане на действително извършените СМР, подписан от Изпълнителя, строителния контрол/инвеститорския контрол и Възложителя; б) приемо - предавателен протокол придружен със сертификати за качество на материалите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявление за участие/Оферта/ – Образец № 1, придружена със Списък на документите /чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП/ - свободен образец; 2. Сведения за представяне на участника – по бразец; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – по бразец; 4. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - по бразец; 5. Декларация по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – по бразец; 6. Декларация за приемане условията на проекта за договор – по бразец; 7. Декларация за валидност на офертата – по бразец; 8. Декларация за подизпълнители – по бразец /когато е приложимо/; 9. Декларация от подизпълнители - по бразец /когато е приложимо/; 10.Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП - по бразец/когато е приложимо/; 11. Техническо предложение – по бразец; 12. Ценово предложение – по бразец; 13. Проект за договор - по бразец – прилага се, но не се попълва. 14 Техническа спецификация; 15. Списък /по бразец/ на строителството, изпълнено през последните 5 години; 16. Списък на техническите лица - по бразец; 17. Декларация за строителна механизация – собствена или наета, която кандидатът ще използва при изпълнение на обществената поръчка - по бразец; 16.Споразумение/договор/ за създаване на обединение, което не е юридическо лице – нотариално заверено /когато е приложимо/. 17. Гаранция за участие в процедурата – в парична сума или банкова гаранция по избор на участника. 18.Копие от Удостоверение за вписване в ЦПРС. 19. Копия от сертификати по ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или други доказателства за внедрени вътрешни системи, покриващи изискванията на тези стандарти (или еквивалентни на тях). 20. Декларация за спазването на изискването за минимална цена на труда – по бразец. 21.Документи за доказване икономическо и фин. състояние - Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие и/или копие на годишния финансов отчет за 2013г.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие и/или копие на годишния финансов отчет за 2013г. Когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен се подава декларация в свободен текст, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: Участникът да разполага със свободен финансов ресурс за изпълнение на поръчката, не по-малко от 25 000 лв. (двадесет и пет хиляди лева) без ДДС
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказва се със: Списък _/по образец / на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или подобно с предмета на поръчката, и: посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; За „строителство с предмет, еднакъв или сходен на предмета на поръчката”, възложителят ще приема строителство с предмет: изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих, детски и спортни площадки или изграждане на жилищни и стопански постройки V категория). 2. Копие от регистрация в професионален регистър 3. Копие от актуални сертификати БДС ISO 9001:2008 и БДС ISO 14001:2004 4. копие от документ за завършено образование, списък на техническият състав 5. Списък на техническите лица - Образец № 15, съдържащ: имена, длъжност, образование и специалност и професионален опит на техническия състав за изпълнение на поръчката 6. Декларация за строителна механизация – собствена или наета, която кандидатът ще използва при изпълнение на обществената поръчка - по образец
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е строител по смисъла на Закона за устройство на територията и да представи списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, съгласно чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП 2. Участникът следва да притежава регистрация в професионален или търговски регистър на страната, в която е установен с предмет строителство, V –та кагетория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ 3. Участниците трябва да притежават следните сертификати: по стандарт БДС ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен; по стандарт БДС ISO 14001:2004 за опазване на околната среда с предметен обхват строителство или еквивалентен 4. Участникът трябва да осигури за изпълнение на поръчката инженерно-технически състав, който да отговарят на следните минимални изисквания: 1. Технически ръководител – 1 бр.: Да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ; да притежава минимум средно специално образование с образователна степен „Строителен техник“ или еквивалентна с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство", строителен инженер с висше образование по специалност ССС или еквивалентна и квалификационна степен – минимум бакалавър. Професионален опит – минимум 5 години по специалността; Да има специфичен опит като технически ръководител на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката (изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих, детски и спортни площадки) 5. Отговорник по качеството: Да отговаря на изискванията на чл. 163а ал. 2 от ЗУТ - минимум средно специално образование с образователна степен „Строителен техник“ или еквивалентна с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство", строителен инженер с висше образование и квалификационна степен – минимум бакалавър или еквивалентна . Да притежава валидно Удостоверение за завършен курс за oсъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти. Професионален опит – минимум 3 години по специалността; Да има специфичен опит като контрол по качеството на минимум 1 обект, сходен с предмета на поръчката (изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих, детски и спортни площадки) 6. Участникът трябва да осигури техническо оборудване (собствено, под наем, на лизинг) за изпълнение на предмета на възлаганата обществена поръчка, както следва: товарен авомобил тип "Пикап" или еквивалент – поне 2 броя Преносими ръчни строителни и дърводелски инструменти Преносим генератор за ел. енергия
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 9.25 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие чрез плащане в брой на касата на Община Берковица, пл. «Йордан Радичков» 4, или по банков път по сметка на Община Берковица: ОББ АД IBAN BG35UBBS80028413870905 BIC UBBSBGSF вид плащане 447000. Документацията се получава с стая 208 на Община Берковица след представяне на платежен документ, всеки работен ден от 8.30ч до 17.00 ч. При поискване от заинтересовано лице, Възложителят е длъ¬жен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. Документацията може да бъде закупена лично от заинтересованото лице или негов упълномощен представител. При закупуване на Документацията чрез куриерска служба, заинтересованото лице следва да упълномощи лицето, което ще я получи. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересова¬ното лице след представяне на платежен документ, че документацията е заплатена. 2. Цената на документацията е с включено ДДС 3. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на Възложителя или по банков път на следната сметка на Възложителя: Банка : ОББ АД гр. Берковица IBAN: BG35UBBS80028413870905 Код за плащане:447000 BIC: UBBSBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.09.2014 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала, Общинска администрация Берковица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Фондация „МИГ – Западна Стара планина – Копрен – Миджур” по Мярка 313 – НАСЪРЧАВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ДЕЙНОСТИ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, София 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ