Версия за печат

00111-2014-0006

BG-Котел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Котел, пл."Възраждане" №1, За: Светлана Василева - гл.специалист, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община Котел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kotel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Социална закрила
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ гр.Котел, ЦДГ с.Кипилово, Домашен социален патронаж гр.Котел и Дом за деца с умствена изостаналост с.Медвен, по обособени позиции, за период от 1 година"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ЦДГ и ДСП в гр.Котел, ЦДГ в с.Кипилово и ДДУИ в с.Медвен, общ.Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ гр. Котел, ЦДГ с.Кипилово, Домашен социален патронаж гр.Котел и Дом за деца с умствена изостаналост с.Медвен за период от 1 година по следните обособени позиции: 2.Млечни продукти; 3.Плодове и зеленчуци; 4. Консерви; 5.Различни хранителни продукти и 6.Месо и месни продукти. Хранителните продукти ще се доставят по заявки, подадени от съответното детско или социално заведение до 12 часа на предходния работен ден. Доставката на хранителните продукти по об.позиции № 2, 3, 4, 5 и 6 – ще се извършва два пъти в седмицата /понеделник и сряда/ до 13:00 часа.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000, 03220000, 15332410, 03132000, 15300000, 15332200, 15831600, 15890000, 15872200, 15100000, 15220000

Описание:

Млечни продукти
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Сушени плодове
Подправки, непреработени
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Конфитюри, желета, мармалади, пюрета и каши от плодове
Мед (за ядене)
Различни видове хранителни продукти и сухи продукти
Подправки
Месо и месни продукти
Риба, филе и друго месо от риба, замразено

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
93029.98 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 610140 от 23.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 19 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Доставка на хранителни продукти за нуждите на Целодневни детски градини гр. Котел и с.Кипилово, Домашен социален патронаж гр. Котел и Дом за деца с умствена изостаналост с.Медвен, за период от 1 година по обособени позиции № 2,3,4,5 и 6 както следва: "Млечни продукти", "Плодове и зеленчуци", "Консерви”, "Различни хранителни продукти” и “Месо и месни продукти””
V.1) Дата на сключване договора
26.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„БРАТЯ ВЕЛИКОВИ” ООД гр.Търговище, ЕИК 125504742, кв. „Запад”, бл.54, ап.16, РБългария 7700, Търговище, Тел.: 060 163888, E-mail: velikovi@mail.bg, Факс: 060 163999

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 96447 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 93029.98 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита с Решение № РД-17-304 от 23.06.2014 г. на Кмета на Община Котел, а с Решение № РД-17-364 от 31.07.2014 г. е определен изпълнителя на обособени позиции № 2,3,4,5 и 6 от обществената поръчка. Сключеният договор по настоящата информация е общ за следните обособени позиции от поръчката № 2,3,4,5 и 6 съответно за "Млечни продукти", "Плодове и зеленчуци", "Консерви”, "Различни хранителни продукти” и “Месо и месни продукти”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и, ал.1 и 3 от Закона за обществени поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор