Версия за печат

00087-2014-0048

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Цветелина Данаилова, Р.България 1000, София, Тел.: 02 8656758, E-mail: danailovva@gmail.com, Факс: 02 8656758

Място/места за контакт: Цветелина Данаилова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изпълнение на мерки по информираност и публичност" по проект „Повишаване на професионалната компетентност и подобряване на координацията за по-ефективна администрация на район Лозенец на СО”, съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № А12-22-4/02.12.2013г. по приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси", подпроритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2.-07, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейски социален фонд.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град София и на място извън територията на град София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

І. Дейностите, които Изпълнителят следва да осъществи за популяризиране на получената финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет 2007 – 2013”, включват следните мерки:1. Организиране на стартираща пресконференция - Изпълнителят трябва да организира стартираща информационна пресконференция за оповестяване стартирането на проекта. За провеждане на пресконференцията трябва да бъдат осигурени информационни материали за участниците, кафе-пауза, озвучаване, мултимедия, прессъобщения (минимум 20 участници). Следва да се предоставя информация на широката общественост и да се осигурява публичност на изпълнявания проект, като се използват подходящи комуникационни средства.2. Организиране на финална пресконференция - Изпълнителят трябва да организира финална информационна пресконференция за отчитане на дейностите, предвидени за изпълнение. За провеждане на пресконференцията трябва да бъдат осигурени информационни материали за участниците, кафе-пауза, озвучаване, мултимедия, прессъобщения (минимум 20 участници). Съгласно Насоките за за осъществяване на мерките за информация и публичност организаторите на информационни и обучителни събития (например семинари, конференции, работни срещи, информационни дни и др.), свързани с изпълнението на проекти по ОПАК следва изрично да оповестяват, че съответният проект се съ-финансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото на ЕФРР и на ОПАК. Те могат да направят това чрез поставяне на банери в залите, където се провежда мероприятието.3. Изработване на дипляна за резултатите от проекта (А 4 с две сгъвки, пълноцветен печат). С оглед по-голямо популяризиране до по-широк кръг аудитория, се предвижда да се изработят 100 броя рекламни материали – дипляни. При изготвяне на предложенията участниците трябва да включат цена за дизайн, фотозаснемане, предпечатна подготовка, печат и доставка. Изпълнението на дейността ще се отчита с приемно-предавателен протокол, придружен с кратък доклад за извършената работа с приложени доказателства за свършената работа. Всички текстове на печатните материали и дизайнът на дипляната се изготвят от Изпълнителя, и преди отпечатване се съгласуват от Възложителя или определено от него лице съгласно условията на тази документация и на договора за изпълнение на поръчката. 4. Изработване на банер 2,00м х 0.80м, винил - Необходимо е изработването и монтирането на банер с размери 2,00м х 0.80м. Отпечатаните върху транспаранта текстове и изображенията трябва да бъдат поставени/монтирани върху стабилни пространствени съоръжения, изпълнени от винил с унифицирана форма. Изпълнителят трябва да спазва стриктно публикуваните от Управляващия орган Насоки за осъществяване на мерките по информация и публичност.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 79822000, 22140000, 79341000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по предпечатна подготовка
Диплянки
Рекламни услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2100 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 2100, Най-висока оферта: 2938 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 072 - 124231 от 11.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 01 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № А12-22-4/02.12.2013г. по приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси", подприоритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2.-07, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейски социален фонд.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

08.04.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

БенчМаркГруп АД, ул. Вискяр планина № 19, РБългария 1142, София, Тел.: 02 9200239

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2100 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № А12-22-4/02.12.2013 г. по приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси", подпроритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2.-07, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейски социален фонд

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.08.2014 г.