Версия за печат

00267-2014-0063

BG-Пловдив: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" 1, За: Милка Нанова, ръководител проект, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656720, E-mail: m_nanova@plovdiv.bg, Факс: 032 656703

Място/места за контакт: ОП "Европейски политики и сътрудничество"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на независим финансов одит по проект „Разработване и внедряване на Интегрирана информационна система на община за подобряване на процесите и обслужването на гражданите и бизнеса” по приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление“, подприоритет 3.1. „Подобряване обслужването на гражданите и бизнеса, в т.ч. развитие на електронното управление", бюджетна линия BG051PO002/08/3.1-02 на оперативна програма „Административен капацитет”, договор А09-31-90 С/12.06.2009г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

С настоящата обществена поръчка се цели избор на изпълнител/и за извършване на независим финансов одит по проект „Разработване и внедряване на Интегрирана информационна система на община за подобряване на процесите и обслужването на гражданите и бизнеса” по приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление“, подприоритет 3.1. „Подобряване обслужването на гражданите и бизнеса, в т.ч. развитие на електронното управление", бюджетна линия BG051PO002/08/3.1-02 на оперативна програма „Административен капацитет”, договор А09-31-90 С/12.06.2009г.” с оглед осигуряване на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността и целесъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС, чрез формиране на констатации (потвърждения), представени под формата на одиторски доклад, че отчетените от бенефициента разходи са действително извършени, точни и допустими. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната финансова помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 606899 от 04.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 14ДГ1024 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на независим финансов одит по проект „Разработване и внедряване на Интегрирана информационна система на община за подобряване на процесите и обслужването на гражданите и бизнеса” по приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление“, подприоритет 3.1. „Подобряване обслужването на гражданите и бизнеса, в т.ч. развитие на електронното управле
V.1) Дата на сключване договора
21.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Семпер Фортис" ООД, ЕИК 201244625, ул. "Уилям Гладстон" №54, България 1000, София, Тел.: 02 4412379

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

„Разработване и внедряване на Интегрирана информационна система на община за подобряване на процесите и обслужването на гражданите и бизнеса” по приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление“, подприоритет 3.1. „Подобряване обслужването на гражданите и бизнеса, в т.ч. развитие на електронното управление", бюджетна линия BG051PO002/08/3.1-02 на оперативна програма „Административен капацитет”, договор А09-31-90 С/12.06.2009г.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор