Версия за печат

00267-2014-0038

BG-Пловдив: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. Ст. Стамболов 1, За: Мирослав Тенев - юрисконсулт, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 604814, E-mail: webmaster@plovdiv.bg

Място/места за контакт: Район "Западен", Община Пловдив - Дирекция УТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Избор на изпълнител за реализация на дейности за провеждане на обучения в ключови компетентности и за осигуряване на публичност за нуждите на Община Пловдив, Район Западен“ по проект „Повишаване на ефективността и квалификацията на служителите в община Пловдив, район Западен”, финансиран по Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив, България
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за организиране и провеждане на обучения в ключови компетентности и за осигуряване на публичност за нуждите на Община Пловдив, Район "Западен“ по проект „Повишаване на ефективността и квалификацията на служителите в община Пловдив, район Западен”, финансиран по Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд ”, съгласно сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № 13-22-100/08.01.2014 г. Настоящата процедура е разделена на две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 „Избор на изпълнител за провеждане на обучения в ключови компетентности за нуждите на Община Пловдив, район „Западен”, включващо: 1.Обучение по „Работа в екип, организация на времето и ресурсите, координация и поведение на хората в организацията.” 2.Обучение по „Управление на конфликти, вземане на решения и действия в стресови ситуации” 3.Обучение по „Комуникация с граждани и други държавни институции.Мотивационни стилове за успешно сътрудничество. Обособена позиция №2 „Избор на изпълнител за дейности, свързани с осигуряване на публичност за нуждите на Община Пловдив, район „Западен”, включващи: 1.Проектна брошура за популяризиране на дейностите по проекта, както и за популяризиране на целите на финансовата подкрепа на ОПАК. 2.Информационна табела.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79632000, 22150000, 22000000

Описание:

Услуги, свързани с обучение на персонала
Брошури
Печатни материали и свързани с тях продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
49604 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: 1. Предложена цена; тежест: 40
Критерий: 2. Срок за организиране на обученията в календарни дни.; тежест: 30
Критерий: 3. Срок за издаване на документ, удостоверяващ успешно приключило обучение, в работни дни.; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 077 - 133607 от 18.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 14 ДГ 1016 История / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Избор на изпълнител за реализация на дейности за провеждане на обучения в ключови компетентности за нуждите на Община Пловдив, район "Западен""
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ЗЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД, ул. "Солунска" №1А, ет. 3, България 4000, Пловдив, Тел.: 00359 32624548, E-mail: zed@zedbg.org, Факс: 00359 32624548

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 49000 BGN без ДДС
Брой месеци: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 14 ДГ 1017 История / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: "Избор на изпълнител за дейности, свързани с осигуряване на публичност за нуждите на Община Пловдив, район "Западен""
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ЗЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД, ул. "Солунска" №1А, ет. 3, България 4000, Пловдив, Тел.: 0035932 624548, E-mail: zed@zedbg.org, Факс: 0035932 624548

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 604 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект „Повишаване на ефективността и квалификацията на служителите в община Пловдив, район Западен”, финансиран по Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси”, Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Общата цел на проекта е: Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Община Пловдив, район Западен за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията. Специфичните цели са: 1.Развитие на административния капацитет на район Западен, Община Пловдив и личните компетенции на служителите; 2.Създаване на условия за устойчиво професионално развитие и индивидуална реализация на човешките ресурси в общинската администрация; 3.Укрепване на капацитета на служителите на район Западен и повишаване на мотивацията на служителите; 4.Надграждане на установените високи критерии за качество на обслужване на гражданите чрез прилагане на надеждни механизми за кариерно развитие на служителите в рамките на общинските структури. Очаквани резултати: - Повишена лична ефективност на служителите; - Подобрена работата на администрацията на район Западен, резултираща в качествено обслужване на гражданите и бизнеса. - Подобрена координация между отделните звена на общинската администрация и уменията им да работят заедно и в екип; - Повишена компетентност на служителите, пряко свързана със задълженията им; - Проведени обучения на ИПА; - Проведени обучения - ключови компетентности; - Издадени сертификати и удостоверения на обучаемите лица; - Разработени мерки за устойчивост и надграждане на проектните резултати; - Постигната публичност и прозрачност при реализацията на проекта. Дейности по проекта: Дейност 1 Организация и управление на проекта Дейност 2 Провеждане на индивидуални специализирани обучения към Институт за публична администрация. Дейност 3 Организиране и провеждане на специализирано обучение на тема „Работа в екип, организация на времето и ресурсите, координация и поведение на хората в организацията“. Дейност 4 Организиране и провеждане на специализирано обучение на тема „Управление на конфликти, вземане на решения и действия в стресови ситуации“. Дейност 5 Организиране и провеждане на специализирано обучение на тема„Комуникация с граждани и други държавни институции. Мотивационни стилове за успешно сътрудничество“ Дейност 6 Информация и публичност НАСТОЯЩАТА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА Е В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИ 3, 4, 5 и 6, ОБОСОБЕНИ В 2 ПОЗИЦИИ.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2014 г.