Версия за печат

00210-2013-0015

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 176556958

Министерство на инвестиционното проектиране, ул. "Съборна" №1, За: Ренгинар Муталиб, България 1000, София, Тел.: 02 9046810, E-mail: RMutalib@mip.government.bg, Факс: 02 9046896

Място/места за контакт: на същия адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mip.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mip.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на канцеларски материали". Видовете канцеларски материали са подробно описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Поръчката се състои от две обособени позиции: 1. "Доставка на канцеларски материали" с прогнозна стойност 1 050 000 /един милион и петдесет хиляди/ лв. без ДДС

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, ул. "Съборна" №1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на инвестиционното проектиране“, при условията на Рамково споразумение №С-57/11.12.2013 г. на ЦООП

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
45000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 160 - 279012 от 20.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-03-32 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерство на инвестиционното проектиране“, при условията на Рамково споразумение №С-57/11.12.2013 г. на ЦООП
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Ронос" ООД, бул. „Ал. Стамболийски“ №84, бизнес сграда „Urban Model“, етаж 7, офис 38-39, България 1000, София, Тел.: 02 8221900, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 45000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 45000 BGN без ДДС
Брой месеци: 5
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2014 г.