Версия за печат

02718-2014-0180

BG-Пловдив: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800103

Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив" към Южноцентрално държавно предприятие - гр. Смолян, бул. "Шести септември" № 93, За: Цветана Бързинска - юрисконсулт, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 643470, E-mail: dgsplovdiv@ucdp-smolian.com, Факс: 032 644106

Място/места за контакт: Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.

Адрес на профила на купувача: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.

Електронен достъп до информация: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване на горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна за работниците и служителите в ТП „ДГС – Пловдив“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
административната сграда на ТП ”ДГС – Пловдив”, гр. Пловдив, бул. „Шести септември” №93.
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

І. Предмет на поръчката е: „Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна за работниците и служителите в ТП „ДГС – Пловдив“ съгласно Решение № І – 228/03.06.2014 г. на Директора на ТП „ДГС – Пловдив“ за откриване на процедурата за възлагане на обществена поръчка. 1. Прогнозните количества за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна, без възложителят да се ангажира с тяхното усвояване, касае времето от 12 /дванадесет/ календарни месеца, считано от датата на сключване на договора. 2. Номиналната максимална стойност на месечния ваучер за храна е в размер на 60 лв. (шестдесет лева) за всеки работник или служител в трудово - правни отношения или приравнени такива, съгласно КТ. 3. Количествата на необходимите номинали и брой ваучери ще бъдат заявявани от Възложителя чрез писмена заявка. Заявките ще се изготвят на типови персонализирани бланки за заявка (поръчка), предоставени на Възложителя от фирмата - оператор при подписването на договора. 4. Заплащането на заявените количества ваучери и на възнаграждението за оператора ще се осъществява по банков път, след издаване на проформа фактурата за потвърждаване на заявката от страна на Изпълнителя. 5. Пратките с поръчаните ваучери да бъдат опаковани в защитени пликове и предоставяни единствено на определеното и упълномощено от Възложителя лице при подписване на договора, като операторът гарантира сигурността и сроковете на доставка. 6. Доставката на ваучерите следва да се извършва в срок до 5 работни дни от датата на заплащането, като при доставката Възложителят получава и оригиналната фактура. ІІ. Изисквания за качество на ваучерите: 1. Ваучерите за храна следва да бъдат отпечатани, съобразно всички изисквания, посочени в чл. 22, ал. 2 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. на МФ и МТСП за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор – да съдържат всички реквизити, включително изискуемите способи за защита. 2. Ваучерите да се доставят пакетирани и съответстващи на предварителната заявка на Възложителя. 3. Предлаганите ваучери да бъдат с номинал от 5 и 10 лв. 4. Прогнозният брой на ваучерите по копюри е както следва: 3888 бр. х 5 лева = 19440,00 1944 бр. х 10 лева = 19440,00 5. Предлаганите ваучери през 2014 г. да бъдат със срок на валидност до 31.12.2014 г., а ваучерите предоставени през месец декември 2014 г. - минимум до 31.01.2015 г. Предлаганите ваучери през 2015 г. да бъдат със срок на валидност до 31.12.2015 г. 6. Възложителят изисква обезпеченост с търговски обекти в териториалния обхват на област Пловдив - минимум три обекта. Във връзка с това изискване на възложителя следва да се предостави списък с търговските обекти, съдържащи точен адрес на местонахождението им. 7. Възложителят няма задължение за цялостно усвояване на посочените бройки и номинални стойности за ваучери, както и може да заявява услуги със сходен характер извън посочените в рамките на общата стойност на сключения договор. 8. Номиналната стойност на ваучерите, които ще бъдат предоставяни на едно лице за един месец е 60 /шестдесет/ лева, а общата номинална стойност за 54 лица, за 12 месеца е 38880,00 лв. /тридесет и осем хиляди, осемстотин и осемдесет лева/. 9. Участниците не могат да предлагат цена по - висока от 39460,00 лв. /тридесет и девет хиляди, четиристотин и шестдесет лева/, която представлява сбора от номинала на ваучерите за храна в лева и стойността на комисионната за отпечатването им в лева без ДДС. 10. Дейностите по поръчката ще се извършват до изчерпване на финансовия ресурс по сключения договор или изтичане срока на договора.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
38992.75 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 044 - 073513 от 27.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 108 - 190406 от 03.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 56 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"КАУФЛАНД СЪРВИС" ЕООД, Ж.К. БАНИШОРА, УЛ. СКОПИЕ № 1А, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1233, СОФИЯ, Тел.: 02 8125302, E-mail: Nevena.Vidarkinska@kaufland.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 39460 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 38992.75 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.08.2014 г.