Версия за печат

00197-2014-0026

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "Шести септември" № 250, За: инж. Невяна Божилова, инж. Донка Александрова, Р България 4006, Пловдив, Тел.: 032 605945; 032 605955, E-mail: vik_op@vik.bg, Факс: 032 635431

Място/места за контакт: Договорноправен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://vik.bg/public-procurement/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строително-монтажни работи, свързани с подмяна, ремонт и/или реконструкция на водопроводни и канализационни мрежи и съоръжения на територията на град Пловдив и област Пловдив”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Територия на град Пловдив и област Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие в месеци

48

Прогнозна стойност без ДДС
8000000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажни работи, свързани с подмяна, ремонт и/или реконструкция на водопроводни и канализационни мрежи и съоръжения на територията на град Пловдив и област Пловдив, за срок от 4 (четири) години след сключване на рамкови споразумения с класираните на първите три места участници. Може да се сключи рамково споразумение и с по-малък брой изпълнители ако не е налице достатъчен брой участници, които отговарят на критериите за подбор и/или не е налице достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество на възложени работи по поръчката не може да бъде определено към момента, тъй като зависи от възможностите, нуждите и преценката на Възложителя. Посочената стойност е прогнозна и не е задължителна за Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
8000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците са длъжни да представят като част от офертата си гаранция за участие при условията на чл. 59, ал. 2 и чл. 60, ал. 1 ЗОП, в размер на 30 000 (тридесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция. Когато участник в процедурата е представил банкова гаранция, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата му. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “ВиК” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция, в размер на 1,5 (едно цяло и пет десети) процент от очакваната прогнозна стойност на поръчката, посочена в настоящото обявление, при условията на чл. 59, ал. 3 и чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Когато участникът определен за изпълнител представи банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от срока на действието на рамковото споразумение.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Със собствени средства, в левове, по банков път. Заплащането по всеки възложен договор по настоящото рамково споразумение ще става по следната схема: авансово плащане – 20 % от стойността на конкретния договор, в срок до 10 (десет) дни след подписване на договор и представяне на фактура; окончателно плащане – 80 % от стойността на конкретния договор, до 30 (тридесет) дни след представяне на акт обр. 19, констативен приемателен протокол и фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да се създаде юридическо лице съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Всеки конкретен договор за възлагане ще бъде сключван след провеждане на процедура на договаряне без обявление на основание чл. 103, ал. 2, т. 10 от ЗОП, като покани ще бъдат изпращани до всички лица, с които има сключено рамково споразумение. Изпълнителите са длъжни в срок от 5 (пет) работни дни да представят своята оферта съгласно поканата, като класирането на офертите ще се извърши съгласно съдържанието на чл. 93б, ал. 4 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: копие от единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със занодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника; Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи за съответните групи и категории – четвърта група, втора категория съгласно чл.5, ал.6 от ПРВВЦПРС, с доказателство за изпълнено задължение по чл. 22 от същия правилник, ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право; При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Документ за внесена гаранция за участие, както и всички останали документи описани в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 50 от ЗОП - представят се следните документи: Участникът в процедурата трябва да представи банково удостоверение от обслужваща банка, че е финансово стабилен клиент, валидна към датата на откриване на процедурата, че имат достъп до кредитна линия или други финансови средства на стойност, не по-малко от 2,5 млн. лв. (два милиона и петстотин хиляди лева), за осигуряване на необходимия паричен поток за изпълнение на рамковото споразумение. Удостоверението следва да бъде издадено не по-рано от 1 /един/ месец преди подаването на офертата. Валидна полица „Застраховка за професионална отговорност" на участниците в строителството, която трябва да покрива минималната застрахователна сума за този вид строителство, определена и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството /обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г./, придружена от декларация, че застраховката ще бъде поддържана за целия срок на рамковото споразумение, в случай че с участника бъде сключено такова; Декларация от представляващия, че за предходните 2011, 2012 и 2013 г. участникът има положителен финансов резултат за всяка една от годините.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на Участниците в съответствие с чл. 51 от ЗОП - да се представят: Списък на строителството (стойност, дата, обект и Възложител), изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, в т.ч договорите, с които участникът доказва съответствие с минималните изисквания на Възложителя, придружени от удостоверения за добро изпълнение. Удостоверенията за добро изпълнение трябва да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. Този списък следва да съдържа и договори, които доказват, че участникът е изпълнил в качеството си на изпълнител минимум следните СМР – 25 000 (двадесет и пет хиляди) метра водопроводи и/или канализация или сходни. За строителство, което е сходнo с предмета на поръчката, ще се приемат строителство на водопроводи и/или топлопроводи и/или канализационни инсталации. За доказване на това изискване участниците следва да приложат: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на стороителството, И/ИЛИ б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативнитв изисквания. Удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, И/ИЛИ в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Декларация-списък за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка - собствено или наето. Да се посочат точните данни за оборудването - марка и вид, година на производство, капацитетни възможности и други. В случай, че участникът ще използва наето оборудване, е необходимо да представи договори за наем, от които да е виден срок, не по-кратък от срока на поръчката. За техниката, която подлежи на регистрация следва да се приложат копия от талоните за регистрация в съответните институции – КАТ и др.; Списък на ръководните служители и техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Минимално изискване: Ръководител на проекта (1 бр.) – Образование „Строителен инженер”, специалност „ВиК, ХТС, или ХМС, степен „магистър” с минимум 5 (пет) години професионален опит; Ръководител на част строително-монтажни работи (1 бр.) – средно образование със специалност „строителен техник” и минимум 5 (пет) години професионален опит; Правоспособен координатор по безопасност и здраве (1 бр.) – с минимум 5 (пет) години професионален опит. За доказване на това изискване участниците трябва да представят за всяко лице: Автобиография, Копие от трудова книжка и/или референция от работодатели. Сертификат /на участника/ за внедрена система за управление на качеството в строителството ISO 9001:2008 или еквивалент – валиден към момента на подаване на офертата; Сертификат /на участника/ за Управление на околната среда ISO 14001:2004, или еквивалент – валиден към момента на подаване на офертата; Обхватът на сертификацията за всеки един от посочените по-горе сертификати да съответства на предмета на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение на СМР; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОПО-1-26

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.09.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в Регистър обществени поръчки на АОП. Документацията може да бъде получена и на място, до датата посочена в обявлението, всеки работен ден от 09,00 до 16,00 часа в Административната сграда на “Водоснабдяване и канализация” ЕООД – Пловдив, бул. “Шести септември” № 250, отдел “Договорно-правен”, стая 301, срещу представяне на документ за платени невъзстановими 5 (пет) лева, без ДДС, в касата на Дружеството. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма, за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 032/635 431, заедно с копие от платежното нареждане за внесени невъзстановими 5 (пет) лева, без ДДС, по банкова сметка на възложителя IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията. Всяко заинтересовано лице може да поиска писмено от Възложителя разяснения по документацията за участие до 7 (седем) дни, преди изтичането на срока за получаване на офертите. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.09.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Административната сграда - Пловдив, бул. "Шести септември" 250, етаж 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете по настоящата поръчка са съкратени, тъй като Възложителят ползва правото на чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 (т.1,4 и 5) и ал. 5 от ЗОП, който не е представил някой от документите изискуеми по чл. 56 от ЗОП, който е представил оферта неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя, който е представил оферта неотговаряща на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ