Версия за печат

00627-2014-0004

BG-Смядово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Смядово, пл. "Kняз Борис I" №2, За: Иван Кюркчиев, Р България 9820, Смядово, Тел.: 05351 2130, E-mail: obshtina_smiadovo@abv.bg, Факс: 05351 2226

Място/места за контакт: Заместник кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.smyadovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.smyadovo.bg/bg/profil_kupuvacha.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строително-монтажни работи по проект „Подмяна на улично осветление в Община Смядово с енергоспестяващо” по Договор №27/322/01082 от 06.12.2013г. по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Смядово, с. Риш, с. Веселиново, с.Янково, с. Кълново, с. Бял бряг, с. Желъд, с. Ново Янково и с. Черни връх
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажни работи по проект „Подмяна на улично осветление в Община Смядово с енергоспестяващо” по Договор №27/322/01082 от 06.12.2013г. по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони”със следните под-обекти: - подмяна на уличното осветление в гр.Смядово; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Риш; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Янково; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Веселиново; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в селата: с.Александрово, с. Кълново, с. Ново Янково, с.Жълъд, с.Бял Бряг, Черни Връх.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45310000

Описание:

Строителни и монтажни работи на електрически инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- подмяна на уличното осветление в гр.Смядово; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Риш; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Янково; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в с.Веселиново; - подмяна на част от уличното осветление и кабелната мрежа за УО в селата: с.Александрово, с. Кълново, с. Ново Янково, с.Жълъд, с.Бял Бряг, Черни Връх.Конкретния обем на дейностите които ще се извършат са посочени в изготвените от страна на Община Смядово инвестиционни проекти, публикувани на профила на купувача http://www.smyadovo.bg/bg/profil_kupuvacha

Прогнозна стойност без ДДС
1531353.48 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 15 300 лв. (петнадесет хиляди и триста лева). Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец на банката) или парична сума, внесена по сметка на община Смядово: BIC: STSABGSF, IBAN: BG49STSA93003381001138, БАНКА: „ДСК” ЕАД, клон Смядово. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция по образец на банката, която я издава или парична сума, внесена по сметка на община Смядово: BIC: STSABGSF, IBAN: BG49STSA93003381001138, БАНКА: „ДСК” ЕАД, клон Смядово.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Смядово и със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора.Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Участникът определен за Изпълнител на настоящата обществена поръчка, заплаща гаранцията за участие и/или изпълнение, чрез превод или внасяне по платежна сметка, в случай, че стойността и е равна на или надвишаваща 15 000 (петнадесет хиляди лева) лв., съгласно изискванията на чл. 3, ал. 1, т. 1 от Закона за ограничаване на плащанията в брой. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение се задържа: за компенсиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за разходи, направени за отстраняване на констатирани недостатъци, свързани с предмета на договора, както и за вреди; за удържане на неустойки, по договора; при прекратяване на договора по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; за разходи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за отстраняване на недостатъци в строително-монтажните работи, констатирани след датата на завършване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената по договор ще се извърши, съгласно договорените условия по следната схема: 1. Авансово плащане – до 20 % от договорната сума от общата цена на договора с включен ДДС. Авансът се изплаща еднократно в срок от 10 (десет) календарни дни от подписване на анекс към Договора за безвъзмездна финансова помощ подписан между Разплащателната агенция и Община Смядово след одобряване на проведената процедура и получаване на уведомително писмо от Разплащателна агенция към ДФ „Земеделие” за съгласуване на проведената процедура и на база издадена фактура, съгласно Закона за счетоводството. Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане. 2. Междинни плащания, съгласно договора – до 50 % от договорната сума, платими в срок до 30 календарни дни, при наличие на: подписани от ИЗПЪЛНИТЕЛ, ВЪЗЛОЖИТЕЛ и КОНСУЛТАНТ протокол за изпълнените СМР (Акт Обр. 19), сметка обр. 22 и оригинална фактура на изпълнителя по действителни количества СМР и ценообразуване, съгласно чл. 4, ал. 4 от настоящия договор. Междинните плащания се извършват до 50 % от стойността за цялостно изпълнение на строително монтажните работи. 3. Окончателно плащане – останалите 50 % от договорната сума, след издаване на проформа фактура и възстановяване на средствата от ДФ Земеделие на база подадена заявка за безлихвен заем, съгласно ПМС № 59 от 11 март 2011 г. за условията и реда за отпускане на безлихвени заеми на общините от централния бюджет за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрени проекти по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, които водят до отстраняване на участника в процедурата са следните: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Следва да се има в предвид, че за целите на тази процедура под професия или дейност следва да се разбира изпълнение на СМР; 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.Комисията пристъпва към отстраняване на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, след прилагане на разпоредбите на чл. 68,ал. 8 и 9 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в един оригинал и две копия и трябва да съдържа: ПЛИК №1„Документи за подбор”–Оферта съдържаща представяне на участника, списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника,административни сведения за участника,Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката,декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката, Декларация за приемане на условията в проекта на договор ,Декларация за липса на обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП , Декларация за липса на обстоятелството по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице се прилага нотариално заверен учредителен акт на обединението/договор за създаване на обединение/консорциум, които се посочва дяловото разпределение на участниците в обединението/консорциума, както и вида на дейност, която ще извършват в договора или друг документ подписан от участниците в обединението се посочва и представляващия. Заверено копие от Удостоверението за регистрация и талона (валиден за 2014 г.) към него за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи минимум от II група, трета категория или с декларация в свободен текст за наличие на регистрация или удостоверение издадено от компетентен орган удастоверящ наличието на регистрация. Чуждестранни участници, които не са вписани в ЦПРС следва да представят Декларация (свободен текст) удостоверяваща, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. Доказателства за икономическото и финансовото състояние посочени в ІІІ.2.2) от ообявлението; Доказателства за технически възможности и/или квалификация, посочени в ІІІ.2.3) от обявлението, Документ за внесена гаранция за участие, Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация);Декларация за участието на подизпълнители;Декларация от подизпълнителДекларация по:чл. 47, ал. 9 от ЗОП ; декларация от членовете на обединението, декларация за оглед на обекта, декларация за спазването на изискванията за закрила на заетостта, включително и за минимална цена на труда и условията на труд. ПЛИК № 2:„Техническа оферта”–9, в което участниците предлагат срок за изпълнение в месеци, който не трябва да надвишава, максималния срок за изпълнение, посочен в обявлението, а именно не по-късно от 15.07.2015 г. ПЛИК № 3 „Предлагана цена” - Образец № 20 „Ценово предложение (оферта)”, заедно с КСС към Ценовото предложение и Подписани и подпечатани подробни анализи за образуване на единични цени към Ценовото предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Банкова атестация /банково удостоверение от обслужваща банка и/или писмо за намерение за кредитиране от банка за изпълнение на обекта, които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства. На основание чл. 50, ал. 2 от ЗОП участникът може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителя приеме за подходящ. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документите се представят в съответствие с чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участникът да притежава финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 600 000 лева (шестстотин хиляди лева)
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък - декларация с изпълнени еднакви или сходни договори за изграждане и/или ремонт на обекти, еднакви или сходни с предмета на поръчката изпълнено през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от някой от следните документи: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират СМР по изграждане, ремонт или реконструкция на улично осветление, ел. монтажна дейност и др., свързана с предмета на поръчката. Списък на техническия състав, който е ангажиран с изпълнението на предмета на поръчката, с приложени към него копия от дипломи или други документи, издадени от трети лица, удостоверяващи квалификацията, опита и правото на всяко едно физическо лице, което е ангажирано в обществената поръчка от участника да предоставя и/или извършва дейностите за които е ангажирано, придружен с автобииографии декларации за разположение, както и доказателства за квалификация и опит. Декларация, съдържаща описание на техническото оборудване и механизация, съобразено с минимално изискуемия брой /собствено, наето или на лизинг – отразено в декларация/, което участникът ще използва при изпълнение на предмета на поръчката, придружено с копие от документи, доказващи собственост или други документи, удостоверяващи правото на ползване на съответната специализирана техника. Копия от Удостоверения или Сертификати или други документи, удостоверяващи за внедрени и действащи системи изброени както следва: 1) Система за управление на качество ISO 9001:2008 или еквивалентна, с обхват изграждане на ел.мрежи и съоръжения; 2) Система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни с обхват изграждане на ел.мрежи и съоръжения; Заверено копие от Удостоверението за регистрация и талона (валиден за 2014 г.) към него за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи минимум от II група, трета категория или с декларация в свободен текст за наличие на регистрация или удостоверение издадено от компетентен орган удастоверящ наличието на регистрация. Чуждестранни участници, които не са вписани в ЦПРС следва да представят Декларация (свободен текст) удостоверяваща, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. Възложителя няма да сключи договор с таково чуждестранно лице, ако при подписване на договора не представи удостоверение за регистрация . В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП, документите се представят от лицата по чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано до датата на подоване на офертата един или няколко договора, с еднакъв или сходен предмет, а именно СМР по изграждане, ремонт или реконструкция на Улично осветление, ел. монтажна дейност и др. свързана с предмета на поръчката на обща стойност не по малко от 1 500 000 лв. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на поръчката, отговарящи на изискванията на Възложителя, а именно: - Ръководител на строеж, назначен на трудов или друг договор при съответният участник; да има завършено висше образование с квалификация „електро инженер” степен „магистър”; да има минимум 5 години опит по специалността и специфичен опит като ръководител на поне един проект, сходен с предмета на поръчката, а именно: СМР по изграждане, ремонт или реконструкция на улично осветление, ел. монтажна дейност и др., свързана с предмета на поръчката. - Електро инженер със завършено висше образование, степен «магистър», пета квалификационна група, с най-малко 5 години опит по специалността и участие в поне един обект от подобно естество, а именно: СМР по изграждане, ремонт или реконструкция на улично осветление, ел. монтажна дейност и др., свързана с предмета на поръчката. - Координатор по безопасност и здраве – Професионален опит: най-малко 3 години опит, като Координатор по безопасност и здраве - Електромонтажник – минимум 3 бр. с трета квалификационна група с най-малко 3 години опит по специалността; - Машинист автовишка – минимум 3 бр. с втора квалификационна група. Участникът следва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва: - Автовишка с минимална работна височина 16 м. – 3 бр.; - Електроагрегат подвижен до 5 kW – 1 бр.; - Автомобил лекотоварен с минимална товароподемност до 1,0 тон – 2 бр. - Автокран с минимална работна височина 10метра и товароподемност над 1,5 тона– 1бр.; - Изкопна техника – Багер – 1 бр.. Участникът трябва да има внедрени от акредитиран орган следните системи с предмет, сходен с предмета на поръчката: - Система за управление на качество ISO 9001:2008 или еквивалентна, с обхват изграждане на ел.мрежи и съоръжения; - Система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни с обхват изграждане на ел.мрежи и съоръжения; Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от втора група, трета категория строежи.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение –П2; тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.09.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 48 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача - Община Смядово в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението. Всеки участник може сам да си я изтегли от посоченото по-горе место. Възложителя ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи участника следва да заплати цената на документацията. Плащането може да да се извърши в касата на община Смядово, гр.Смядово, пл. "Княз Борис I" № 2, от 9:00 часа до 16:00 часа, всеки работен ден или по банков път, на следната сметка на община Смядово: Банка: „ДСК” ЕАД, клон СМЯДОВО,IBAN: BG 81STSA93008497639400,BIC: STSABGSF, код за вид плащане: 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.10.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.10.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала в Общинска администрация Смядово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Дейностите, предмет на поръчката се осъществява в рамките на проект: „Подмяна на улично осветление в Община Смядово с енергоспестяващо” , финансиран по Договор №27/322/01082 от 06.12.2013г. по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони”

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът за получаване на офертите от 52 дни се намалява със седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още пет дни, тъй като от датата на изпращане на обявлението в електронен вид, възложителят осигурява пълен достъп до документацията по елетронен път на интернет страницата си - http://www.smyadovo.bg/bg/profil_kupuvacha Показателя техническа оценка се формира от следните подпоказатели: Работна програма, включваща предлаган подход за изпълнение на поръчката, последователност и взаимообвързаност на предлаганите дейности,предложение за изпълнение на ключовите моменти при изпълнение на СМР, свързани с постигането на целите на договора и очакваните резултати. Обяснителна записка, включваща предложение за изпълнение на предмета на поръчката, включително предвиждани технологии за изпълнение (съобразно Техническата спецификация и инвестиционния проект). Технически и функционални характеристики на влаганите материали, както и организацията, която участникът като евентуален изпълнител ще приложи и процедури за контрол с цел качественото и навременно изпълнение на поръчката и обяснение на потенциалните предпоставки (допускания) и рискове, които могат да възникнат и да окажат влияние върху изпълнението на договора. Обменът на информация в процедурата може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението;3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ